Ik zoek renners die in geen enkele etappe top 10 gaan rijden.
Ik heb er al een aantal bedacht, maar misschien hebben jullie nog een aantal, want heb er nog meer nodig. Ook als je vindt dat een van mijn renners een slechte keuze is (hij maakt dus wel kans op een top 10) hoor ik dat graag. Ik zoek dus renners die, niet heel goed kunnen klimmen, niet goed sprinten en ook niet in de aanval gaan.
*namen verwijderd*
'@8.6:
"Slechtste" is misschien niet de juiste woordkeuze, maar was voor het kopje ff het beste wat ik kon vinden. Het zijn sowieso natuurlijk prima renners, maar ik zoek nu een aantal knechten die dus niet voor een hoge notering in welke etappe dan ook gaan.
@Coolietje:
Nee, een plaatselijke tourpool waarbij er een prijs is voor de rode lantaarn waar ik voor ga.
@iedereen:
Ik heb er een aantal renners tussen zitten (Irizar bv) die erg goed zijn, zeker iets kunnen winnen, maar in deze tour als knecht fungeren en daarom niet voor eigen winst rijden.
Ik neem aan dat het over de komende Tour de France gaat?
Als je uit onderstaande lijst alle renners met waarde '750.000' pakt, dan zit je wel redelijk safe! :-)
https://www.cyclingmaster.nl/prijslijst.php
@Franco: Bak kan zeker wel top 10 fietsen, aangezien die iedere ronde de ruimte krijgt om aan te vallen. Daarnaast is Vanspeykbrouck juist de laatste man die je moet kiezen van Wanty Groupe Gobert... als iemand uit dat clubje top 10 kan finishen dan is het Vanspeykbrouck wel in de sprint. Ik verwacht dat die boven Pasqualon en Smith in de pikorde gaat uitkomen.
Ik blijf dat ontzettend onsympathiek gedrag vinden wat Laatste Man en Romans Vainsteins hier zitten te doen: degene die dit topic begonnen is verwijten maken zonder dat diegene zich van enig kwaad bewust is. En niet eens gericht op de auteur, maar naar hun mede stamgasten. Zo van "Kijk eens, weer zo'n geval van waardeloos." Dit even los van de discussie of het forum hier werkelijk zo'n chaos van wordt. Het gaat me om het gedrag van deze stamgasten wat ze al jaren bezigen. Ik zag achtpuntzes iets soortgelijks doen bij het onderwerp 'Sprinters Tour de France 2017', al legde hij daar zijn mening op een fatsoenlijke manier uit.
'@MichelH,
Hier misschien een mooi/slecht teampje:
1. Juraj Sagan
2. Adam Hansen
3. Amaël Moinard
4. Markel Irizar
5. Olivier Le Gac
6. Jacopo Guarnieri
7. Mickaël Delage
8. Ignatas Konovalovas
9. Marc Sarreau
10. Roy Curvers
11. Bernhard Eisel
12. Albert Timmer
13. Mathew Hayman
14. Marco Haller
15. Tom Leezer
16. Julien Vermote
17. Angelo Tulik
18. Cyril Lemoine
19. Matteo Bono
20. Manuele Mori
helaas voor jou is Ji Cheng gestopt. met hem in mijn team heb ik ooit een tourspel gewonnen waar je de slechtste renners moest voorspellen. uiteraard was onze chinese vriend lantaarndrager in Parijs. was wel nog even spannend want hij was gedubbeld op de Champs de Lysee en reed een rondje minder. gelukkig mocht hij gewoon in de uitslag blijven staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.