App

defietser

Beste lezer,

Mijn app wielerflits werkt niet goed.

Bij nieuws is niets te zien. En moet ik steeds verversen. Dat helpt niet. Wat te doen?

Met vriendelijke groeten,

De fietser.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Probleem is bekend, zelf heb ik er ook last van :(
We werken er aan om het snel op te lossen.

Heb je Android of Iphone?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het probleem is inmiddels verholpen

anderkobbol

Beste defietser,

Dat klinkt als een frustrerend probleem met de Wielerflits app. Ik begrijp hoe belangrijk het is om probleemloos van nieuws te genieten zonder voortdurend te moeten verversen. Hier zijn een paar suggesties die je kunt proberen:

1. Update de app: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Wielerflits hebt geïnstalleerd. Soms kunnen oudere versies problemen veroorzaken. (zoals hierboven al geschreven, zou het probleem in de nieuwe versie moeten worden opgelost)

2. Controleer de instellingen: Kijk of er specifieke instellingen zijn met betrekking tot nieuwsupdates in de app. Misschien is er iets gewijzigd dat de problemen veroorzaakt.

3. Herstart je apparaat: Een eenvoudige herstart kan soms verbazingwekkende resultaten opleveren door tijdelijke problemen op te lossen.

Als deze stappen niet helpen, overweeg dan contact op te nemen met de klantenondersteuning van Wielerflits. Ze kunnen specifieke hulp bieden op basis van jouw situatie.

Ik hoop dat je snel weer zonder onderbrekingen van het wieler nieuws kunt genieten.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.