Quotes raden XVIII

1 2 ... 39 ... 54 55
Pédaleur de charme

Taaramae (over Kangert)?

billi

Laurens ten Dam?

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Niet goed maar uitgezonderd Ten Dam met allen een link.
De quoter zit wel in de leeftijdscategorie van de genoemde renners, met één van hen is het verschil slechts een klein half jaartje.
Als type renner heeft hij meer verwantschap met Van Hecke en Taaramäe maar wat erelijst betreft zit hij meer in de richting van Van Avermaet.

nielsvdg

Cummings?

billi

Voeckler?

Jacco van Stierop

Nee, zie ook niet zo gauw links maar met Cummings zijn er wel overeenkomsten.
De erelijst van Titi is dan weer in kwalitatief en kwantitatief opzicht wat groter dan die van de quoter.

RainbowJersey

Jens Debusschere

simplex

Heb wat tijd in tips en eigen ideeën gestoken maar raak het spoor steeds meer bijster.
Daarom maar één van de eerste gedachten vertaald in een halve oplossing.
Marcato over Gasparotto?

dustin

Weening?

TiesW

Niki Terpstra?

Jacco van Stierop

Nee; links met Weening, Terpstra en Debusschere. Van de laatstgenoemde namen met Debusschere en Terpstra de meeste overeenkomst wat betreft type renner. Ja, nu ik het zo bekijk kom je met Terpstra het dichtst bij de quoter in de buurt.

De quoter en zijn schoolmaat hebben slechts één jaar samen bij een WT-ploeg gereden. Ze zijn bekend geworden ieder vanuit een andere invalshoek.

RainbowJersey

Langeveld

dustin

Johnny Hoogerland?

Jacco van Stierop

Helaas. Geen links; met Langeveld wel wat gelijkenis en ook de quoter heeft in zijn carrière wel eens een truitje veroverd.

Het is altijd bijzonder in je geboorteplaats het zegegebaar te mogen maken. De quoter kent dit gevoel.

RainbowJersey

Stijn Devolder

dustin

Roelandts?
.

nielsvdg

Vansummeren?

Jacco van Stierop

Niet goed maar met alle drie een link.

Het is waarschijnlijk niet opgevallen maar toch heb ik een aanwijzing gegeven om de sleutel te vinden waarmee je al snel tot het juiste antwoord kan komen.

nielsvdg

Lars Boom?
edit: het was nog niet mijn beurt, als de volgende niet op hem gokt is dit mijn gok.

Laatst gewijzigd
dustin

Sanchez?

billi

Woont niet veraf van Terpstra?

commentator of zoiets?

erelijst Van Avermaet?

ga voor Boogerd, maar te oud waarschijnlijk ...

Jacco van Stierop

Nee, niet goed.
Van alle genoemde namen zit je verreweg met Terpstra het dichtst bij de quoter in de buurt, en @billi: dat bedoel ik in overdrachtelijke zin, weet niet precies waar ze wonen.

De quoter is een actief renner en staat onder contract bij een WT-ploeg.
En ja, hij heeft redelijk wat overwinningen op zijn naam staan.

RainbowJersey

Matti Breschel

Pédaleur de charme

Iljo Keisse (over Wouter Weylandt?)?

Jacco van Stierop

Punt voor Pédaleur!

Interview uit 2013. Zowel Keisse als Weylandt komen uit Gent.
Het korte nawoord dat ik besteedde aan de vorige opgave was tegelijkertijd het voorwoord van deze opgave.

Als ik Agatha Christie was geweest zouden mijn antwoorden steeds uit 108 letters bestaan hebben…

1 2 ... 39 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.