Plaats hier je geruchten over wielertransfers of de definitieve transfers. Geen onzin geruchten graag.
Senioralex
Geen transfer voor tommeke.Na zo'n drie maanden neen of ja is het beslist:TOM BOONEN blijft bij Quickstep!
Senioralex
admin
Rahim Vlasblom
admin
heb je hier ook een bron van Senioralex ??
Kiggen
Degenkolb rijdt komend seizoen waarschijnlijk voor Trek-Segafredo, Matthews rijdt dan naar Giant-Alpecin.
Laatste is zeer verrassend naar mijn mening, wel goede aankoop!
'@Kiggen, Matthews ligt volgens mij niet lekker bij Orica - zie de Amstel Gold waar hij en Gerro niet overweg konden. Niet heel verrassend dus dat hij vroeg of laat zou vertrekken
Kiggen
'@JeDaRe, klopt. Maar vond het wel een verrassende aankoop voor Giant. Zeer zeker sterke renner, maar nu zullen ze toch ook nog iemand voor de klassiekers moeten halen. Boom wellicht?
LutsenkoFan
Orica heeft nu dus wel nieuwe renners nodig als ook Ewan en Gerrans weg gaan. Dan zijn alle beste Australiërs bij een 'buitenlandse' ploeg, sponsor zal daar ook niet heel blij mee zijn maar denk dat ze beter een paar jongkies kunnen halen in Australië.
Senioralex
Rahimns: Neen,geen bronnen.Bedenk echter steeds het volgende "Officieel mogen transfers in het wielrennen
pas vanaf 1 augustus getekend worden" .
Uil
'@Senioralex, waar baseert U dan op dat Tom Boonen bij Etixx blijft?
Senioralex
Ach,brave Uil,zo blijven we bezig...Kan ik niet aan doen...Zo gezien zouden ze dit moeten opdoeken en dat willen we beiden vast niet....
Pieterboy
De eerste transfers zijn bekend. AG2R slaat zijn slag en tekent versterking voor de Vlaamse klassiekers nu er ook meer klassiekers world tour gaan worden. De namen zijn Naesen van IAM Cycling en Vandenbergh van etixx quickstep.
SolerEritrean
Cycling Academy pro-conti in 2017
mus van de maasstad
Het lijstje van Steven...
Ben benieuwd
xistnc
Youri maakt dat lijstje, richting het eind van het jaar. Nog ff wachten dus.
admin
Rahim Vlasblom
admin
'@Senioralex verlengingen hoeven niet te wachten tot 1 augustus. En verder kan ik hier dan ook van alles gaan roepen en dan maar hopen dat ik gelijk heb.