Cyclingmaster Vuelta-spel

1 2 3 4 5 6
Ceramiche Ariostea

Goed zo plus 3.2 miljoen. Weg naar boven is gevonden

ivo001

Mijn enige verschil met de dagwinnaar was cort ipv van asbroeck, hij was mijn 10e keus haha

Rahim Vlasblom
admin

Ook ik heb vandaag een prima dag.... klim weer wat plekken omhoog

Klootje Kriekeljon

Top 10 he, niet boven mij. :-P

Laatst gewijzigd
timoo

Ik@ivo001 ik had precies hetzelfde Haha ook alleen cort als andere renner. Inmiddels opgeklommen naar plekje 48.
Jammer dat de hall of Fame niet wordt bijgewerkt, ben benieuwd of ik daar nog kans maak op een top 5 notering

ivo001

'-914.282 gehaald en toch gestegen van 13 naar 7.
Het kan raar lopen.

Haal of fdame is nu ook bijgewerkt zie ik, en ik sta 2e!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Gaat weer lekker... voor klassementsmannen gegaan en vd week voor de aanvallers..

Ceramiche Ariostea

Pffff mijn Cyclingmaster Vuelta avontuur heeft ook maagproblemen dit jaar. Wederom een slechte dag !

timoo

Voor mij ook geen beste dag 20 plekjes gezakt naar plek 65. Sta wel derde in de hall of Fame zie ik!. Wat wordt het morgen? Ik ga het denk ik spreiden tussen de sprinters en aanvallers

timoo

Mijn team voor vandaag

Matteo Trentin
Jonas Van Genechten
Omar Fraile Matarranz
Pello Bilbao Lopez De Armentia
Søren Kragh Andersen
Davide Villella
José Gonçalves
Jose Rojas

Klootje Kriekeljon

8 maar? We hebben er al 5 hetzelfde.

timoo

en lobato ;)

Ceramiche Ariostea

Ik speel vandaag met Trentin, Theuns, Lobato, Debusschere, LL Sanchez, Rojas, Vilella, Fraile, Kragh met 4 op 9 in de kopgroep voorlopig niet ontevreden

ivo001

Een schamele score van 160k, maar toch gestegen naar plek 3 algemeen :o

timoo

Lekker bezig! Voor mij een heel slechte dag helaas...

Ceramiche Ariostea

Het lijkt erop dat de winnaar bij de groep van 13 zit. Hopelijk top 5 klasseringen voor Bol en Rojas.

Ceramiche Ariostea

Top 50 in de daguitslag, nog net buiten de top 200 algemeen maar inmiddels van bijna onder naar 7 in de subleague gekropen

ivo001

Tot 28 augustus 2017, 23:59 uur kunnen er nog nieuwe subleagues gemaakt worden.
Zullen we meer proberen met de top 3 uit de wielerflits poule een Special Forces team opzetten om zo voor dat subleague klassement te gaan?

timoo

Pff voor de 3e dag op rij verlies. Rojas op het laatst gewisseld met Soler... in 3 dagen van plek 43 naar 226

ivo001

Dagresultaat: € -1.341.809 (630e dagklassement)

AUW!

Komt weer door die grote kopgroepen...
Had de nummers 13,14, 16, 17, 19, 20, 23, 24, 48

Helaas naar plek 11 algemeen gezakt nu.

timoo

Het is voor mij ook een drama de afgelopen etappes. Inmiddels 230 plekken gefaald naar plek 276. Morgen weer gokken op de klassementsmannen

arviidd

Lastig. Ik begon lekker maar ben alles winst nu weer kwijt.

aardappeljager

Wat een lastige Vuelta. Na 8 etappes niemand ook maar in de buurt van de 60 miljoen. Dat was bij de tour wel anders.

Toch meer genieten dit.

ivo001

Welke Wielerflitsers zijn:
The Dukes of Luke
KissMyAce

Ik wil jullie een PB sturen voor de Wielerflits Special Forces subleague :)

ivo001

Heb inmiddels een Special Forces subleague aangemaakt.
Weet niet wat de gebruikersnaam van The Dukes of Luke is op Wielerflits, dus die heb ik geen PB kunnen sturen.
Heb dus KissMyAce en Peter Post Forever uitgenodigd via PB op wielerflits, check jullie inbox voor het wachtwoord van de subleague!
Als er vanavond nog geen 3 leden in zitten zal ik nog een paar mensen een uitnoding sturen.

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.