Live-tracker, het kan beter
De gebruikelijke live-trackers zijn nogal amateuristisch vind ik. Je ziet meestal twee of drie groepen weergegeven, terwijl je in een bergetappe vaak diverse groepjes hebt. Vandaag b.v. koploper Atapuma, groep Kruijswijk, groep Nibali, groep Zakarin, Uran, groep Valverde, groep Amador etc. Het zou mooi zijn als je al die groepen incl. tijdsverschillen in de livetracker ziet. De technologie ervoor bestaatvolgens dit bericht maar het wordt nog niet standaard gebruikt. Waarom eigenlijk niet? Te duur?
inderdaad, TOC heeft een visueel mooie site maar that's all for now. het kan zeker beter met de tijdwaarneming met de middelen die ze nu hebben.
aan de andere kant is het natuurlijk wel extra spannend als je weet dat de tijden wel eens flink kunnen afwijken van dat wat je voorgeschoteld krijgt.
'@ rahimns:
dat hebben we toch al lang gezien in het wielrennen? ik herinner me nog een Amstel Gold Race van een paar jaar geleden met naast de tv de pc aan met een plattegrondje van limburg waar je kon zien waar welke renner precies reed, althans tot zo ver een knecht een fiets aan zijn kopman afstond na pech. dat had al lang doorontwikkeld kunnen zijn, ik vond het in ieder geval althans een meerwaarde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.