Quotes raden XIX

1 2 ... 45 46 47 48
Pédaleur de charme

Jaja Tyler. Gebroken sleutelbeen en toch iedereen naar huis fietsen in die Touretappe. Verder herinner ik me vooral z'n onafscheidelijke hond en vrouw. Van beiden is 'ie inmiddels toch gescheiden, heb ik begrepen.

Grappige timing @jacco. Zo kruis je elkaars pad een tijd niet, zo kom je binnen een minuut van elkaar met dezelfde naam.

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Jacco van Stierop: 9
Pédaleur de charme: 8
simplex: 6
dustin: 3
RainbowJersey 3
De Brigadier 3
Vic413: 2
ZwartebroekengeIetrui 2
billi 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
MrSjaakBraak 1

Nieuwe quote:
'Ja, ik kan een aardige tijdrit rijden en ben niet al te zwaar. Maar of ik daarmee uitgroei tot een ronderenner moet nog blijken. Ik denk in elk geval niet dat er een sprinter in mij schuilt.'

Jacco van Stierop

Eens kijken of mijn timing nu wel in orde is:
Kittel? (ik laat me niet op het verkeerde been zetten)

Wat doet Tyler Hamilton tegenwoordig? Lijkt me geen type voor een hennepkwekerij.

kartje

Wat opzoekingswerk heeft me bijgebracht dat hij personal trainer is in de fitness en voor wielrenners (hopelijk geeft hij dan enkel nuttige info ;) ). En dat hij toch nog veel op de fiets zit.

Wout van Aert?

WCEendT

Tony Panzerwagen Martin?

Pédaleur de charme

Nee, de quoter is nog niet zo'n gearriveerde renner als deze heren.

Wel wat linkjes, maar daar kom ik later op terug.

kartje

Björn Lambrecht?

WCEendT

Lennard Kämna

Pédaleur de charme

Punt voor WCEendt.

Het is inderdaad een uitspraak van de jonge Duitser. In Duisland hopen ze met hem eindelijk weer een behoorlijke ronderenner in huis te hebben, maar het is natuurlijk nog afwachten of deze tijdrijder ook een klassementsrenner wordt. Type Tony of type Tom, that's the question.

WCEendT

Nog 9 punten te gaan!

Vanavond nieuwe quote.

Overigens wel een beetje (groot) fan van Kamna, leuke renner.

WCEendT

Jacco van Stierop: 9
Pédaleur de charme: 8
simplex: 6
dustin: 3
RainbowJersey 3
De Brigadier 3
Vic413: 2
ZwartebroekengeIetrui 2
billi 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
MrSjaakBraak 1
WCEendT 1

Quote van de dag:
"Alessandro is als een broer, Alessandro is eerder een grote broer. Het is waar dat hij een geweldig persoon is! Van buitenaf ziet natuurlijk niet iedereen dat, maar als je hem echt leert kennen, is het echt een uitzonderlijk persoon!"

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Matteo Trentin?

WCEendT

Nee, linkjes wacht ik nog even mee.

Pédaleur de charme

Cavendish?

De Brigadier

Neem aan dat het Alessandro moet zijn, met één L? Petacchi, De Marchi, Ballan?

Kan me voorstellen dat Sagan zoiets ooit over De Marchi heeft gezegd maar ik ga toch voor Dekker over Petacchi (Cecchini connection).

Benito

Nibali over Vanotti?

WCEendT

Het gaat inderdaad over een Alessandro, scherp! De goede Alessandro is dan ook al geraden, nu de quoter nog...

Nibali - 1 link
Cavendish - 1 link

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

.Aru?

WCEendT

Nee de quoter zal nooit, nja zeer waarschijnlijk nooit, de glorie van het winnen van een grote ronde proeven, wel 1 linkje ook weer.

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Gianluca Brambilla?

WCEendT

Geen link, al was Brambilla in 2016 één plaatsje verwijderd van wel 1 link met de quoter, overigens dezelfde link als alle renners hiervoor met 1 link.

Jacco van Stierop

Filippo Pozzato?

Pédaleur de charme

Chris Froome over zijn astmatische broer Petacchi?

WCEendT

Leuk idee PdC :), helaas zijn beide niet de juiste renner.

Froome 0 links
Pippo 2 links

De Brigadier

Visconti over Petacchi?

1 2 ... 45 46 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.