Geen dank Frits.
Helaas met mijn lengte en omvang kom ik niet in de buurt van deze maten anders had ik ook een setje besteld, ook al ben ik verre van Etixx-fan. En ook al is het not done om in officiele tenues te rijden als amateur. Gewoon een van de mooiste outfits van het profpeloton, en voor dat geld...
Netraam, het is volgens mij echt het officiële tenue, gek genoeg. Want kijk ik op een andere webshop met een stuk hogere prijzen dan is het van dezelfde fabrikant (Vermarc) als daar.
Nasibal:
shirt 25 euro (was 50)
broek, kort 30 euro (was 60)
handschoentjes 8 euro (was 12)
Het mag dus wel, maar verkopen ze ook Specialized tweewielers bij de Lidl?
Ben zelf vooral een recreatief wielerkíjker dus ik sla hem toch maar over. Misschien voor over een paar jaartjes.
Edit: Oei
Ik ken de wielercode van HetIsKoers. Maar ik denk dat het een goede zaak is als ploegen hun eigen merchandise goed op touw hebben en hierdoor zelf geld kunnen verdienen naast hun sponsorinkomsten. Wielrennen is niet de sport waar de sponsors in de rij staan met een zak geld. Daarom kan ik het alleen maar toejuichen om eens wat merchandise van een wielerploeg te kopen.
Ik kan me wel vinden in het deel waarin wordt gezegd dat een Rabotrui met QuickStep broek niet kan. Maar dat is gezond verstand, dat ziet er natuurlijk gewoon niet uit. ;)
oei.
ik ben toch behoorlijk in overtreding bij die code.
ik scheer mijn benen niet... ik ben een man en rijd bovendien geen wedstrijden. dus overbodig.
ik heb witte schoenen. vind ik mooi
ik slurp graag een gelletje weg. vind de cola/citroen namelijk erg lekker
als ik wordt ingehaald haak ik graag mijn wagonnetje aan. op kop rijden doe ik dan niet aangezien het tempo dan ineens 5 kmh zakt :')
ik maak graag gebruik van mij navigatie en zet alles op strava. vind het leuk om bij te houden.
en zo ben ik nog bij meer regels in overtreding. krijg ik nu een boete? :p
Haha Wheely, in Nederland zou ik er ook niet in rijden maar hier in Thailand en helemaal in het stadje waar ik woon is het vrij nietszeggend. Er is hier wel een toerclub trouwens waar ik lid van ben. Fietsen zit hier echt in lift.
Ik zie dat de shirts/broeken vanaf donderdag in de filialen verkrijgbaar zijn.
Leuk die 'regels' wat je wel en niet mag doen. Bij voetbal is het een groot deel van de inkomsten. Er wordt veel geklaagd dat de financiële kant van wielrennen niet interessant is en dat alles via sponsoren gaat. De merchandise lijkt me een stap in de goede richting om nog wat bij te verdienen en dan is het not-done?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.