Waar Giro kijken?

Portetdaspet

Hoi. Waar kan ik het best de Giro kijken? Is het op de NOS. Ik hoorde dat het niet op Belgie is? Ik zit ook nog in het buitenland en moet via mijn PC kijken. Ik heb geen VPN. Help!!!

Arry1337

De Giro wordt in Nederland en Belgie alleen door Eurosport uitgezonden, dus veel keuze zal je niet hebben.

Mathieu Moller

Je kunt ook altijd kijken via procyclinglive.com/video/
Daar staan altijd wel enkele links in verschillende talen, maar qua Nederlands zul je het dan waarschijnlijk met Eurosport moeten doen.

LutsenkoFan

Je zou een maandje Eurosport player aan kunnen schaffen, zit ook een 7 dagen oefenperiode op.

Ik gebruik het zelf niet maar ik weet wel dat je via die player kun je selecteren welke taal je wilt. Dus als je bijvoorbeeld in Spanje zit dat je wel gewoon naar de Nederlanders kunt luisteren.

Jacco van Stierop

“Dus als je bijvoorbeeld in Spanje zit dat je wel gewoon naar de Nederlanders kunt luisteren.”

Gewoon dus hetzelfde als dat je naar de Ardèche gaat en een zak met aardappelen van je eigen groenteboer meezeult.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

http://tiz-cycling.stream/ is een optie.

Romāns Vainšteins

Ardèche ja, hoognodig weer eens naar toe man, veel te lang geleden.

De RAI-streams doen het ook, zit je met Italiaans ipv die fluitkippen van ES, oplossing ?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Disclaimer: de volgende tekst bevat reclame.

Of je maakt gebruik van de Ziggo Go app.
https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken/

Altijd de baas over je eigen tv
Kom je thuis na een dag hard werken, is je plek op de bank ingenomen. Met de Ziggo GO app is dit verleden tijd. Je maakt namelijk van elk scherm je tv en kijkt overal in de EU. In en om het huis, buiten en onderweg.

DonQuijote

Voor een maandje je abonneren op eurosport player.
Het nadeel is dat je wel vast zit aan het commentaar van het land waar je je in bevindt.
De kwaliteit van de stream is fantastisch. Zowel live als on demand.
Als je geen tijd hebt om live te kijken kun je ´s avonds of de volgende dag de hele etappe kijken ( Dan niet voordien naar WF gaan, zodat je niet weet wie er gewonnen heeft :)

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.