Niet goed maar uitgezonderd Ten Dam met allen een link.
De quoter zit wel in de leeftijdscategorie van de genoemde renners, met één van hen is het verschil slechts een klein half jaartje.
Als type renner heeft hij meer verwantschap met Van Hecke en Taaramäe maar wat erelijst betreft zit hij meer in de richting van Van Avermaet.
Nee; links met Weening, Terpstra en Debusschere. Van de laatstgenoemde namen met Debusschere en Terpstra de meeste overeenkomst wat betreft type renner. Ja, nu ik het zo bekijk kom je met Terpstra het dichtst bij de quoter in de buurt.
De quoter en zijn schoolmaat hebben slechts één jaar samen bij een WT-ploeg gereden. Ze zijn bekend geworden ieder vanuit een andere invalshoek.
Nee, niet goed.
Van alle genoemde namen zit je verreweg met Terpstra het dichtst bij de quoter in de buurt, en @billi: dat bedoel ik in overdrachtelijke zin, weet niet precies waar ze wonen.
De quoter is een actief renner en staat onder contract bij een WT-ploeg.
En ja, hij heeft redelijk wat overwinningen op zijn naam staan.
Punt voor Pédaleur!
Interview uit 2013. Zowel Keisse als Weylandt komen uit Gent.
Het korte nawoord dat ik besteedde aan de vorige opgave was tegelijkertijd het voorwoord van deze opgave.
Als ik Agatha Christie was geweest zouden mijn antwoorden steeds uit 108 letters bestaan hebben…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.