Megaflits wielerspel - Giro 2017

1 2 3 4 ... 13 14
TiesW

Present!

arviidd

Team verzonden!

hofsje

heb mijn team ook verzonden

Laatste man

Doe graag mee.

Fondista

In de tweede post vinden jullie de (potentiële) deelnemers tot nu toe. Een X achter de naam betekent dat ik van die spelers al een team heb ontvangen.

Van de meeste ploegen die deelnemen aan de Giro is inmiddels de definitieve selectie bekend (vinkje voor de ploegnaam), deze vind je eenvoudig via www.procyclingstats.com

pirazzi

14 van de 22 is de meeste maar bij die 8 die het nog door moeten geven zit o.a. Movistar en Quick-Step Floors.

coolietje

Ga ook proberen om een team in te sturen deze keer

dutch0302

ik doe mee!

groet,
dutch0302

Milsen

Ik ben er ook bij

Fondista

'@Ilfuego en senioralex:

Jullie hebben beiden een renner geselecteerd die niet (meer) op de startlijst staat. Controleer jullie teams aub even en voer een wijziging door.

@all: Nog even afwachten waar Team Willier morgen mee op de proppen komt en dan zijn alle renners bekend en kan het puzzelen definitief beginnen (voor zover dat niet al aan de gang was).

Succes!

Laatst gewijzigd
Busted

Ingestuurd!

WIDMollema?

Paraat!

kokkie1975

team ingestuurd

rimenno

Team verzonden!

Goozbabs

Leuk zoveel deelnemers. Gelukkig wordt het nu met een excel bestand gedaan anders was dit een hel :P

Fondista

Dan had ik een groot kladblok nodig gehad idd, haha

waggie

Gestuurd

Poeksel

Het lukt me niet om op precies 8000 punten uit te komen :( Of nouja, niet op een goede manier. Faal!

Milsen

Zat er 5 punten overheen😤 Dus moest het weer aanpassen ach ja team is ingestuurd. Hulde voor de organisatie

Milsen

Zat er 5 punten overheen😤 Dus moest het weer aanpassen ach ja team is ingestuurd. Hulde voor de organisatie

pirazzi

Team verzonden met 11 renners want kon geen renner vinden met 0 CQ punten die op de startlijst voor de aanstaande Giro staat.

pirazzi

Team verzonden met 11 renners want kon geen renner vinden met 0 CQ punten die op de startlijst voor de aanstaande Giro staat.

Senioralex

Fondista:

Bedankt voor het melden van de fout;dat moet Simon Clarke zijn (CQ 183);ik zal hem vandaag nog vervangen

Senioralex

Fondista:

Bedankt voor het melden van de fout;dat moet Simon Clarke zijn (CQ 183);ik zal hem vandaag nog vervangen

Mathieu Moller

Team opgestuurd!

1 2 3 4 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.