Quotes raden XVIII

1 2 ... 9 ... 54 55
ZwartebroekengeIetrui

Ja het was Simon Gerrans punt RainbowJersey.

Gerrans vertelde dit na zijn vierde Tour down Under.

RainbowJersey

Mooi! Het aantal links met Purito en Valverde deden het 'm. Einde van de middag/vanavond komt er een nieuwe opgave

RainbowJersey

2 Jacco van Stierop
2 ZwartebroekengeIetrui
1 simplex
1 RainbowJersey

"Ik investeer liever in hoogtestages dan in tijdrijden"

WCEendT

Tony Martin in zijn jonge jaren toen hij nog dacht klassementsrenner te zijn?

RainbowJersey

Nee, wel 2 links met de quoter

Pédaleur de charme

Dumoulin?

RainbowJersey

Tom Dumoulin of Samuel Dumoulin?

WCEendT

Kim Kirchen?

RainbowJersey

Kim Kirchen 1 link

billi

s dumoulin?

WCEendT

Gerdemann?

RainbowJersey

De quoter zit er nog niet tussen

Tom Dumoulin, 0 links
Samuel Dumoulin, 3 links
Linus Gerdemann, 1 link

Laatst gewijzigd
simplex

Michael Rogers?

Pédaleur de charme

Bardet?

dustin

Pinot?

RainbowJersey

Bardet is inderdaad de quoter. Hij gaf dit aan in een interview met Wieler Revue voor de Tourspecial.

Bardet twijfelt nog erg over wat hij nu als beste kan en hoe hij zichzelf moet zien. Aanvaller of klassementsrenner? Wil hij voor een klassement gaan zal hij toch echt aan zijn grote zwakte, zijn tijdrit, moeten werken. Echter vindt Bardet het maar niks om te sleutelen aan zijn positie op de TT fiets in een windtunnel. "Ik geloof daar niet in, als ik als renner verbeter komt mijn tijdrit vanzelf." Hij hecht meer waarde aan een hoogtestage om de hitte in de Alpen en Pyreneeën aan te kunnen. Daar hij vorige Tour in een Pyreneeënrit erg veel last ondervond van de warmte in combinatie met hoogte.
Elders in het interview geeft hij aan dat hij het goed vindt dat Gesink deze Tour de ritzege na gaat jagen in plaats van het klassement. "Robert reed vorig jaar een geweldige Tour maar uiteindelijk hebben we hem bijna niet gezien. Hij is eigenlijk te goed om alleen maar te volgen. Ik word liever 10e nadat ik de hele Tour heb aangevallen dan 6e met alleen maar volgen."

Punt voor PDC

WCEendT

Dus... PDC is nog steeds verschrikkelijk goed hierin :P.

simplex

Dat klopt WCEendt. Het is een grootmeester ;)
En hij leest zijn bronnen vermoed ik.

WCEendT

Ach, jij kan er ook zeker wat van :).

Maar inderdaad ik zal wat beter mijn best moeten gaan doen al wil ik wat puntjes pakken ;)...

Pédaleur de charme

2 Jacco van Stierop
2 ZwartebroekengeIetrui
1 simplex
1 RainbowJersey
1 Pédaleur de charme

@WCEendt
Leuk dat je weer meedoet. Dit was een behoorlijke gok hoor. Maar na de links met Samuel Dumoulin leek het me waarschijnlijk dat het om een Franse klassementsrenner ging. Pinot lag minder voor de hand omdat die juist geïnvesteerd heeft in de tijdritten, dus dan houd je er niet veel over....

Nieuwe quote:
'Ik heb een fout gemaakt door die eerste aanvallen te onderschatten.'

Laatst gewijzigd
dustin

Chaves? (J.E.)

RainbowJersey

Alejandro Valverde ?

ZwartebroekengeIetrui

Rafal Majka?

Pédaleur de charme

Die was niet moeilijk...Punt voor dustin.

dustin

2 Jacco van Stierop
2 ZwartebroekengeIetrui
1 simplex
1 RainbowJersey
1 Pédaleur de charme
1 dustin

"Zo een twee jaar geleden was ik op mijn best, dat heb ik daarna niet meer kunnen evenaren. Ik ben er van overtuigd dat ik weer op dat nivo kan terecht komen."

1 2 ... 9 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.