Santos Tour Down Under Game vanaf 16 januari 2018

1 2 3 4
Queso

Ben erbij

Multispeed

Ik doe ook wel mee

Ceramiche Ariostea

Bump

WCEendT

Count me in!

Arry1337

Krijg je punten voor het berg en sprint klassement per etappe of enkel aan het eind?

Ceramiche Ariostea

'@Arry1337, Alleen bij het opmaken van de eindafrekening

sandercool01

Ik doe mee

Ceramiche Ariostea

Inmiddels 22 plaatsen ingevuld. Meedoen kan nog steeds ! nog 14 plaatsen beschikbaar

nathancouw

In

Ceramiche Ariostea

Ik heb inmiddels 23 aanmeldingen ontvangen en de eerste 2 teams zijn ook daadwerkelijk per pm ontvangen. Wie vult de laatste plaatsen in maximaal 36 deelnemers. Inmiddels zijn de profielen ook aan het topic toegevoegd. Aanmelden via topic of PM

Mathieu Moller

Mijn team is opgestuurd.

Mathieu Moller

Nog maar een weekje te gaan.

Ceramiche Ariostea

Deelnemerslijst is nagenoeg volledig. Teams kunnen worden opgesteld en aangeleverd. Aanmelden kan ook nog steeds. Er is nog steeds plaats beschikbaar

tvm

Ik doe graag mee.

tvm

Wat houdt "in de vorm" in? (In het introbericht)
Top 20 krijgt punten per etappe en einduitslag in de vorm

Waarom is de max van deelnemers specifiek op 36 gesteld?

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

In de vorm van de puntenverdeling die er onder staat, dus 1e 50, 2e 44, 3e 40 etc.

Ceramiche Ariostea

'@tvm - Zoals Mathieu als zegt in de vorm van punten voor de top 20 van de etappeuitslag en einduitslag 1e- 50, 2e -44, 3e-40 etc etc.

36 deelnemers is helemaal nergens op gebaseerd maar wil het wel een beetje bewerkelijk voor mezelf houden vandaar dat ik een maximaal aantal deelnemers heb gehanteerd.

Ceramiche Ariostea

Gaat hard vanochtend. Aanmeldingen en teams ontvangen van Pier Tol, Dustin en Silent Hill. Inmiddels 27 deelnemers dus nog 9 plekjes over

hartstikkebedankt

in

BrackenRidgeCycling

team verstuurd

Pier Tol

Heb al een team ingestuurd, is het nog mogelijk deze te wijzigen tot aanvang van TDU?
Of ben ik te enthousiast geweest met het insturen van mijn team?

Ceramiche Ariostea

'@Pier Tol - wijzigen kan tot aan de deadline. Wel even duidelijk aangeven wat je wijzigt svp

arviidd

Ook een team verzonden!

Ceramiche Ariostea

Nog ruim 2 dagen te gaan. Inmiddels 30 aanmeldingen en 16 teams ontvangen. Aanmelden en een team inleveren kan nog tot en met 15 januari 23.59

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@Silent Hill - je team bestaat uit 15 renners dat zijn er helaas 3 te veel. Wil je dit aanpassen en een gecorrigeerd team in PM sturen.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.