Megaflits wielerspel: Giro 2018

1 2 ... 5 6 7 8
arviidd

Gefeliciteerd Jappe.

Zin in de Tour!

Arry1337

Kijk ik naar het ideale team, en dan heb ik er 7 van de 12. En dan eindig je op plek 15 :/
Gesink, Pinot, Aru, de Marchi en Chaves waren teveel slechter dan de andere keuzes.. toch wel opvallend

Fondista

Aru was dé kat in de zak deze Giro

Multispeed

Eerste keer dat ik hieraan mee deed en toch een mooie 4e plek weten te bemachtigen, helaas net buiten de top 3.

Gefeliciteerd aan de top 3: jappe, ezra en joske47.

Bedankt voor de oraganisatie Matthieu Moller!

Joachim

Bedankt Matthieu Moller voor de organisatie en zeker ook voor de statistiekjes achteraf, altijd leuk om te bekijken.

BrackenRidgeCycling

Congratz to Jappe amd MM bedankt voor de organisatie.
Zelf tevreden met mijn 8e plaats. hopelijk in de tour wat beter

jappe666

Bedankt allemaal & thanks Mathieu voor de top-organisatie!
Erg leuk om de statistiekjes en tussentijdse weetjes mee te krijgen!

Ik moet toegeven dat ik nog serieus heb liggen zweten op het einde met de opgaves van Pinot en O'Connor en de inzinkingen van Yates en Chaves, maar gelukkig onderweg net voldoende punten meegegraaid om het toch tot op de streep vol te houden.
Bedankt allemaal voor de stevige concurrentie en spanning en tot in de Tour (of komt er een Dauphiné-versie? *Fingers Crossed* ;-) )!

jappe666

'@ Arry: Nog opvallender wordt het als je bedenkt dat ik als winnaar ook nog 2 van jouw 5 in mijn winnende team had, met Pinot en Chaves.
Gesink, De Marchi en vooral Aru hebben je de das omgedaan vrees ik...

shyguy

Jappe gefeliciteerd en Mathieu bedankt voor de organisatie!

sep0r

Gefeliciteerd Jappe!
Mathieu, proficiat en bedankt ook trouwens met de vlekkeloze organisatie en het vele werk dat je hierin hebt gestoken!

Matt89

Gefeliciteerd Jappe! Mathieu bedankt voor de organisatie, goed werk!:)

Mathieu Moller

Graag gedaan allemaal.

Reyn

Jappe gefeliciteerd. Mathieu bedankt voor de organisatie!
Mijn team heeft zich duidelijk gespaard voor de TdF. Verstoppertje gespeeld in het peleton.

kokkie1975

Jappe gefeliciteerd en Mathieu bedankt voor de organisatie!

Ik had overduidelijk veel te veel sprinters en te weinig klassement mannen mee. Was leuk voor het aantal dagoverwinningen maar zal voor de tour toch anders moeten.

joske47

Wordt er eigenlijk ook een totaal bijgehouden van de megaflitsspellen? Dus een stand na het voorjaar en de giro?

Mathieu Moller

'@joske47
Ik wilde eigenlijk wel een totaal klassement van de grote rondes bijhouden zonder het voorjaar, aangezien de scores in het voorjaar serieus hoger zijn. jappe666 had namelijk 35904 punten in de Giro en daarmee was hij dertiende (van de 27) geweest in het voorjaar.

joske47

klinkt goed!

Mathieu Moller

Oké, ik heb vandaag het forum afgestruind naar alle oude megaflits-threads en ik heb alle scores in een Excel-file gezet (ik had niets te doen en ik verveelde me, don't judge me!). Hierin is ook per jaar te zien wie het beste scoorde in alle GT's samen. Ik heb overigens van het voorjaar, de Tour en de Vuelta edities vanaf 2015 gevonden en van de Giro pas vanaf 2017. Kan het kloppen dat de Giro daarvoor werd overgeslagen?
Anyway, Silent Hill ligt aan kop. Niet geheel toevallig doen de spelers het het beste die er al vanaf het begin bij waren.

Poeksel

Mooi werk MM! Maar Zwiebeln staat toch bovenaan!?

pirazzi

Bij het voorjaar wel maar je moet op Totaal GT's klikken, dan krijg je Silent Hill.

Mathieu Moller

Klopt Poeksel en pirazzi. Bij het voorjaar staat Zwiebeln op 1 en bij de grote rondes Silent Hill.

Silent Hill

Zwiebeln staat vooraan in het voorjaar. Onderaan kan je switchen naar de Giro, Tour en Vuelta.
Die Giro lijkt me trouwens geheel niet te liggen.

Mooi werkje, Mathieu !

Poeksel

Ah, tabbladen niet gezien. Totaal GT's is ook wel het mooiste tabblad ;)

Fondista

Ik had er geen idee van dat ik zo goed presteerde overall qua GT's :)

Mathieu Moller

Nou Fondista, dat is vooral omdat je altijd hebt deelgenomen. Ik heb nu per tabblad een kolom met het aantal deelnames en een kolom met de gemiddelde score per deelname toegevoegd. Bij die laatste sta je nu toch niet meer zo geweldig :p

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.