Kartjes classic #3

kartje

Dag fietsliefhebbers!

Ik was de afgelopen dagen wat aan het grasduinen op het forum hier en ik stootte toen op een topic van een 4 tal jaar geleden. Ik had toen de kartjes classic georganiseerd voor wielerflitsers in het prachtige ommeland van de Vlaamse Ardennen. We waren toen met een 5 tal WF'ers die van de partij waren. Daarvoor hadden we al eens Gent-Wevelgem met een paar afgehaspeld.

4 jaar na datum wil ik graag opnieuw een Kartjes Classic organiseren hier in Vlaanderen ergens in het najaar ,september of oktober. Wie ziet het zitten om samen met andere WF'ers op een mooi pacours, de Vlaamse Ardennen te verkennen en op tal van legendarische bergjes te passeren. De nadruk ligt vooral op het gezellig samenzijn en het genieten van het landschap en misschien een streekbiertje.

Mensen die hiervoor interesse hebben?

Groetjes,
Kartje

lnnrt

Ik heb wel interesse, maar wel veel mitsen en maren.

a) ik haat kasseien (heb ooit mijn hand gebroken na een val op de koppenberg)
b) het is een eind rijden voor me
c) najaar heb ik altijd een drukke agenda in de weekenden

Desondanks houd ik dit topic in de gaten, en als er een definitieve datum gevonden is, zak ik wellicht toch af naar het zuiden, want

a) face your fears
b) voor een mooie tocht wil ik best een stukkie rijden
c) zeggen dat je niet kan zonder dat er een datum gepland is, kan natuurlijk helemaal niet

xistnc

Intussen is kartje bovendien nog steeds niet afgezakt om een keertje in onze regionen mee te rijden ;)

lnnrt

Moet ie dan heeeeel ver afzakken, of opzakken ;)

xistnc

Haha, afzakken, zo heet dat toch daar ginder achter?

kartje

'@xistnc dat is dan ook weer waar, vanaf september heb ik meer tijd op zaterdagen en zondagen. :D Inderdaad afzakken is inderdaad een juiste benaming. ;
@lnnrt Ik zal dan wel voor een gevarieerd parcours zorgen, maar kan niet met zekerheid zeggen dat er geen kasseien zullen liggen. Maar ik ben blij dat er interesse hiervoor is :p

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.