Quotes raden XIX

1 2 ... 42 ... 47 48
De Brigadier

Kenny van Hummel?

RainbowJersey

Een duidelijke link met Matthews. Hoewel de quote anders doet vermoeden heeft de renner nooit bij de beste 40 gereden in de AGR

Laatst gewijzigd
billi

Peter Sagan?

simplex

Goss?

RainbowJersey

Link met Goss. De quoter won ooit een etappekoers maar droeg nooit de leiderstrui.

RainbowJersey

[Quote]Hoewel de quote anders doet vermoeden heeft de renner nooit bij de beste 40 gereden in de AGR[/quote]

Deze gaat na vandaag niet meer op.

Laatst gewijzigd
simplex

Als er al zo lang niemand komt mag ik hem dan afronden?

Jacco van Stierop

Nathan Haas?

kartje

Sebastian Langeveld?

RainbowJersey

Punt is voor Jacco van Stierop. Haas vertelde dit in een interview aan Cyclingnews toen bekend werd dat het parcours van de Amstel aangepast zou worden.

Jacco van Stierop

Jacco van Stierop: 9
Pédaleur de charme: 7
simplex: 6
dustin: 3
RainbowJersey 3
Vic413: 2
ZwartebroekengeIetrui 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
billi 1
De Brigadier 1
MrSjaakBraak 1

“Het is nu zaak met beide benen op de grond te blijven staan en geconcentreerd te blijven; feestvieren doe ik wel na de Giro.”

Vic413

Contador?

ZwartebroekengeIetrui

Kruijswijk?

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Contador 0 linken, maar dat aantal zou anders zijn als er geen uitslagen van Contador waren geschrapt.

Kruijswijk 0 linken, de quoter heeft meer overwinningen als prof behaald en in één van de drie grote ronden een beter resultaat geboekt in het eindklassement dan Kruijswijk.

De Brigadier

Een afmaker die behoorlijk kan klimmen maar niet super en kennelijk ooit een geweldige Giro reed? Thomas de Gendt?

(Het is mij nog altijd een raadsel wat die 'linken' nou zijn. Ooit 86ste in een koers waar de quoter 13e werd?)

Jacco van Stierop

Thomas de Gendt 2 linken.

@De Brigadier
Je veronderstellingen zouden waar kunnen zijn maar misschien ook niet. Kruijswijk heeft natuurlijk ook de Tour en Vuelta uitgereden.
Er bestaat enige vrijheid wat je als link wil aanmerken, vaak worden overwinningen als zodanig benoemd.
Voorbeeld: als je Gesink had genoemd dan had ik een link gegeven voor een koers waarop beiden (dus Gesink en de quoter) op de lijst van winnaars staan.

Mathieu Moller

Fabio Aru?

ZwartebroekengeIetrui

Landa?

Jacco van Stierop

We komen al wat dichter.
Aru 1 link
Landa 3 linken

Heb gisteren de quoter actief bezig gezien.

Vic413

Uran Uran?

billi

Arroyo?

Jacco van Stierop

Uran 2 linken.
De quoter heeft in één van de drie grote ronden een beter resultaat behaald in het eindklassement dan Uran.

Leuk dat je Arroyo noemt @billi, prachtige renner, mooie klimmer maar vooral een fantastische daler. Altijd een beetje in de schaduw gebleven van Perico. Maar nee, de quoter is nog steeds actief als renner.
En ook hier geldt: De quoter heeft in één van de drie grote ronden een beter resultaat behaald in het eindklassement.
Arroyo 0 linken.

Of bedoelde je David? Maakt niet uit, ook 0 linken en zelfde verhaal: de quoter heeft in één van de drie grote ronden een beter resultaat behaald in het eindklassement.

ZwartebroekengeIetrui

Davide Formolo?

Jacco van Stierop

Formolo 1 link

Lijkt me trouwens wel waarschijnlijk dat de quoter inderdaad, ergens in de maand juni van het jaar waarin hij deze uitspraak deed, een feestje heeft gevierd.

Vic413

Ryder Hesjedal?

1 2 ... 42 ... 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.