Cycling Classics managerspel

Ceramiche Ariostea

Het Cycling Classics managerspel loopt sinds het begin van 2018, bij het spel krijg je een ploeg tot je beschikking en renners uit je ploeg presteren naar mate hoe ze in het echt presteren. Met je ploeg kun je transfers doen met andere ploegen/managers en ook kunnen er renners aangetrokken worden van een lijst met nog niet gekozen renners, hier komen ook elk jaar de neo profs op te staan.
Je team zal nooit worden gereset en je kan dus met een lange termijn visie te werk gaan. Er spelen al heel wat mensen van Wielerflits mee en we zouden het leuk vinden als jij ook mee gaat doen!

Er zijn op het moment 2 teams vrij Htc Highroad en Phonak. Deze teams bestaand op dit moment uit onderstaande renners

Htc Highroad

BENFATTO Marco
BENNETT George
BROWN Nathan
ROSON Jaime
BOIVIN Guillaume
CHEVRIER Clement
CRADDOCK Lawson
FONSECA Armindo
FRAILE Omar
IRIZAR Markel
IZAGIRRE Gorka
KRUOPIS Aidis
LIENHARD Fabian
MADRAZO Angel
MORTON Lachlan
OURSELIN Paul
SHALUNOV Evgeny
TEUNS Dylan
TRATNIK Jan
VAKOC Petr
VAN AVERMAET Greg
VAN GENECHTEN Jonas
VERVAEKE Louis

Phonak

AIT EL ABDIA Anass
BARBERO Carlos
BIERMANS Jenthe
CASTROVIEJO Jonathan
DEBUSSCHERE Jens
DECLERCQ Tim
DEVRIENDT Tom
ERVITI Imanol
HAGA Chad
HARDY Romain
HOULE Hugo
JUUL JENSEN Christopher
KOLAR Michal
KRUIJSWIJK Steven
LOPEZ David
MAJKA Rafal
OFFREDO Yoann
OLIVEIRA Nelson
OSS Daniel
PREIDLER Georg
PUTT Tanner
ROGLIC Primoz
SLAGTER Tom Jelte
TUSVELD Martijn
WIPPERT Wouter

Beiden ploegen hebben ook nog een aanzienlijk budget om gerichte aankopen te gaan doen in de toekomst.

Als je mee wilt doen ga dan naar http://s13.zetaboards.com/Cycling_Classics/index/maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 2 plaatsen dus wie als eerste komen mogen meedoen, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

Queso

Ik kan het aanraden!

Ceramiche Ariostea

Inmiddels hebben we 1 aanmelding ontvangen en is er dus nog 1 van de bovenstaande teams vrij. Mocht je mee willen doen wees er dan snel bij !

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

.!

WCEendT

Welk team is er nog over?

Ceramiche Ariostea

Op dit moment alleen nog HTC!

WCEendT

Hoelang totdat er weer aankopen gedaan mogen/kunnen worden?

Ceramiche Ariostea

Er mogen altijd aankopen worden gedaan die vanaf de volgende periode ingaan. In dit geval alle transfers die zijn gedaan in p1 TDU tm Roubaix. Worden vanaf periode 2 na Roubaix actief

WCEendT

Maar ik kan er vanuit gaan dat de meeste aankopen voor periode 2 al zijn afgerond of niet? Dus echte aanpassingen zou ik pas kunnen maken in periode 2 voor periode 3? Of zijn er nog zat 'koopjes' die ik zou kunnen maken? Want op papier lijkt het team zeer zwakjes, of heb ik het mis?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Het betreft feitelijk een lange termijn spel. Op dit moment zijn er managers die inmiddels meer dan 10 transfers hebben gedaan maar ook managers die geen transfers hebben gedaan. HTC is nog geen topploeg maar heeft met Bennett, van Avermaet, Theuns, Roson en Gorka voldoende kwaliteit waar de piek nog moet komen. Daarnaast heeft HTC nog een groot budget om mee te werken. Ook heeft iedere manager 1x in zijn carrière de mogelijkheid om over te stappen naar een ander team.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.