Roompot naar de Vuelta ?

RikkyG

Niet onopgemerkt bleven de prestaties van Roompot de afgelopen weken. Goed op Mallorca, goed in Valencia, wildcard voor Catalonië ... Een opmaat naar een Vuelta wildcard ?

RikkyG

Geen idee of Roompot geinteresseeerd is in een wildcard voor de Vuelta maar ze laten zich wel zien in Spanje e.o. momenteel.

Zekerheden voor de Vuelta zouden Caja Rural en Cofidis moeten zijn.

Daarnaast nog 2 (?) plekken :
- Direct Energie (niet echt meer de brede selectie voor meerdere grote rondes, speerpunt Coquard in Tour en Frans najaar, Voeckler stopt).
- CCC (Hirt, Ponzi, Paterski)
- Delko - Marseille (Niet in Tour, en 3 Spanjaarden waaronder Madrazo)
- Roompot ?
- Manzano ?
Wanty waarschijnlijk ook niet na de Tour ...

woutie

Ik denk gewoon Cofidis, Caja Rural, Direct Energie en Manzana Postoban vanwege de vele Colombianen, net zoals ze Colombia vaak een wildcard gaven.

xistnc

Met goed presteren rijdt een ploeg zich in de kijker. Met sponsoring van het evenement koopt een ploeg deelname.

jvh93

wanneer worden de vuelta wildcards uitgedeeld? Denk dat ze dit jaar echt wel een kans maken

FDJ

Met de start in Zuid Frankrijk gok ik dat Marseille een hele goede kans heeft. Rijden ook geen Tour, dus ik verwacht dat zij het worden.

Mnaisoa

A team's success brings attention to them. A group can purchase attendance at the event by becoming a sponsor run 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.