WFticker: Dwars door Vlaanderen 2016

1 2 3 »
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV Bijna een hergroepering, Benoot probeert weer weg te springen maar hij komt niet weg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV Ook het peloton komt angstvallig dichterbij, gaat het gewoon een massasprint worden met een groot peloton

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV Van Avermaet probeert het nu alleen, vlak voor de Nokereberg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV van Avermaet slaat nu echt een serieus gat met nog minder dan 7km te gaan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV Het is Terpstra die achter Van Avermaet hard doortrekt in de groep maar Greg blijft weg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV echt heel knap wat Greg doet hoor... de groep erachter heeft moeite om terug te komen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/B] #DDV Greg redt het niet en het is Debusschere die wint

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]WFticker[/b] #DDV

1 DEBUSSCHERE Jens
2 COQUARD Bryan
3 THEUNS Edward

Sunrider

'@rahims bedankt, vindt dit een betere volgtopic.

TiesW

Rahimns, check even je PB's :)

RainbowJersey

Absoluut een handig iets deze ticker. Veel overzichtelijker dan het volg hier bericht. Je leest even de thread door en weet meteen hoe het er voor staat.

Silent Hill

Yup, heel mooi en overzichtelijk.
Een meerwaarde voor WF.

Ik zou wel opletten met een reactie als:
"WFticker #DDV situatie op 30km van de finish: Van Melsen op kop, met vlak erachter Kirsch en op een kleine 25sec een groep van een man of 20 met oa Van Asbroeck en Teunissen"
Begrijpelijk als Fan Ambassador, maar niet echt neutraal. Terpstra en Ligthart waren ook mee bijvoorbeeld. Je begrijpt wel wat ik bedoel.
Lees het als tip, want verder was het top !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Silent Hill Ik zat op dat moment in de trein met heel slecht beeld op mijn telefoon. Ik zag de info over de renners van TLJ. Verder had ik geen idee welke andere Nederlandse renners in die groep zaten, had dus niets met mijn achtergrond te maken. Maar je hebt zeker een punt. Er valt in ieder geval genoeg te evalueren. Ben wel benieuwd of er behoefte aan zo'n ticker is. Kan me voorstellen dat die bijv, Sporza ook voor velen voldoet.

Het is best wel een tijdrovend en intensief werkje. Eerst zullen er zeker 3 of 4 vaste vrijwilligers op moeten staan die dit willen gaan doen. Dan moet er een werkwijze worden gevonden die uniform is en overzichtelijk. Maar dit werkt volgens mij wel beter dan updates in het volgtopic.

pirazzi

Vond dit wel leuk om te lezen omdat ik live Catalunya aan het kijken was. Aanvallers hebben het geprobeerd maar uiteindelijk waren het de sprinters met de beste uitslag in DDV.

TiesW

Inderdaad Rahimns, ik merkte zelf ook dat alles volgen best intensief is maar wel erg leuk. Ik ben bereid me hier regelmatig voor in te zetten en ongetwijfeld ook andere WF'ers. Tijd vinden zou dan het grootste probleem zijn. Ik verzorg morgen in ieder geval weer een ticker voor Catalonië!

billi

ik ben enthousiast, zeker totdat het op tv is, of anders indien geen gelegenheid om te kijken tot het einde ...

voordeel ook, als ik het opneem, kan ik het eerste deel hierlezen en dan kijken terwijl elders achteraf ticker bekijken meestal de winnaar direct zichtbaar wordt

tip: vermelden aantal km nog te gaan (indien bekend)

Laatste man

Ik denk vooral erg handig tot het op tv komt. Het leest snel weg en direct up to date. Op werkdagen/avonden ideaal. Ik snapwel dat het erg veel tijd kost, dus incidenteel een ticker is al prima.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Laatsteman, het is natuurlijk ook handig voor diegene die niet de livebeelden kunnen kijken

heuvelcolombia

Ik vind het wel handig, zeker in het begin, maar denk toch dat het al die moeite die jullie erin moeten steken niet waard is voor de paar blikken die ik hierop werp.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.