Wielerflits Grandtour spel: Vuelta 2016

1 2 ... 6 7 8 9 »
Laatste man

Was echt een prima editie! Tot volgend jaar Giro weer met z'n allen ;)

Ilfuego

Bedankt voor de organizatie Rahims en een dikke proficiat aab Sammysosa! Duidelijk niet gestolen als je naar de hoge platsen van zijn renners in de klassementen kijkt
Na mijn overwinning van 2de divisie in de Tour hoopte ik op een ongeziene dubbel, maar ben toch tevreden met mijn 2de plaats.

shyguy

Rahims bedankt voor de organisatie en Sammy en de promovendi gefeliciteerd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Verder alle gepromoveerde gefeliciteerd. Jullie gaan we terugzien in de Giro in de 1e divisie. Davidavid, hopelijk ga jij je terugvechten vanuit de 2e divisie.

Ondanks dat ik heb besloten voorlopig mijn activiteiten op Wielerflits op een laag pitje te zetten, heb ik wel besloten in ieder geval dit spel gewoon voor te zetten. Het is te leuk om te doen en met de reacties hier, kan ik het niet maken om nu er mee te kappen. De Giro wordt de 10e editie hopelijk met 50 deelnemers.

De komende maanden ga ik nog eens nadenken over bepaalde speelregels om die aan te passen. Maar daar kom ik later nog wel eens op terug.

billi

rahimns, fijn te horen, dat je wf niet geheel de rug toe keert
misschien wat selectief zijn hier op wf?

in ieder geval bedankt voor de organisatie :)

gefeliciteerd Sammysosa, als veelvuldig deelnemer nu op de 1e plaats, klasse

gefeliciteerd Fondista, divisie 2 is jou ten prooi gevallen, op het einde toegeslagen

het was weer een spannende editie

zelf een mooie 5e plaats behaald met 3 ritzeges (div.2)

davidavid

Oei beetje dramatisch dit. Na een overwinning in de eerste etappe uiteindelijk als allerlaatste geëindigd. Komende Giro meteen maar voor promotie gaan.

Bedankt voor de organisatie rahims!

En de kampioenen en promovendi gefeliciteerd!

Reyn

Alle winnaars gefeliciteerd.
Rahimns bedankt voor de organisatie. Super, dat je volgend seizoen dit spel wilt blijven voortzetten.

Peter Post Forever

rahimns gelukkig ga je gewoon door, een grote ronde zou echt anders zijn zonder dit top spel!!!

Sammy en alle promovendi gefeliciteerd!!

krypton

Zo, wat een matige 20e plek. Het volgende keer maar over een iets andere boeg gooien. Sammysosa gefeliciteerd!

dustin

bedankt rahimns

Sammysosa en Fondista, gefeliciteerd, een welverdiende overwinnning voor jullie beide!

Heel tevreden met mijn vierde plaats en promotie dankzij 6 dagzeges!

kokkie1975

Drie dagzeges en een 3e plek in de 2e divisie.
Ben niet ontevreden. Helaas net te kort voor promotie.
Rahimns bedankt voor de organisatie en alle winnaars en promovendi gefeliciteerd.

honderdprocent

Bedankt voor de organisatie erg weinig actief kunnen zijn op dit forum door afwezigheid. Toch telkens de rituitslagen blijven volgen helaas elke keer onderaan terug te vinden xD. De rode lantaarn dan ook behaald in de 2e divisie.

Sammysosa en Kokkie gefeliciteerd met de overwinningen !
Rahims bedankt voor de organisatie !

Vanaf nu straftraining tot de Giro 2017 en dan moet het goed komen :D

rimenno

Rahims,thanks super geregeld .

Winnaars gefeliciteerd

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.