Cycling Classics 2

1 2 »
Ceramiche Ariostea

Telekom

Terpstra Niki
Landa Mikel
Formolo Davide
Aru Fabio
Ballerini Davide
Molano Juan Sebastián
Aberasturi Jon
Denz Nico
Rolland Pierre
Hirt Jan
Ávila Edwin
Rovny Ivan
Ganna Filippo
Baška Erik
Le Bon Johan
Combaud Romain
Vincent Léo
Mas Lluís
Reza Kévin
Le Turnier Mathias
Rochas Rémy
Cima Imerio
Mäder Gino
Devolder Stijn
Kämna Lennard
Reis Rafael
Fedrigo Leonardo
Schmidt Fabien
Saenz Nicolas

Ceramiche Ariostea

Fanatieke wielervolgers gezocht voor dit fantastische spel. We hebben nog steeds 2 teams zonder manager. Mocht je fanatiek het wielrennen volgen ga dan de uitdaging aan en schrijf je in!

Dalton84

Heb me zojuist ingeschreven, maar nog geen email bevestiging

hartstikkebedankt

Onder welke accountnaam Dalton84 ?

Ceramiche Ariostea

Hoi Dalton,

Ik zie geen nieuwe gebruikers op het forum

http://cyclingclassics.forumotion.com

Dit zou de juiste link moeten zijn

Dalton84

Onder Dalton84. Als ik nu probeer aan te melden krijg ik de melding dat username en email al gebruikt is. Maar heb geen bevestigingsmail en kan niet inloggen

Ceramiche Ariostea

'@Dalton84, zie PM bericht

Ceramiche Ariostea

Oproep: Fanatieke wielersportvolger gezocht!

Op dit moment hebben we 1 van vrij team voor ons Wielerklassiekers 2 spel. Voel je je geroepen om samen met 29 enthousiaste managers dit spel te spelen. Schrijf je je dan snel in via onderstaande link

Landbouwkrediet – Colnago

Mohorič Matej
Gallopin Tony
Brambilla Gianluca
Meurisse Xandro
Bonifazio Niccolò
Hagen Carl Fredrik
Frame Alex
Felline Fabio
Cavendish Mark
Cima Damiano
Navardauskas Ramūnas
Barbier Rudy
Duval Julien
Warbasse Larry
Vliegen Loïc
Atapuma Darwin
Montaguti Matteo
Howes Alex
Müller Patrick
Owen Logan
van Empel Etienne
Cañellas Xavier
Morin Emmanuel

Als je mee wilt doen ga dan naar http://cyclingclassics.forumotion.com/ maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 1 plaats open dus wie zich als eerste inschrijft in het inschrijvingstopic kan zsm meespelen !, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

Ceramiche Ariostea

Up, met Landbouwkrediet hebben we nog een vrij team voor een fanatieke wielervolger

Ceramiche Ariostea

Up, Landbouwkrediet is nog vrij !

Wielerfan999

Up

Wielerfan999

Nog steeds plaatjes vrij!

Ceramiche Ariostea

Team Landbouwkrediet - Colnago is nog op zoek naar een manager !

Landbouwkrediet – Colnago

Mohorič Matej
Gallopin Tony
Brambilla Gianluca
Meurisse Xandro
Bonifazio Niccolò
Hagen Carl Fredrik
Frame Alex
Felline Fabio
Cavendish Mark
Cima Damiano
Navardauskas Ramūnas
Barbier Rudy
Duval Julien
Warbasse Larry
Vliegen Loïc
Atapuma Darwin
Montaguti Matteo
Howes Alex
Müller Patrick
Owen Logan
van Empel Etienne
Cañellas Xavier
Morin Emmanuel

Als je mee wilt doen ga dan naar http://cyclingclassics.forumotion.com/ maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 1 plaats open dus wie zich als eerste inschrijft in het inschrijvingstopic kan zsm meespelen !, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

hartstikkebedankt

Tip! En een leuk team met volop mogelijkheden

Ceramiche Ariostea

Nog voor de start van de Giro meedoen aan een tof spel. