Jaja Tyler. Gebroken sleutelbeen en toch iedereen naar huis fietsen in die Touretappe. Verder herinner ik me vooral z'n onafscheidelijke hond en vrouw. Van beiden is 'ie inmiddels toch gescheiden, heb ik begrepen.
Grappige timing @jacco. Zo kruis je elkaars pad een tijd niet, zo kom je binnen een minuut van elkaar met dezelfde naam.
Jacco van Stierop: 9
Pédaleur de charme: 8
simplex: 6
dustin: 3
RainbowJersey 3
De Brigadier 3
Vic413: 2
ZwartebroekengeIetrui 2
billi 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
MrSjaakBraak 1
Nieuwe quote:
'Ja, ik kan een aardige tijdrit rijden en ben niet al te zwaar. Maar of ik daarmee uitgroei tot een ronderenner moet nog blijken. Ik denk in elk geval niet dat er een sprinter in mij schuilt.'
Punt voor WCEendt.
Het is inderdaad een uitspraak van de jonge Duitser. In Duisland hopen ze met hem eindelijk weer een behoorlijke ronderenner in huis te hebben, maar het is natuurlijk nog afwachten of deze tijdrijder ook een klassementsrenner wordt. Type Tony of type Tom, that's the question.
Jacco van Stierop: 9
Pédaleur de charme: 8
simplex: 6
dustin: 3
RainbowJersey 3
De Brigadier 3
Vic413: 2
ZwartebroekengeIetrui 2
billi 2
Wielrennertje: 1
chrisabels: 1
MrSjaakBraak 1
WCEendT 1
Quote van de dag:
"Alessandro is als een broer, Alessandro is eerder een grote broer. Het is waar dat hij een geweldig persoon is! Van buitenaf ziet natuurlijk niet iedereen dat, maar als je hem echt leert kennen, is het echt een uitzonderlijk persoon!"
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.