Quotes raden XIX

1 2 ... 27 ... 47 48
Pédaleur de charme

Michael Rogers?

simplex

Stephen Roche?

RainbowJersey

Alledrie niet, wel belangrike overeenkomsten op het palmares. Zal later vanavond wat meer duidelijkheid geven over de links

Pédaleur de charme

Vinokourov?

billi

Gretsch?

RainbowJersey

Net als Tom Dumoulin won de quoter etappes in elke grote ronde.

Net als Cancellara won de quoter wel eens een proloog, maar niet zo vaak als Fabian.

Net als Froome behaalde de quoter zijn meeste zeges in de Tour de France. Hij won ook wel eens een truitje maar die had niet de gele kleur.

Met Ion Izagirre heeft de quoter niet zo bijster veel gemeen. Wat het meest in het oog springt is toch wel dat ze beide wel eens de nationale titel tegen de klok wonnen

Abraham Olano en de quoter behoren samen tot een select gezelschap die iets behaald hebben wat niet voor veel renners is weggelegd.

Niki Terpstra en de quoter zijn beide meermaals nationaal kampioen geworden. Daarnaast wonnen ze beiden wat koersen over Vlaamse keitjes. De quoter kon echter nooit die monumentale zege binnenhalen.

Tony Martin en de quoter hebben ook enige overeenkomsten, gelijk aan die met Cancellara en Izagirre.

Rogers idem.

Stephen Roche mogen we ook bij het groepje Olano en de quoter scharen.

Met Vino geen nieuwe links

Patrick Gretsch ook geen nieuwe links

Jacco van Stierop

.Thor Hushovd?

RainbowJersey

Punt voor Jacco, de beer van Grimstad zei dit als ambassadeur van het aankomende WK in Bergen over het wereldkampioenschap tijdrijden.

Jacco van Stierop

Jacco van Stierop: 6
simplex: 5
Pédaleur de charme: 5
Vic413: 2
dustin: 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
billi 1
RainbowJersey 1

“Ach ja, ben dus nu bergop verslagen door een echte klimmer en op het vlakke door een echte sprinter, maar als ik moest kiezen tussen een overwinning pakken om vervolgens 4 maanden lang anoniem mee te rijden of wat ik de laatste anderhalve maand heb laten zien, valt mijn keuze toch op het laatste, dus ik mopper niet.”

@RainbowJersey
Tot welk select gezelschap behoren Olano en Hushovd?

RainbowJersey

Wereldkampioen op de weg

@quote Alejandro Valverde?

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Ah ok, nou ja, als dat hele gezelschap bij je op de koffie komt zit je huis wel aardig vol hoor ;)

On: nee, maar qua type had je slechter kunnen mikken.

ZwartebroekengeIetrui

Van Avermaet?

Pédaleur de charme

Een oudere uitspraak van Sagan?

simplex

Nathan Haas?

Jacco van Stierop

Nee.
Voor zover ik zo snel kan nagaan zijn er niet zo heel veel onderlinge duels tussen de quoter met Van Avermaet en Sagan. Maar wel interessant en zeker niet ondenkbaar dat het een keer gaat voorkomen. Op wie je dan je geld moet inzetten, ik zou dat niet durven te zeggen. De quoter heeft vergeleken met hen wel wat minder kilo’s aan de haak.
Met beiden zijn er linken, misschien met Van Avermaet de dikste.
Met Nathan Haas geen linken maar wel enigszins het type wat betreft ondergrond.

billi

Ulissi?

ZwartebroekengeIetrui

Fabio Felline?

Jacco van Stierop

Punt voor @ZwartebroekengeIetrui!

Uitspraak gedaan half maart 2015 na een flinke reeks podium- en top10-plaatsen (o.a. 2e in La Drôme, 8e in Strade) maar geen overwinning. Twee weken later zou hij alsnog een zege pakken: de tijdrit in het Internationaal Wegcriterium.
Bekend vanwege die rare duikeling in april 2016 nog voordat de Amstel officieel van start ging; het kostte hem 2 maanden herstel. De enige zege die hij vorig jaar pakte was het puntenklassement van de Vuelta.
Leuke renner en verder een leuke vent.

ZwartebroekengeIetrui

Jacco van Stierop: 6
simplex: 5
Pédaleur de charme: 5
Vic413: 2
dustin: 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
billi 1
RainbowJersey 1
ZwartebroekengeIetrui 1

Toen ik klein was ben ik wel vaak bij mijn vader geweest om hem aan te moedigen, misschien was dit wel de reden dat ik ben gaan fietsen.
Druk? Ik heb nooit de druk gevoeld. Ik hou veel van fietsen en dat is de belangrijkste reden dat ik een professionele wielrenner ben.

billi

n roche

ZwartebroekengeIetrui

Nee het is niet Roche.

simplex

Boy van Poppel?

Jacco van Stierop

Karl Zoetemelk?

ZwartebroekengeIetrui

Nee ook niet.

Pédaleur de charme

Rik Zabel?

1 2 ... 27 ... 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.