Aru
Ik heb me gisteren verbaasd over het commentaar van Herbert Dijkstra, toen hij Fabio Aru zag fietsen op de Champs-Elysees. "Wat was dat een losse flodder zeg", en daarmee bedoelde hij zijn hele optreden in deze Tour. Normaal gesproken is Dijkstra niet zo scherp. In het eindklassement is Aru niet zo ver achter Mollema geëindigd, en daarover zou hij dit nooit zo gezegd hebben. Bovendien waren er toch wel meer renners/kopmannen die niet helemaal aan de verwachtingen voldeden? Is er soms een omstandigheid die ik gemist heb (veel bravoure of zo)?
als elke twijfelachtige uitspraak van Dijkstra een forumtopic krijgt loopt het al snel vol op het forum. gelieve dit alles te plaatsen in het daarvoor bestemde topic.
'@achtpuntzes: ik had misschien beter moeten kijken of deze uitspraak aansloot bij een bestaand topic, maar ben het er niet mee eens om alles betreffend wielercommentaar maar onder dat topic te gooien. De discussie b.v. over het optreden van Danny Nelissen als co-commentator naast Dijkstra had m.i. beter in een apart topic kunnen plaatsvinden. Tenzij je moderator bent van Wielerflits natuurlijk, want dan telt mijn mening niet.
En @123poetertjes: natuurlijk gingen de topics die jij bedoelt wel over Zakarin en Aru, alleen is het niet altijd mogelijk om de strekking van het hele onderwerp kort in de titel samen te vatten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.