Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 309 310 311 312
Whatsinaname

Ga Dotan 💥

de dulle griet

Diep es moot diss

Whatsinaname

Keek naar WK gravel, het liet me niet meer los. Associaties aan de haal. Unravel, aah ja Bertje Oosterbosch. Aka De Locomotief. Meestertijdrijder, brute kracht. Onverwacht, veels te vroeg de klos 

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Wat een dag 🙏

de dulle griet

2000 boeven tegenover 20 innocents, we leren niets, is er tijd genoeg?

Bring us home!

Whatsinaname

Voorzetkoffieafhangingsapparaat mechanisme

de dulle griet

Zijn we nog oké?

Whatsinaname

Zijn we nog ok? Dat hangt af van de richting, what more can I say. Zonder verplichting op een fatbike met een plaksnor. Tis de stabiele factor. 

Whatsinaname

Hij was me er eentje. RIP D'Angelo

Whatsinaname

D'Angelo was van de Brown Sugar, niet van Meth. Toch was ie down met Meth

Whatsinaname

Whatsinaname

Stap op die trein

Whatsinaname

Vrede is een technofeest in Beiroet en daarna met z'n allen naar de afterparty in Tel Aviv 🙏 #Louche

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Z'n sweetie was Angie Stone, in maart jl verongelukt. D'Angelo werd genekt door de grote K. Twee grootheden in de neo soul. M'n hart smelt bij hun twee samen op z'n grootste hit. Angie als background zangeres. ❤️

de dulle griet

Not dull, no house, just a mothaland bounce:

Whatsinaname

Het filter kent rare kostgangers. Er zitten nog wat hiaten in.

Whatsinaname

Haters en stokers. Stook het vuurtje op voor brakende blaters. Geloof me. Sla kraters voor bladblazers en bezorg ze een bodemloze put voor hun gekmakende gepruts. Hoe is het met je kluts? Ben je em alweer kwijt, zeg het me dan gerust.

Laatst gewijzigd
de dulle griet
Whatsinaname
Haters en stokers. Stook het vuurtje op voor brakende blaters. Geloof me. Sla kraters voor bladblaze...

Ha, whatsinaname, je post precies die tune die in mn hoofd zit, tav een aantal wf 'leden'. Thanks!

Whatsinaname
de dulle griet
Ha, whatsinaname, je post precies die tune die in mn hoofd zit, tav een aantal wf 'leden'. Thanks!

Geen dank de nada. Ben niet van de Guchi tasjes, laat staan van pattas Prada. Tis kosjer noch halal, toch een big up voor de Taj Mahal. Mobb Deep digt dieper dan diep. Maakt van een Ferrari nog een Lada 🖖

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Voel me toch wat weggedeemsterd uit een ander topic. En dan word je nostalgisch. En Raul was al niet ver weg. Voor een ieder die het nog niet weet. Raul is met zwangerschapsverlof. Daarom een liedje voor m'n favoriete zwangere guy. 💪

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Zou ik wél verwelkomen

Whatsinaname

Vibe catch! Plus de pluis op de naald. Love game, set en match! Einde verhaal.

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Hey!

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Whatsinaname

Cory Wong, virtuoos zonder blikken of blozen, plakt met gemak je beide wangen achter het behang. 

1 2 ... 309 310 311 312

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.