Onderzoekje TU Delft

vvaar

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen; ik ben Varik, 26 jaar en sinds 9 Mei 2017 in het bezit van mijn eerste racefiets. Nu gaat mijn vraag (nog) niet over wielrennen, maar meer over hoe jullie een aspect van wielrennen aanschouwen; het scheren van de benen.
Voor mijn studie Industrieel Ontwerpen moet ik een epileerapparaat herontwerpen. Nu heb ik gekozen voor wielrenners als doelgroep, aangezien lichaamsbeharing daar ook vaak verwijderd wordt. Hieronder heb ik een aantal vragen onder elkaar gezet en mijn vraag is of jullie mij zouden kunnen helpen. Indien je sommige vragen niet wilt, kunt beantwoorden is dit geen probleem. Bij voorbaat dank voor jullie tijd en antwoorden.

Hoe vaak per week zit je op de fiets?
Verwijder je je lichaamsbeharing? Zo ja waarom?
Als je je onthaart, wat verwijder je dan allemaal?
Gebruik je aftershave of olie na het ontharen?

Fiets je ook in wedstrijdverband?
Wordt je gemasseerd na een training of wedstrijd?
Zo nee, zou je jezelf dan masseren als dit zonder kennis mogelijk is.

Als je zou kunnen gaan epileren in plaats van scheren, zou dit een optie zijn?
Voordelen:
Het haar blijft langer weg, 4 tot 6 weken
De haren kunnen uiteindelijk verdwijnen.
Nadelen:
De huid kan geïrriteerd raken
De eerste keren schijnen pijnlijk te zijn (maar dat is vallen ook)

Waarvoor gebruik je je handen tijdens het fietsen?
Zouden sterkere handen een voordeel kunnen zijn tijdens het fietsen?
Zijn er bewegingen die je met je handen maakt die je zou willen trainen?

Indien je dit leest heb je mij een stap dichterbij het behalen van mijn vak gebracht. Wil je op de hoogte gehouden worden van vorderingen en toepassing van de door jullie gegeven vragen. Laat hier dan je emailadres achter, of ik kan updates op het forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Varik Verwer

achtpuntzes

Als je je onthaart, wat verwijder je dan allemaal?

die is makkelijk: haren!

achtpuntzes

Als je je onthaart, wat verwijder je dan allemaal?

die is makkelijk: haren!

lnnrt

Indien je dit leest heb je mij een stap dichterbij het behalen van mijn vak gebracht.

Gelezen. Graag gedaan.

lnnrt

Indien je dit leest heb je mij een stap dichterbij het behalen van mijn vak gebracht.

Gelezen. Graag gedaan.

Retro Lex

Ik scheer m'n benen niet
En met mijn handen houd ik me stuur goed vast en af en toe schakel ik eens wat. Gaat al jaren goed. Dus ik denk niet dat sterkere handen echt nodig zijn

Retro Lex

Ik scheer m'n benen niet
En met mijn handen houd ik me stuur goed vast en af en toe schakel ik eens wat. Gaat al jaren goed. Dus ik denk niet dat sterkere handen echt nodig zijn

xistnc

Indien je dit leest heb je mij een stap dichterbij het behalen van mijn vak gebracht.

Check. Succes!

Maar wat is precies de bedoeling? En kun je werkelijk een vak halen door hier een reeks willekeurige vragen neer te plempen?

xistnc

Indien je dit leest heb je mij een stap dichterbij het behalen van mijn vak gebracht.

Check. Succes!

Maar wat is precies de bedoeling? En kun je werkelijk een vak halen door hier een reeks willekeurige vragen neer te plempen?

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.