Quotes raden XVIII

1 2 ... 22 ... 54 55
Jacco van Stierop

Punt voor @WCEendT!

Uitspraak is gedaan aan het begin van dit seizoen en refereert aan zijn overwinning in Milaan-Turijn.
Blijkbaar heeft hij een handtekening gezet getuige zijn indrukwekkende overwinning in het Baskenland.
Zeer waardevolle knecht, mede dankzij hem werden 2 podiumplaatsen in de Giro en de overwinning in de Vuelta en Lombardije voor zijn ploeg veilig gesteld.

WCEendT

Zeker een geweldige knecht! Hopelijk krijgt hij vaker zelf de kans in de toekomst.

Vanmiddag kom ik met een nieuwe quote :)!

billi

je zat er al een aantal keer dicht bij, en nu is het bingo
zal vast niet de laatste zijn

hopelijk haal ik ook nog een puntje in deze editie

WCEendT

4 Jacco van Stierop
3 simplex
3 ZwartebroekengeIetrui
2 Pédaleur de charme
1 RainbowJersey
1 dustin
1 WCEendT

Quote:
'I arrived in France for the first time in 1990, in the town of Auxerre. I had taken some French lessons back home before I came, but to begin with I mostly spoke in gestures.'

De quote zelf geeft al redelijk veel informatie, succes iedereen!!!

Laatst gewijzigd
billi

Miguel Arroyo Rosales?

WCEendT

Nee, maar je mag er van uitgaan dat ze elkaar zeker gekend hebben. Wat zeg ik, zelfs samen in een peloton hebben gereden.

dustin

Masatoshi Ichikawa?

GioVisconti

Raúl Alcalá?

WCEendT

Nee, ik zal alvast zeggen dat het geen Mexicaan is ;).

GioVisconti

'@Allen, ik moet nu wachten totdat iemand anders een poging waagt?

billi

bij deze

Fabio Parra?

nu mag je weer :)

Laatst gewijzigd
dustin

Chris Boardman?

GioVisconti

Dmitri Konychev?

WCEendT

Nee...
Uit me hoofd zie ik geen directe link, ik controleer 't nog ff als ik over uurtje thuis ben :).

Edit:
Er is een link met Konyshev & Parra.

Laatst gewijzigd
billi

Claudio Chiappucci?

WCEendT

Nee
De quoter heeft zeker weten met Chia, Boardman en Konychev gereden maar niet met Parra.

De quoter is ook zeker geen nietsnut en heeft toch mooie etappe's gewonnen.

dustin

Riis?

WCEendT

'@Dustin
Ik denk dat je de linken met Parra en Konyshev goed heb begrepen, maar Riis heeft zeker niet genoeg overwinningen om de quoter te kunnen zijn :).

Pédaleur de charme

Kirsipuu?

GioVisconti

Moreno Argentin? Die reed ze eerste tour pas in 1990?

billi

Indurain?

WCEendT

Punt voor PdC, links met Konyshev en Parra waren kampioen van hun land.

Kirsipuu was de eerste Est die in Frankrijk kwam koersen en is er stellig van overtuigd dat hij de deuren heeft geopend voor alle Estse wielrenners. Met meer dan 100 overwinningen waarvan 15x nationaal-kampioen is het zeker een veelwinnaar geweest.

Pédaleur de charme

Jaja, die Kirsipuu. Kleurrijke renner die afhaakte zodra er een molshoop in zicht kwam, maar in een vlakke sprint meer dan zijn mannetje stond. Ik heb een zwak voor vreemde eenden in de bijt, dus ook voor deze Est die 'verdwaald' raakte in Frankrijk.

4 Jacco van Stierop
3 simplex
3 ZwartebroekengeIetrui
3 Pédaleur de charme
1 RainbowJersey
1 dustin
1 WCEendT

Nieuwe quote:
'Ik ben trots op mijn carrière. Ik heb deelgenomen aan de mooiste wedstrijden. Ik heb een paar van de grootste successen van de ploeg meegemaakt. En ik heb die trui mogen dragen, terwijl mijn familie erbij was.’

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Maarten Tjallingii

kartje

Marc Wauters?

1 2 ... 22 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.