Archief WF World Tour (fictief spel) - discussie
Even een apart topic hiervoor openen, opdat het werkelijke archieftopic niet verstoord wordt.
Hier gaat enorm veel werk in zitten, ik heb nu 20 pagina's gedaan en moet er nog 65. Ik heb alle pagina's gedownload toen het oude Wielerflits-forum nog online stond. Als iemand mij hiermee wil helpen, stuur mij een PM.
Ik zal eens kijken :)
Edit: gaat dit louter om de bestanden achter de linkjes (enkel een kwestie van een submap verwijderen op dropbox als t goed is, gaat wel een bende van m'n dropbox maken :)) of moet ik mijn gehele wedstrijdverslagen hier opnieuw droppen?
Blijf t trouwens zonde vinden dat ik nu gewoon niet meer de tijd en het geduld ervoor kan opbrengen om latere edities te voltooien. Heb al een hele stukken 2014 en 2015 liggen namelijk. Misschien dat het er in de toekomst nog een keer van komt: Bud-Buc retro!
Ik heb de bestanden achter de linkjes weer op de goede plek staan, maar zonder succes helaas. Rest me de optie om eigenhandig de koersverslagen te kopiëren en hier in te plakken. Dan stuiten we weer op een nieuw probleem: ik heb niet meer alle volledige wedstrijdverslagen.:D
Maar als het goed is zit dat allemaal inbegrepen in de downloads.
Ik weet niet of het grote bestanden zijn en of je makkelijk bij de inhoud kan, maar is het mogelijk dat je alle delen met Bud-Buc en evt. de EK's doorstuurt? Dan plak ik eigenhandig de linkjes terug in en zorg ik dat ze volledig op de site komen. Ik weet niet of ik er de komende week echt aan toe kom (druk, druk, druk), maar ik zal in elk geval doen wat ik kan. Ik heb zelf eigenlijk ook wel weer zin om alles terug te lezen, en dit is wel een mooie aangelegenheid. :)
Edit: je vorige post nog niet gezien, maar doe die linkjes dus maar sturen!
Editedit:
Indien je het geen probleem vindt om de linkjes handmatig te vervangen van de al geüploade etappes (t/m Gyöngyös - Tiszafüred) kan ik eventueel ook voor deze ritten de nieuwe locaties doorsturen. Het zijn er rond de zestig, dus ik kan me voorstellen dat je daar geen trek in hebt.
Werkte ik maar bij de redactie, dan kon ik gewoon rechtstreeks je post bewerken. :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.