Wielersporters en mediagebruik
Beste mede fietsfanaten,
Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen, mijn naam is Stephan. Ik ben naast wielerfanaat ook student op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen waar ik Sport, Gezondheid en Management studeer.
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen, ik doe onderzoek naar het traditionele mediagebruik van wielersporters en om dit onderzoek af te ronden heb ik jullie hulp hard nodig! Ik heb van de beheerders toestemming gekregen om hier een oproep te doen tot hulp. Voor mijn onderzoek moet ik namelijk inzicht krijgen in jullie mediagebruik en daarom vraag ik jullie, nog net niet smekend op mijn knieën, om 3 tot 5 minuutjes van jullie tijd. Zouden jullie mij willen helpen door mijn enquête, geheel anoniem, in te willen vullen? Je hoeft de enquête niet te bevestigen via een mail, heel simpel gewoon invullen en afsluiten.
De enquête is opgesteld middels Survio, via de volgende link kom je direct bij de enquête: https://www.survio.com/survey/d/B7L6Q2L4X5U6Q9W2U
Ik dank jullie hartelijk voor de moeite en ik hoop op een hoop reacties!
Groet,
Stephan!
*admin: mocht dit in het verkeerde forum staan, mijn excuus. Ik merk vanzelf wanneer dit bericht verplaatst wordt*
Beste Romans Vainsteins,
Dat is jammer dat de vragen u niet aanstaan. Het is en blijft immers een marketing onderzoek om de interesse te meten van de wielrenner. Een vraag als 'bent u eerder geneigd om een aankoop te doen als...' is mijn inziens meer dan terecht, zodoende wordt er inzicht verschaft in de interesses en het effect wat het gebruik van verschillende kanalen heeft op de doelgroep. Wat zou een marketing onderzoek zijn als het niet duidelijk wordt waar en hoe de doelgroep te bereiken is? Anyway, ik respecteer je mening.
*Martin bedankt!
Ingevuld maar vermoedelijk ben ik geen interessant "marktobject".
Wel een paar keer wat problemen met aantal malen iets doen en dan per week (?).
Als je bijv. 4 edities van Pro Cycling per jaar leest kan dat in max. 4 weken.
Daarentegen is de hoogste categorie van de vier mogelijkheden 12x of meer fietsen. Lijkt me ook niet een juiste indeling bij bezoekers van wielersites.
Bezoek aan(= soort van) wielerwedstrijden zou ook nader gespecificeerd kunnen worden.
Anders scoor je hier bij Wielerflits niet veel hoger dan max. 1-3 (?) en dan moet er wel een grote ronde hier in Nederland starten
Dat komt niet naar voren in je openingspost dat het een marketing onderzoek is. Ook staat daar niet vermeld dat je dit voor een commerciële webshop doet wat een hele andere lading heeft dan het helpen van een student. Ik gaf het in eerste instantie het voordeel van de twijfel, maar ik zie geen enkele reden waarom ik een commerciëel bedrijf zou moeten gaan helpen met hun marketing onderzoek.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.