Parijs Roubaix bezoeken

pippodeclown

Volgend jaar gaan mijn vader en ik waarschijnlijk Parijs-Roubaix bezoeken. We zitten er aan te denken om naar Carrefour de l'arbre te gaan op zondag en op zaterdag de toertocht doen (2 mountainbikes). Iemand ervaringen op Carrefour of andere mooie plekjes? En hotel/hostel whatever?

Hedzer1

Ben 2 jaar geleden op Carrefour de L' Arbre geweest als supporter.
Een leuke wandeling vanuit het dorpje. Waar ik me zeer over heb verbaasd, was dat er ter plekke geen enkele catering was. Geen frietkot, geen andere catering, ook geen enkele merchandise. Het café restaurant was niet toegankelijk voor het plebs, alleen voor genodigden. Ik dacht: ook in het wielrennen, zijn de klassen ingevoerd voor supporters.

Geen enkele catering!

Wel een mooi groot TV scherm.

En na afloop terug naar het dorpje meerdere stomdronken supporters.

Al met al een prachtervaring, met knorrende maag.

pirazzi

Dus die supporters hadden hun eigen bier/wijn/ sterke drank meegenomen?

Onbekende gebruiker

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar! Niet alleen Carrefour, maar uberhaupt goede plekken om te staan. En dan telt sfeer hoog mee natuurlijk.

achtpuntzes

volgens mij zijn er elk jaar incidenten met dronken supporters en wellicht hebben ze er daarom voor gekozen geen biertenten te plaatsen?

Senioralex

Kan U geen raad geven;was er in 1943,eveneens met m'n vader, en gieten dat het deed,man....

hjtimmer

Ik heb de finish op de wielerbaan meegemaakt. Fantastische ervaring. Er was toen ook een groot scherm waarop je de Volgens mij waren er toen ook supporters die kasseien en de finish gecombineerd hebben (weet niet hoe helaas). Alvast veel plezier.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.