Je mening over het commentaar op het wielercommentaar

« 1 2
xistnc

Vind je het ook zo vervelend dat er in nieuwstopics en volgtopics wordt geklaagd over het (al dan niet terechte) commentaar op wielercommentaar in het algemeen en van juf Been in het bijzonder? Laat dat dan hier weten, zodat de discussie in het betreffende topic kan blijven gaan over de koers zelf en (in specifieke gevallen) het wielercommentaar daarop.

Arry1337

Leuk geprobeerd, maar dit gaat niet werken. Als je nu begint met een stelling zodat er een discussie begint zou het een (interessant) topic kunnen worden. Stel dat de etappe van vandaag morgen had plaatsgevonden, denk je dan dat mensen op het forum gaan zoeken naar een relevant topic om te kunnen zeggen dat ze gek worden van José Been? Het punt van klagen is dat het gelezen wordt, een forumtopic als deze zal minimaal / niet gebruikt worden en dus ook niet werken.

marehoek

Commentaar van juf Been is verschrikkelijk.

Piet Lut

Commentaar op juf Been is ook verschrikkelijk. Gewoon koers kijken en niet zeiken allemaal

Poeksel

Ik vond de blunder erg grappig, net als wielrenners die een ronde voor het einde juichend over de streep komen en zo.

Laatst gewijzigd
stifler

Alles is beter dan Mevrouw Been. Het is echt ongelooflijk hoe vaak ze iets over het hoofd ziet (zoals Van Poppel vandaag, terwijl die op kop rijdt) of dat ze gewoon simpelweg de hele verkeerde renner noemt. Daarnaast heeft ze heel vaak achtergrond informatie over zichzelf of andere vriendjes van d'r waar niemand op zit te wachten. Ze komt vaak amateuristisch over en meer dat iemand bij Eurosport het haar gunt, dan dat ze is aangenomen vanwege haar kwaliteiten. Had wel een stuk betere commentator verwacht voor "the home of cycling".

Romāns Vainšteins

Ik vind dat men reeds in de normale topics keihard mag zeiken op Been en dat dit forum enkel als additieve & welkome aanvulling hierop fungeert. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze hier niet iedere dag alles leest en de paar positieve opmerkingen, misschien zelf de 'je moet niet zeiken'tjes al, uitprint, met roze arceert en ergens in een galerij ophangt.

Laatst gewijzigd
EddyB1958

waar mensen zich toch druk om maken,ai ai ai...

WCEendT

Wij moeten toch iets als echte wielerliefhebbers zo vroeg in het seizoen @eddy, de Froome 'memes' beginnen toch wat eentonig te worden, dit brengt tenminste wat variatie.

Overigens denk ik dat Been de complimenten eerder over het hoofd ziet ;).

Laatst gewijzigd
skylimit

Ik heb het fragment niet gehoord, maar kan het misschien niet zo zijn dat Jose Been op zoek was naar van Poppel in een SKY-shirt nog ?;)
Of anders had ze niet verwacht dat van Poppel zo vroeg de sprint zou aangaan en gedacht dat een andere TLJ renner op kop aanging voor van Poppel, maar
er zat geen andere renner met een TLJ-shirt meer in het wiel;)
Come on guys, give the lady a break;) wij als mannen komen er toch al weer slecht af in 2018 - geen walk-on-girls meer - geen grid-girls meer - geen podiummissen meer. Er gaat een hoop werkgelegenheid verloren zo.... straks ook geen modellen meer....

WCEendT

'@skylimit
Bekijk het fragment!!!

Leukefans

'@Skylimit
Zal ik eens een poging doen met een iets genuanceerdere reactie te komen?
Los van wat ik van Been vind, denk ik dat je tweede veronderstelling de juiste zou kunnen zijn.
Van Poppel zat inderdaad van heel erg ver op kop en als ik zonder voorkennis het bewuste fragment zou zien, denk ik dat ik er ook vanuit zou gaan dat de man van LottoNL een lead-out was en op zoek gaan naar de ploegmaat die in zijn wiel zou moeten zitten, maar nergens te bespeuren was.
Vergissen is menselijk en ergens kan ik haar uitschieter wel begrijpen (de gerenommeerde Wuyts en De Cauwer waren Kwiatkowski wel eens langer kwijt dan dit ;) ), alleen komen dit soort foutjes bij Been toch nog iets te vaak voor, naar mijn mening.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Leuke
Ik weet zeker dat er niets aan de hand was geweest als De Cauwer deze fout had gemaakt, maar precies wat je zegt Been maakt deze fouten gewoon veelte vaak!

Romāns Vainšteins

Fouten an sich boeien geen moer maar Been komt gewoon heel erg hysterisch, onzeker, veeeeeeel te gedreven en neurotisch over. En aangezien die Vanbellegem daar ook een handje van heeft is ES 9vd10 x niet te hachelen in NL, dat is een probleem.

achtpuntzes

Gaan we het hier bij houden of moet ik nog een topic openen over 'commentaar op het commentaar op het commentaar op het wielercommentaar'?

