Wie is de mol 2017

kartje

Beste Wie is de Molvolgers,

Voor dit nieuwe seizoen zijn de 10 kandidaten geland in het Wilde westen.
Becommentarieer in dit topic wie de mol kan zijn, kun je tips met elkaar delen.

We zijn uiteraard al een paar afleveringen ver, dus wie zijn jullie verdachten?
Groetjes,
kartje

Klootje Kriekeljon

Ik denk Dirk.

simplex

John? ;)

hofsje

Jochem of Thomas ( stuk lastiger dan vorig jaar) of dit moment via de widm-app nog alle punten

Marakus

Mijn hoofd mol is Jochem en bij mol Diederik :) het is inderdaad erg lastig maar des te leuker!

ZwartebroekengeIetrui

Denk dat het Diederik is. Thomas misschien. Ik vind het wel lastig dit jaar. Op de app doe ik al niet meer mee. In ronde 1 alles op de vincent gezet dus doe daar al een poosje niet meer mee.

kartje

BTW gisteren startte ook de eerste aflevering van de Mol in België ;)
Wel inderdaad ik denk ook dat Jochem de mol kan zijn, is toch al zo'n 3 afleveringen verdacht bij mij. Maar kan er soms ook kop nog staart aan krijgen vooral door het feit dat de mol wist dat er gigantisch veel geld uit de pot ging gaan met de biedingen op 'ocharme' 3 jokers. Daardoor heeft hij zich in de luwte kunnen settelen en af en toe wat geld verdienen (vond het al verdacht dat er ruim 8000 euro in de pot zat).

arviidd

Ik zet alles op Thomas.

drikkes

Mijn mol is er van de week uitgegaan ;-( en wat een tunnelvisie dit ik had. (mijn hoofdreden was dat je niemand zo zot krijgt om Elvis te gaan doen als je hem er niet op voorhand van op de hoogte gesteld --> fail)

Jammer
Diederick geloof ik niet in als mol --> de meeste vinden hem de mol omwille van zijn verhaaltje met de bevers. Ik vond eigenlijk dat hij het er zo dik aan het opleggen was om toch maar geld in de pot te kunnen krijgen.

Jochem is de überkandidaat en verliest veel geld louter om verdacht te lijken --> het zou is super zijn mocht dat nu is bewust zijn als mol. Maar ik schat van niet.

Imma lijkt me ook te veel flapuit om de mol te kunnen zijn --> anderzijds was Kees Tol ook wel de uitbundige van de hoop.

Er is nog Sanne maar die profileert zich juist iets te veel (denk maar aan de sneer van Sanne :-)) --> hoe uitbundig is die Chris trouwens op Moltalk, zalige kerel.

blijft over Thomas, beetje op de achtergrond, ideaal

Avatar of
Nick Doup
admin

Jochem ligt te dik er bovenop. Kan strategie zijn (weten wie het is, en hierdoor zichzelf verdacht maken) of iets vanuit de montage zijn om niet te veel de aandacht te vestigen op de echte mol.

Mijn stem gaat ook uit naar Thomas. Steeds meer hints lijken naar hem te leiden.

Maar... Niets is wat het lijkt ;)

hofsje

Vnvd al me punten op Thomas inzetten dan maar afwachten
Al is het dit jaar 9 nederlanders en 1 vlaming omdat Thomas uit België komt
vnvd grasmaaien veel plezier diegene die gaan kijken

Silent Hill

De Mol België: Robin.
Weet te veel, en zijn gedrag lijkt gestuurd door producers, die hem altijd net op het laatste ogenblik met een geniale ingeving laten komen, zodat er toch nog spanning komt in verloren opdrachten, wat op die manier schitterende, spannende TV oplevert.

hofsje

iemand Femke al gevonden ?

Chrys

Zit nu al drie weken vol op Thomas. Weet zich telkens op het goede moment op een strategische plek in de opdrachten te manoeuvreren.

Romāns Vainšteins

De Mol Belgie is met gewoon 10 onbekende Vlamingen wel tig x heel veel malen vet leuker dan die suffe semi-bekende en 100% camerabewuste Nllers. Spelletjes spelen en dubbele bodems zit daar veel meer in het bloed en ook alle proeven zijn simpelweg creatiever en toffer.

@ SH > We zullen zien, ik vind die Poolse chick ook wel een aardige eventueel.

drikkes

Die Robin die brengt toch alleen maar geld in de pot? Totaal niet verdacht.
Doe mij maar Eline of Davey.

En voor de Nederlandse versie, daar is het echt wel moeilijk. Mijn mol was Jeroen en vanaf toen overgeschakeld op Thomas met als bijmol Sanne :-).
Jochem doet teveel sullige dingen, Diederick is afgevallen met dat verhaal van de bevertjes (die wou toch echt gepakt worden dat hij aan het liegen was).

Als Belg ken ik de meeste van die 'bekende' Nederlanders niet dus voor mij best goed zo. Surplus kijk ik toch liever WIDM Nederland, daar zit toch ook een klein beetje meer beautyshots in met mogelijks verborgen boodschappen, is veel minder op sensatie belust dan de Mol België en het hele bondjesgedoe en penningmeesterschap e.d. is in de Mol België ook niet.

kartje

Hey iedereen,

Ondertussen is Wie Is De Mol al 3 afleveringen ver. Wie zijn jullie verdachten op dit moment?

Ik heb trouwens nog een vraagje sedert deze week kan ik de afleveringen niet meer bekijken via de site van widm.nl (vanwege het feit dat ik in België leef), iemand enig idee waar ik de afleveringen nog kan terugbekijken? De vorige 2 afleveringen kon ik nog probleemloos herbekijken.

Verweggistan

'@kartje: NPO.nl. Geen idee of dat ook geo-block is. https://www.npostart.nl/programmas

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-aflevering-3/19-01-2019/AT_2111643

Laatst gewijzigd
xistnc

'@kartje
In een aantal van dat soort gevallen was www.bvn.tv voor mij een uitkomst, of meer precies https://www.bvn.tv/programma/wie-is-de-mol/. Kun je hier wat mee?

Laatst gewijzigd
kartje

Merci voor de hulp boys! Spijtig genoeg, zijn beide sites, vanwege een geo-block niet meer toegankelijk voor Belgen. Zal dus in het vervolg gewoon op tv moeten volgen,... :)
Zal nog eens zoeken naar een torrent!

kartje

Ahaa net deze link gevonden op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=X6Ar_qlPRmA! :)

hofsje

Denk Merel of Evelien als Mol

Javier

Rick Paul voor mij!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.