Slechtste tour de france renners

« 1 2
MichielH

Ik zoek renners die in geen enkele etappe top 10 gaan rijden.

Ik heb er al een aantal bedacht, maar misschien hebben jullie nog een aantal, want heb er nog meer nodig. Ook als je vindt dat een van mijn renners een slechte keuze is (hij maakt dus wel kans op een top 10) hoor ik dat graag. Ik zoek dus renners die, niet heel goed kunnen klimmen, niet goed sprinten en ook niet in de aanval gaan.

*namen verwijderd*

achtpuntzes

ik zie vooral sprintaantrekkers en knechten. zijn die dan zo slecht, of doen die gewoon hun werk goed?

RemcovanderMaas

Kenny van Hummel

garbalawal

Over Valgren en Molard zou ik nog niet zo zeker zijn.

hartstikkebedankt

"Slechtste" vind ik wat dubieus maar oke, een paar namen dan

Eisel
Erviti
Vermote
Curvers
Bono

Patrijs

Wim Vansevenant lijkt me een zekerheidje.

coolietje

'@MichielH Doe je toevallig mee met een nulpuntenteam bij zweeler?

Mathieu Moller

Ik zie Roosen eigenlijk nog wel top 10 halen bij de tijdrit. Ook Vichot zou ik niet onderschatten.
Misschien Cink en Grmay van Bahrein nog? Hoewel ik Cink niet goed kan inschatten met zijn verleden.

Retro Lex

De meeste knechten van Froome laten al vroeg voor de finish lopen. Luke Rowe ( knees staat er al) Nieve ?

Charlie33

Le Gac op 1. Als je zijn uitslagen op PCS ziet, schieten de tranen in je ogen.

Senioralex

Markel Araburu Irizar,klimmer bij Trek,won verleden jaar nog de Ruta del Sol...

MichielH

'@8.6:
"Slechtste" is misschien niet de juiste woordkeuze, maar was voor het kopje ff het beste wat ik kon vinden. Het zijn sowieso natuurlijk prima renners, maar ik zoek nu een aantal knechten die dus niet voor een hoge notering in welke etappe dan ook gaan.

@Coolietje:
Nee, een plaatselijke tourpool waarbij er een prijs is voor de rode lantaarn waar ik voor ga.

@iedereen:
Ik heb er een aantal renners tussen zitten (Irizar bv) die erg goed zijn, zeker iets kunnen winnen, maar in deze tour als knecht fungeren en daarom niet voor eigen winst rijden.

hartstikkebedankt

Sabatini zou je ook nog kunnen overwegen trouwens, die eindigt nooit hoog ondanks zijn rol als lead out voor Kittel

Laatste man

Leuk die topics voor mensen met een eigen subpoule team..

Romāns Vainšteins

wat een flutzooi dit

LutsenkoFan

Wat is dit voor onzin?

Is een Rowe bijvoorbeeld een slechte renner dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

MichelH procyclingstats al eens door gezocht. Kom op dit kan je toch zelf ook uitzoeken. Ben het wel eens met bovenstaande reacties dat je echt niet voor elke tourpool waar je aan meedoet hier een topic hoeft te openen. Juist het zelf uitzoeken is toch het leukst.

pirazzi

Jos van Emden buiten de tijdriten.

Franco Bitossi

Le Gac, kleine Sagan, Curvers, Tulik, Arashiro, Vachon, Claeys, Timmer, Bak, Vanspeybrouck; prima helpers die geen top 10 gaan rijden.

BossaJr

Ik neem aan dat het over de komende Tour de France gaat?
Als je uit onderstaande lijst alle renners met waarde '750.000' pakt, dan zit je wel redelijk safe! :-)
https://www.cyclingmaster.nl/prijslijst.php

@Franco: Bak kan zeker wel top 10 fietsen, aangezien die iedere ronde de ruimte krijgt om aan te vallen. Daarnaast is Vanspeykbrouck juist de laatste man die je moet kiezen van Wanty Groupe Gobert... als iemand uit dat clubje top 10 kan finishen dan is het Vanspeykbrouck wel in de sprint. Ik verwacht dat die boven Pasqualon en Smith in de pikorde gaat uitkomen.

girardengo

Goede renners slecht noemen? Vreemd.

esims

Ik blijf dat ontzettend onsympathiek gedrag vinden wat Laatste Man en Romans Vainsteins hier zitten te doen: degene die dit topic begonnen is verwijten maken zonder dat diegene zich van enig kwaad bewust is. En niet eens gericht op de auteur, maar naar hun mede stamgasten. Zo van "Kijk eens, weer zo'n geval van waardeloos." Dit even los van de discussie of het forum hier werkelijk zo'n chaos van wordt. Het gaat me om het gedrag van deze stamgasten wat ze al jaren bezigen. Ik zag achtpuntzes iets soortgelijks doen bij het onderwerp 'Sprinters Tour de France 2017', al legde hij daar zijn mening op een fatsoenlijke manier uit.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

'@MichelH,
Hier misschien een mooi/slecht teampje:
1. Juraj Sagan
2. Adam Hansen
3. Amaël Moinard
4. Markel Irizar
5. Olivier Le Gac
6. Jacopo Guarnieri
7. Mickaël Delage
8. Ignatas Konovalovas
9. Marc Sarreau
10. Roy Curvers
11. Bernhard Eisel
12. Albert Timmer
13. Mathew Hayman
14. Marco Haller
15. Tom Leezer
16. Julien Vermote
17. Angelo Tulik
18. Cyril Lemoine
19. Matteo Bono
20. Manuele Mori

pirazzi

Le Gac en Eisel zijn 1 miljoen waard bij cyclingmaster, dat had beter 750.000 kunnen zijn dan.

achtpuntzes

helaas voor jou is Ji Cheng gestopt. met hem in mijn team heb ik ooit een tourspel gewonnen waar je de slechtste renners moest voorspellen. uiteraard was onze chinese vriend lantaarndrager in Parijs. was wel nog even spannend want hij was gedubbeld op de Champs de Lysee en reed een rondje minder. gelukkig mocht hij gewoon in de uitslag blijven staan.

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.