Wielerflits Grandtour spel: Giro 2018 - winnaar: Laatste man

1 2 3 4 ... 9 10
honderdprocent

Ik ben er weer bij!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog 2 dagen voor de laatste aanmeldingen... we zijn alweer aardig vol aan het raken. In beide divisies op dit moment 23 deelnemers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We hebben nog een paar plekjes over... tot vanavond is er nog de tijd om je aan te melden. Ook voor nieuwe deelnemers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deelnemerslijsten zijn definitief en weer een mooi aantal... 24 deelnemers in de 1e divisie en 24 in de 2e... echt top

edit: formulieren zijn verstuurd

Laatst gewijzigd
pirazzi

De tie-breaker bij gelijke eindstand: "Hoeveel van de 198 startende wielrenners rijden deze ronde uit?" is niet meer actueel, deze Giro starten er 176 renners.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja, geen rekening mee gehouden idd....

tiebreaker ... moet dus zijn: Hoeveel van de 176 startende wielrenners rijden deze ronde uit[/B]

Gelukkig is de winnaar nooit beslist via een tiebreaker, die kans is ook echt heel erg klein.

Laatst gewijzigd
Arry1337

" De uitleg van het spel staat ook op het deelnameformulier. "

Waar dan? Ik krijg alleen het formulier waar ik mijn renners en antwoorden in kan vullen. Hoe werkt de puntentelling?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Arry1337 als je onderaan het formulier kijkt, zie je 3 tabbladen... uitleg, puntentelling en inschrijfformulier. Even klikken op de uitleg en de puntentelling zal je meer duidelijkheid geven.

Arry1337

Edit": Het scherm waarin het schema geopend werd in Excel was vergroot waardoor ik ze niet zag. Dank u!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Rahims
Is het de bedoeling dat ik 2 (volgens excel-bestand) of 3 (1e post) renners van de 30 toppers kies?
Daarnaast de vraag wanneer deze 30 toppers bekend gemaakt worden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dom..... er mogen er 3 gekozen worden. Ik stuur iedereen nog wel even een mail straks.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er komt nog een kleine aanpassing aan de lijst van 30, dit wordt een lijst van 25.... nu met toch een kleiner deelnemersveld wordt dit in verhouding iets teveel van het goede.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@laatsteman je formulier is helaas leeg ... hopelijk ben je nog in staat om je renners door te geven, mag ook eventueel via een pb

Arry1337

Kun je binnenkort die lijst van 25 renners erop zetten? Ik wil graag beginnen te puzzelen ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Arry1337 dat ga ik zeker doen... maar dan moet er eerst een definitieve startlijst zijn... ik moet zeker weten dat die 25 starten anders komt er weer verwarring als ik renners moet weghalen. Dus nog even wachten tot die laatste ploegen hun selectie bekend maken.

WCEendT

Laten we dan hopen dat EFD niet de voetsporen van Garmin volgt en de selectie pas 3 mei bekend maakt.

Maar hun toppers (Modolo, Woods) zijn al tijdje bekend dus kun je ook op anticiperen eventueel.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@WCEendt dat zou ik kunnen doen, maar als er toch weer een renner afvalt dan brengt dat weer enorm veel verwarring met zich mee, daar heb ik wel van geleerd.

Kiggen

Ik kan het formulier niet vinden in mijn mail, zou je dit nogmaals kunnen sturen Rahim?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

verzonden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst van 25 staat in het eerste reactieveld. Uit die lijst mogen er dus max 3 gekozen worden. Op dit moment is bijna de hele startlijst bevestigd behalve Astana's Lopez. Mocht hij nu toch niet meedoen dan wordt hij niet vervangen maar bestaat de lijst dus uit 24 renners. Maar ik ga ervan uit dat hij gewoon rijdt, dus een verantwoorde gok denk ik zo. Wil gewoon niet langer wachten, want anders wordt het wel heel kort dag.

Laatst gewijzigd
Arry1337

Bij deze is de startlijst van Astana dus wel zeker :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan kan iedereen van start gaan met puzzelen..

pirazzi

Spelformulier verstuurd, alleen ploeg vergeten in te vullen.
PB naar rahimns verstuurd met de naam van de ploeg.

kokkie1975

team verzonden

Onbekende gebruiker

Verzonden! Benieuwd hoe het werkt in de 2e divise

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.