Yup, heel mooi en overzichtelijk.
Een meerwaarde voor WF.
Ik zou wel opletten met een reactie als:
"WFticker #DDV situatie op 30km van de finish: Van Melsen op kop, met vlak erachter Kirsch en op een kleine 25sec een groep van een man of 20 met oa Van Asbroeck en Teunissen"
Begrijpelijk als Fan Ambassador, maar niet echt neutraal. Terpstra en Ligthart waren ook mee bijvoorbeeld. Je begrijpt wel wat ik bedoel.
Lees het als tip, want verder was het top !
'@Silent Hill Ik zat op dat moment in de trein met heel slecht beeld op mijn telefoon. Ik zag de info over de renners van TLJ. Verder had ik geen idee welke andere Nederlandse renners in die groep zaten, had dus niets met mijn achtergrond te maken. Maar je hebt zeker een punt. Er valt in ieder geval genoeg te evalueren. Ben wel benieuwd of er behoefte aan zo'n ticker is. Kan me voorstellen dat die bijv, Sporza ook voor velen voldoet.
Het is best wel een tijdrovend en intensief werkje. Eerst zullen er zeker 3 of 4 vaste vrijwilligers op moeten staan die dit willen gaan doen. Dan moet er een werkwijze worden gevonden die uniform is en overzichtelijk. Maar dit werkt volgens mij wel beter dan updates in het volgtopic.
ik ben enthousiast, zeker totdat het op tv is, of anders indien geen gelegenheid om te kijken tot het einde ...
voordeel ook, als ik het opneem, kan ik het eerste deel hierlezen en dan kijken terwijl elders achteraf ticker bekijken meestal de winnaar direct zichtbaar wordt
tip: vermelden aantal km nog te gaan (indien bekend)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.