Enquête: Claxon voor wielrenfietsen

Bikewell

Beste Wielrenners,

Wij willen graag de fietsbeleving en de verkeersveiligheid optimaliseren en daarbij hebben we jullie hulp nodig!

Als Student Company zijn we bezig met de ontwikkeling van een elektrische claxon voor de wielrenfiets en de mountainbike. Deze claxon is verwerkt in het stuur en is makkelijk bedienbaar.

Maak kans op de allereerste Bikerbell! Het enige wat je hoeft te doen is onderstaande enquête in te vullen:

https://nl.surveymonkey.com/r/Bikerbell

Alvast bedankt.

Groeten,

Bikewell.

Dekker

Wel beetje lastig in te vullen zonder een goed idee van het product en uiterlijk hebben.

AndriesW

Ingevuld, omdat ik graag zou willen dat met name oudere mensen me beter/sneller/meteen horen signaleren dat ik wil inhalen.

Chrys

Ingevuld! Eens met @AndriesW trouwens. Een gewone fietsbel geeft vaak niet genoeg geluid.

achtpuntzes

een Bikerbell is toch zo'n gegraveerd belletje die bikers bij zich dragen voor geluk?

Dekker

'@8.6 ja ik denk eens kijken hoe het eruit ziet en ik kwam op hetzelfde. Dat belletje ga ik toch niet 1-2-3 aan mn racemonster hangen :P

xistnc

Kan de claxon ook 'dank je wel' zeggen? Zo niet, dan heb ik altijd een betere claxon bij me, ingebouwd in mijn stembanden. Daarvan kun je bovendien de toon en het volume aanpassen aan de omstandigheden.

Een antwoord van die strekking wil ik invullen bij vraag 14, maar dan krijg ik een foutmelding.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.