Quotes raden XVIII

1 2 ... 14 ... 54 55
dustin

v Bellegem?

WCEendT

Ashley House?

simplex

Nee, en ook niet vanuit de studio of op locatie.

WCEendT

Dan blijft er niet veel over :P.

simplex

Er hoeft wellicht maar éen vakgebied over te blijven

WCEendT

Nog iets, wat is volgens jou de rol/baan van Shayne Bannan? (is nogal eens veranderd in de loop der jaren)

simplex

Ja daar ben ik ook niet zo goed achter. Laten we zeggen dat hij en ook mijn quoter deel uitmaken van het management.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Simplex
Als andere nou ff reageerde ;), denk dat ik weer een prima kans maak.

Volgens wiki is hij 'algemeen-manager' w/e dat mag voorstellen, volgens zijn ploeg zelf is hij (http://www.greenedgecycling.com/tag/shayne-bannan) niet belangerijk genoeg om een pagina te krijgen die überhaupt laad, bij mij dan tenminste.

Jacco van Stierop

Dacht eerst aan de Wielenman Cees Beers.
(“Cees, zo bleek bij het opvragen van zijn gegevens in de gemeente basisadministratie, is volgens de gemeente getrouwd in Peru, achttien keer gescheiden en zelfs overleden.”)

Na de laatste hint gok ik op
Iwan Spekenbrink?

simplex

Ook Iwan is het niet, maar zo'n persoon uit het management zoeken we wel.
Kan dus ook van een andere ploeg zijn; er blijven er nog wel wat over.

WCEendT

Richard Plugge

simplex

Helaas ook Plugge zei dit niet.

WCEendT

Tjonge wat een quote...

simplex

Ja ik had deze uitspraak ook niet direct van deze quoter verwacht
Meer van Tinkoff of Lefevere types.

RainbowJersey

Michel Cornelisse?

Jacco van Stierop

Heeft wel gefietst in zijn jonge jaren maar kan niks anders verzinnen (@simplex: komt-ie niet net als jij uit Brabant?):

Arthur van Dongen?

WCEendT

Christophe Sercu

@jacco
Goed gevonden, kan zelf inmiddels ook niemand vinden met de mogelijk goede nationaliteit en geen persoonlijke wielren ervaring... in de worldtour dan tenminste.

@Simplex
Is deze persoon nog steeds actief in het wielrennen? (Als je hier antwoord op wilt geven :P)

Laatst gewijzigd
simplex

Ja @Jacco, hemelsbreed ligt Dongen ca. 15 km van mijn woonplaats (Terheijden (geboorteplaats van De Pel, om de anonimiteit dan maar te gaan doorbreken ;)

Nee qua oplossingen,
- Cornelisse is een echte Amsterdammer, maar werkte vorig jaar bij MTN wel samen met mijn Brabntse fietsmaat alhier.
- Sercu is voor mij een grootheid in de wielersport maar heeft niet de juiste nationaliteit voor deze quote en is een ex renner.
- Arthur van Dongen zou een aardige gok zijn, maar is ook (ex)renner. Ken ik van zijn meerdere zeges van een klassieker alhier in Den Hout als renner en daarna ook ploegleider.

Zoek het toch dichtbij , ik weet geen geboorte/woonplaats (wel studieplaats) en dan kom je er wel uit.

Laatst gewijzigd
simplex

'@WCEenDt. Tijdens de quote van 2014 zeker wel actief en ondanks een gelezen bericht denk ik nu ook nog.

WCEendT

Tjonge, weer wachten...

dustin

Merijn Zeeman?

WCEendT

Geen idee meer...
Henk van Beusekom? (geen idee of je zo schrijft, maar is managar topsport voor knwu d8 ik)

kiryienka

Dave Brailsford?

simplex

Nee nog steeds niet.

Als je de tips of opmerkingen enigszins hebt begrepen kom je al een heel eind.

Linken had ik nog niet gelegd, maar als finale oplossing dan toch maar dat ik met drie personen linken heb gezien.

dustin

Arend Scheppink?

1 2 ... 14 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.