Ja, dat is correct.
punt voor Pedaleur
Quote komt uit interview van hier op Wielerflits.
(interview Steven Kruijswijk 2013: actueel van na giro)
interessant om te lezen, zeker nu.
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22599/interview-steven-kruijswijk-succes-komt-niet-op-bestelling.html
quote:
"Zo een twee jaar geleden was ik op mijn best, dat heb ik daarna niet meer kunnen evenaren. Ik ben er van overtuigd dat ik weer op dat nivo kan terecht komen."
oorspronkelijk:
Het is zeker waar dat ik twee jaar geleden mijn beste prestatie heb behaald. Maar ik denk wel dat ik nog steeds dat niveau kan halen.
linken:
1 rabo 'groep'
2 top 10 giro
3 etappe ronde v zwitserland
4 ronde van noorwegen
5 nederlander
6 nk weg
7 roze trui
ook interessant om te lezen
(interview Steven Kruijswijk ook op WF, 2015: actueel van na de giro)
http://www.wielerflits.nl/nieuws/73382/weekendinterview-steven-kruijswijk.html
Dat gevoel heb ik ook @Spruch maar dat kan en mag je niet tegenhouden. Hoort bij diversiteit deelnemers en soort opgaven. Ik geef ook al langer aan dat ik met de andere opzet van linken (m.n. qua uitslagen) niet echt overweg kan.
Mooi voorbeeld is dat vorige opgave per inzending gelinkt werd vooral qua uitslagen, maar dat de pas laatste tip ineens de oplossing bracht. Tot die tijd was iedereen dolende?
Maar ik blijf mits voldoende tijd en binnenkort vakantie wel meedoen.
Deze quote zou actueel kunnen zijn maar doe als eerste gok toch maar:
Boogerd
'@spruch
Zo anders is het spel toch niet? Misschien zie ik het niet scherp omdat ik mee ben blijven doen en de veranderingen vrij geleidelijk zijn gegaan. Wat zijn volgens jou de grote veranderingen? Of belangrijker nog: wat zouden we moeten aanpassen om jou (en liefst ook andere oud-winnaars als josi en ti-raleigh) weer over de streep te trekken?
'@PdC
De linken... voorheen werden dingen als nationaliteit als link gezien, niet voorheen gehaalde overwinningen. Ook werd de quote vaak geraden aan de hand van hints, niet door degene die het meeste tijd vrij kon maken om uitslagen te vergelijken. Maarja, ik vermaak me voorlopig nog prima met deze manier :).
Laurens ten Dam?
@Simplex
Ik hoop dat je mee blijft doen, gun het de 'oude' garde toch wat meer ;)!
2x nee.
Ook hier weer met beide renners minstens 1 link, maar geen gemeenschappelijke linken. Qua periode raken jullie nu een beetje uit de richting.
@WCeendt
Linken op basis van uitslagen deden we toch altijd al? Misschien niet helemaal op dezelfde manier, maar ik kan me eigenlijk niet anders herinneren. Maar misschien begin ik vergeetachtig te worden.
Ik vind het leuk dat er nieuwe mensen meedoen. Hopelijk melden een paar van de 'helden van vroeger' zich binnenkort ook weer.
Het klopt wat er wordt aangegeven. Ik vind de hints veel minder interessant. Het gaat volgens mij niet langer meer om echte wielerkennis, maar wie heeft de meeste tijd om de linken uit te zoeken. De linken worden ook minder met een bepaalde gedachte erachter gegeven. Dat vind ik jammer. Daardoor is dit spel een verkapt 'raad de renner uit het blote hoofd' geworden. En dat vind ik niet echt een leuk spel, want heeft wat mij betreft weinig met wielerkennis. Dus ik vind het jammer dat dit spel meer en meer een kopie van dat spel is geworden, met alleen de quote als iets ander uitgangspunt. Daarmee is dit spel niet echt meer quotes raden, maar linken raden geworden.
'@Spruch
Ik denk dat ik nu begrijp wat je bedoelt. Het accent zou inderdaad moeten liggen op het raden van de quotes, waarbij de links hulpmiddelen zijn. Het accent is inderdaad misschien een beetje verschoven de afgelopen tijd. Ik vind 'raad de renner uit het blote hoofd' ook geen leuk spelletje, dus wat dat betreft zijn we het eens. Ik vind de quotes het leukst als ze een wat vergeten stukje wielergeschiedenis oprakelen/een opmaat vormen naar een mooi verhaal. Gelukkig gebeurt dat nog steeds. Wat dat betreft hebben jacco maar ook anderen al mooie bijdrages geleverd. Anyhow, het spel wordt ingevuld door diegenen die het spelen dus ik zou zeggen: 'doe weer mee en geef er je eigen draai aan.'
On:
Diverse links met Armstrong, al heeft de quoter niet met de Texaanse cowboy gekoerst.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.