VeloGames Tour de France 2016 poule

nathancouw

Dag beste mensen, hierbij open ik officieel het velogames tdf 2016 topic voor Wielerflits aangezien deze er niet was en ik toch het gevoel heb dat een flink aantal mensen dit spel wel spelen. Heb jij ideeen of hulp nodig bij het bouwen van je team? Of heb je tips voor je medekandidaten of wil je simpelweg lekker discussieren over alle renners die meedoen. Dan kan dat in dit topic!
Ook heb ik een Wielerflits subpoule gemaakt, gegevens hiervoor zijn:
League Name: Wielerflits TDF 2016 Poule
League Code: 182413391126
Ik hoop dat er veel mensen meedoen en het leuk zullen hebben, ik in ieder geval wel!

-Nathan

denise

2 jaar geleden heb ik zelfs eens gewonnen toen Contador en Froome uitvielen. De hoofdprijs (reis) naar de Pyreneeën in juli kon ik niet gaan omdat ik moest werken

Poeksel

Lastig spel vind ik dit. Neem je Froome, Sagan, Quintana, dan is je budget al zo goed als verbruikt. En ook geen overduidelijke koopjes (of nouja, ik zie ze niet).

Poeksel

Bijna vergeten, maar ik heb de WF-league gejoined.

(meteen antwoord op de vraag van Nathan in het Scoritodraadje)

Laatst gewijzigd
Timocycling

Ik doe ook mee, speel altijd Velogames. Vind ik vele malen leuker dan Scorito. Was heel moeilijk dit jaar om een team te maken, succes allemaal!

nathancouw

Succes allen! Gelukkig maar Poeksel :)

Poeksel

Ion Izagirre Movistar Team 8 - - - - - - - - 0
Alberto Contador Tinkoff 20 - - - - - - - - 0
Daniel Martin Etixx - Quick Step 12 - - - - - - - - 0
Fabio Aru Astana Pro Team 16 - - - - - - - - 0
Peter Sagan Tinkoff 20 - - - - - - - - 0
Eduardo Sepúlveda Fortuneo - Vital Concept 4 - - - - - - - - 0
Jarlinson Pantano IAM Cycling 6 - - - - - - - - 0
Gorka Izagirre Movistar Team 6 - - - - - - - - 0
Edvald Boasson Hagen Dimension Data 8

Vanwege Sagan moest ik ook wel Contador nemen (de goedkoopste van de grote 3). Sepúlveda is een goedkope kopman, Pantano ook een potentiele puntenpakker. De broertjes zullen vooral knechten, maar zijn wel erg in vorm dit seizoen.

Ik heb er wel vertrouwen in dat ik mijn 12606e plek bij de Giro ga verbeteren!

Justin Case

Leuk. Max van Heeswijk Sterrenteam is van de partij.

Justin Case

Yeah, Cummings!

ivo001

Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan Velogames, maar tot nu toe gaat het nog prima.

http://imgur.com/Egi2Vwm

In de subleague van Cyclinghub sta ik nog 200p voor op de nummer 2. Had helaas de WF subpoule gemist.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.