'@Simplex
Als andere nou ff reageerde ;), denk dat ik weer een prima kans maak.
Volgens wiki is hij 'algemeen-manager' w/e dat mag voorstellen, volgens zijn ploeg zelf is hij (http://www.greenedgecycling.com/tag/shayne-bannan) niet belangerijk genoeg om een pagina te krijgen die überhaupt laad, bij mij dan tenminste.
Christophe Sercu
@jacco
Goed gevonden, kan zelf inmiddels ook niemand vinden met de mogelijk goede nationaliteit en geen persoonlijke wielren ervaring... in de worldtour dan tenminste.
@Simplex
Is deze persoon nog steeds actief in het wielrennen? (Als je hier antwoord op wilt geven :P)
Ja @Jacco, hemelsbreed ligt Dongen ca. 15 km van mijn woonplaats (Terheijden (geboorteplaats van De Pel, om de anonimiteit dan maar te gaan doorbreken ;)
Nee qua oplossingen,
- Cornelisse is een echte Amsterdammer, maar werkte vorig jaar bij MTN wel samen met mijn Brabntse fietsmaat alhier.
- Sercu is voor mij een grootheid in de wielersport maar heeft niet de juiste nationaliteit voor deze quote en is een ex renner.
- Arthur van Dongen zou een aardige gok zijn, maar is ook (ex)renner. Ken ik van zijn meerdere zeges van een klassieker alhier in Den Hout als renner en daarna ook ploegleider.
Zoek het toch dichtbij , ik weet geen geboorte/woonplaats (wel studieplaats) en dan kom je er wel uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.