MEGAFLITS WIELERSPEL VUELTA 2016
Deelnemers: Zie CQ2015. 12 Renners kiezen met een maximum van 8.000.Minder renners in de ploeg mag. Meer NOOIT...
Puntenverdeling tijdens de 21 Ritten: De eerste 20 renners van de rit krijgen punten,en wel als volgt:
600 - 500 - 400 - 320 - 260 - 200 - 160 - 140 - 120 - 100 - 80 - 70 - 60 - 50 - 40 - 30 - 20 - 10 - 6 en 2.Na de
eindzege volgt dan de rest van de puntenverdeling met x4 voor het algemeen klassement,x2 voor het puntenklassement en ook het bergklassement en het jongerenkassement.Verder nog 1x voor
etappe.
Ploegen moeten binnen zijn op 20 oogst om 12 uur. Spijtig genoeg nog geen volledige deelnemerslijst....Denk er wel aan om naam en voornaam van de renners identiek moe-
ten zijn met CQ2015
Problemen slechts één adres : PB Senioralex,waar ook de ploegen naar toe gestuurd moeten worden!!!
Met dank voor de hulp aan Peter Post Forever,Silent Hill en aan Fondista,die de eindzege met de puntenverdelingen zal uitwerken
Senioralex
En zet zeker Kittel in Uw ploeg,want is de laatste keer dat hij nog in de solden verkrijgbaar is.
Poeksel: Een eerste forum werd me geweigerd en deze was in orde.
Van dat jongerenklassement was ik ook niet zeker,maar Fondista weet dat wel.ik kon vandaag niemand bereiken (zondag,nietwaar) en wou vanavond alles klaar hebben. In de drukte vergat ik te vernoemen hoe men een CQ kon bekomen.
ik ben zeker nog niet tevreden,want de deelnemerslijst van b.v. PROCYCLING heeft nog een 15tal ontbrekende of onvolledige ploegen!!!
Groeten,Poeksel,ik houd veel van commentaar,dus bedankt!
Senioralex
Pirazzi:
Blij van je te horen.Ik denk dat de grote titel bij het Forum opvalt (was ook de bedoeling...)
Het jongerenklassement lijkt vrij algemeen te worden aangenomen.
En ik zoek driemaal per dag de deelnemerslijsten op....Als die klaar is,plaats ik dat bericht hier met grote letters,
Senioralex
Goed, dan zorg ik dat er een lijstje komt met m.b.t. de kanshebbers voor de Megaflits jongerentrui.
En idd, ik zou wachten tot de laatste week, dan zie je hier op WF ook dagelijks wel berichten over teams die de definitieve selecties bekend hebben gemaakt.
Ter info, hier een voorlopig lijstje ivm jongerentrui, om alvast een indruk te krijgen. Dit wijzigt uiteraard nog en zal kort van tevoren nog wel vaker worden geupdate.
Arndt, Nikias
Barguil, Warren
Benito, Miguel Ángel
Bernard, Julien
Bonifazio, Niccolo
Bystrøm, Sven Erik
Calmejane, Lilian
Cardis, Romain
Carthy, Hugh
Chetout, Loïc
Dombrowski, Joe
Elissonde, Kenny
Enger, Sondre
Fernández, Rubén
Groenewegen, Dylan
Henao, Sebastián
Jauregui, Quentin
Latour, Pierre-Roger
López, Miguel Ángel
Ludvigsson, Tobias
Nielsen, Magnus
Pellaud, Simon
Poppel, Danny van
Skujiņš, Toms
Teuns, Dylan
Turgis, Anthony
Valgren, Michael
Waeytens, Zico
Yates, Simon
Fondista: Zocht op Uw lijst naar Timothy Dupont van Wanty Groupe Gobert.Het is een sprintbom die ik nog maar enkele maanden volg.Hij won op
korte tijd 13 koersen en ik dacht bij mezelf dat daar wel jacht zou op komen.Deze week won hij de Antwerpse Havenpijl door een andere belofte
Enzo Wauters van Lotto Soudal in de sprint te kloppen.Hijzelf rijdt dus bij de Continentalen en toen ik zojuist eens opzocht hoe oud deze belofte is,
bleek hij tot m'n ontzetting op 1 november 29 te worden...Van een vergissing gesproken...
Ik ben ook van mening dat we de gebruikelijke klassementen aan moeten houden, incl. Jongeren dus.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.