Quotes raden XVIII

1 2 ... 41 ... 54 55
nielsvdg

Stannard?

dustin

N.Roche?

RainbowJersey

Vasili Kiryienka

ZwartebroekengeIetrui

Flecha?

Pédaleur de charme

Nee, nog steeds niet. Wel weer links.

Ik was zelf ook enigszins verrast toen ik deze uitspraak tegenkwam. Ik had de quoter niet op mijn netvlies als wegkapitein. De quoter is nog actief.

billi

Deignan?

RainbowJersey

Brammeier

Pédaleur de charme

Nee.

Jullie zitten al zo lang in de goede richting dat het merkwaardig is dat de juiste naam nog niet genoemd is. Blijkbaar geen renner die erg 'top of mind' is.

De voorbij gekomen links hebben betrekking op nationaliteit, ploeg en vier van de grotere successen die de renner behaalde.

GioVisconti

Daniel Martin!

RainbowJersey

Bernhard Eisel

Jacco van Stierop

Wout Poels?

dustin

D Lopez?

Pédaleur de charme

Nee.

De quoter is een mindere puncher dan Martin, een mindere sprinter dan Eisel, een mindere klimmer dan Poels en beslist minder Spaans dan Lopez. Toch heeft hij op een bepaald vlak meer gepresteerd dan deze vier heren.

Vic413

Marcel Sieberg

RainbowJersey

Gerrans

simplex

Kanstаntsin Siwtsow?

billi

Nordhaug?

Pédaleur de charme

Nee, jullie dwalen wat af.

De beste goks tot nu waren Kennaugh en Thomas.

ZwartebroekengeIetrui

Luke Rowe?

RainbowJersey

Dowsett

Pédaleur de charme

Punt voor zwartebroek. Luke Rowe was inmiddels als een van de weinige Sky-renners van de voorbije jaren nog niet genoemd ;-)

Rowe zei dit afgelopen winter in een interview met Rouleur Magazine. Ik wist zelf eigenlijk niet dat Rowe binnen Sky vaak de rol van wegkapitein vervult. Opvallend voor zo'n jonge renner.

Links waren Sky, UK (en specifiek Wales, net als Thomas), successen op de baan (o.a. samen met Kennaugh), Ster ZLM en etappes in Thüringen en de Ronde van GB.

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

8 Jacco van Stierop
6 Pédaleur de charme
6 ZwartebroekengeIetrui
3 simplex
3 RainbowJersey
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95
1 Il Mostro

Quote:
Ik denk, zelfs als ik deze resultaten niet had gehaald dit seizoen. Dat ik dan niet bang was geweest om mee te doen.

simplex

Groenewegen?

dustin

Coquard?

GioVisconti

Laporte?

1 2 ... 41 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.