FDJ

En dan klagen sommigen dat het een speurtocht is om wat op het forum te vinden, kom je met zulke topics.

simplex

Commentaar op commentaar op het ("wieler)commentaar in wat voor soort topic dan ook? Is dat nodig en wie kan het nog volgen?
Dit bestaat toch al min of meer spontaan vanaf 2008 hier op Wielerflits en ineens wil een of andere bekende bijdehante goeroe van Wielerflits dan toch maar weer eens een nieuw en interessant topic openen.
Het is vooral de laatste jaren een sterk groeiende gewoonte om niet alleen oeverloos te klagen en af te zeiken, maar vooral vaak jarenlang steeds weer nutteloos te blijven herhalen over wie dan ook inzake niet geliefde verslaggeving.
Bovendien lijken diversen hier het fijn en leuk te vinden dat je er zelf beter kijk op en verstand van hebt dan de commentator. If so, get yourself that interesting job!
I.p.v. hier te vaak je tijd te verdoen en zaken te willen beïnvloeden op welke wijze dan ook.
Ieder vanuit zijn eigen invalshoek, beleving , soms zeker vanuit nationaliteit en zelfs ook vaak wat vrouwonvriendelijk. "Juf Been"doet goed haar best met haar kwaliteiten en heeft een leuke passie job die ze heel vaak gewoon wel goed doet en soms een slippertje/foutje wat ons ook niet vreemd is, toch?
Wat Frits des Jeux ook zegt : de talloze dubbele en vaak onzinnige forums zijn gelukkig moeilijk te vinden zoals sommigen eerder meldden. Ik hoop dan ook dat dit topic snel doodbloedt.
Van de opener xistnc heb ik al 3 jaar geen reactie op mijn posts alhier aan hem gekregen.
Kan aan mijn (on)duidelijkheid of directheid liggen. Zou het ook mogelijk zijn dat hij het met mijn opmerkingen kan, zal en uiteindelijk eens moet zijn?
"Wie zwijgt stemt toe" lijkt me trouwens geen spreekwoord wat xistnc kent of begrijpt.
Wellicht vergt het te veel tijd om zijn eigen site wat bij te houden, te updaten en lees-aantrekkelijk te krijgen. Want ook daar zwijgt hij al een tijdje?
Afsluitend. Laat iedereen inclusief ikzelf, leren hoe je beter en positiever op een site als Wielerflits kan acteren en dan vanuit een geweten, eerlijkheid en kennis met nuances.
Dat zal het niveau van velen alhier en Wielerflits als site zeker voor ons lezers en reageerders dus gezamenlijk als win-win op een nog wat hoger niveau kunnen brengen.

Laatst gewijzigd
EddyB1958

'@ simplex en piet lut :goed gezegd
@WCEendT: over variaties gesproken,ik heb liever mijn eigen mening,dan mee te kwaken.
en De Cauwer of Herrijgers hoeven die fouten niet te maken,Wuyts maakt die na jaren nog steeds quasi elke koers.
tijdens het wegseizoen,kan ik gelukkig nog regelmatig overschakelen naar José Been,tijdens het crossseizoen,moet ik me bijna elke koers een twee uren ergeren aan Wuyts...
en toch blijf ik kijken,gewoon omdat ik graag naar de koers kijk,zo simpel kan het zijn.

drikkes

Normaliter klaagt de mens over het weer, op dit forum is dat op jose Been. Sommige hier hebben daar toch een heel ongezonde aversie tegen. Ik kan persoonlijk op vrt Renaat niet horen maar de aversie is niet groot genoeg dat ik daarover mijn gal moet spuwen op dit forum.
Persoonlijk niets tegen Jose Been, ja die maakt soms fouten, wie zonder is mag de eerste steen werpen.
Verder kent zij best wel wat renners en ze gaat ook alrijd goed om met haar co-commentator.

Lalsacien

'@Simplex
Amen!

achtpuntzes

Ik wil wel even ageren tegen die 'laten we het forum schoon houden' onzin.

Dat soort onzin komt altijd uit de mond van die onzinnige spelletjes-fanaten. Het forum is van iedereen, en er moet ook ruimte zijn voor andersoortige topics. Ik ga als niet spelletjes-fanaat toch ook niet zitten zeiken dat die spelletjes-idioten het forum verzieken met al die spam aan gelijksoortige stomme spelletjes?

Is dit een stom topic? Ja.

Heeft dit topic bestaansrecht op het forum? Ik zie geen enkel bezwaar.

Laatst gewijzigd
Kingstown

Als er een minister ontslagen wordt vanwege incompetentie moeten we dan ook solliciteren? Wat een kul.

Zodra je een publieke functie hebt, dan wordt er over je gesproken. Als je dat niet bevalt wordt dan maar vrachtwagenchauffeur of IT-medewerker. Of secretaresse. Verslaggeving is een wezenlijk onderdeel van de wielerbeleving. Niet zo raar dat daar op een wielersite dus over gesproken wordt. Als je daar niet tegen kunt of verdrietig van wordt, dan is het misschien een idee om het internet niet op te gaan zodat je jezelf dat leed kan besparen.

Pizzi

Jeroen van Belleghem word ik altijd zo onrustig van. Met z'n gekke klemtonen of wat het ook is. Absoluut geen fan.

De combinatie Belleghem-Traksel ken ik niet. Been-Traksel ken ik wel, ook daar geen fan van haha.

oborobo

Het is pas net Februari en nu al José Been op Eurosport.
Dat wordt zo een heel lang seizoen!

LutsenkoFan

Voor de mensen (ik heb ziggo) die jose been niet aan kunnen horen.
Je kunt altijd naar de Engelse eurosport schakelen als je naar het kanaal gaat en dan de audio setting naar Engels veranderd.

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.