Fietsen huren Mont Ventoux

richardm

Over een dikke maand (12-16 juli) zit ik met vier vrienden op een camping in malaucene, aan de voet van de Ventoux. Nu willen wij zelf graag de berg op fietsen en willen we daar de fietsen huren. Maar nu hoor ik ook verhalen uit m'n omgeving dat in die periodes, rond de etappes zelf, er vrijwel geen fietsen meer te krijgen zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee? of zullen we toch echt zelf fietsen mee moeten nemen..?

Mark

Je moet van te voren je fietsen reserveren. In die omgeving zijn er genoeg fietsenverhuurders, maar je moet niet wachten tot daar en dan gaan zoeken, dan ben je waarschijnlijk te laat. Aanrader is ook om langs de Gorges de la Nesque te fietsen, ontzettend mooi!

Bijv. https://www.cycleclassictours.com/fietsverhuur-europa-racefiets-verhuur-in-spanje-italie-frankrijk/fietsverhuur-mont-ventoux-racefiets-huren-bedoin-and-malaucene

SolitaryShell

Dan zou ik nu al beginnen met reserveren en geen risico lopen. Eerste hit op Google met 'Bike Rental Malaucene' krijg je meteen al een mooie Engelse site, waar wordt aangeraden minimaal vijf dagen vantevoren te reserveren, met een telefoonnummer erbij.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.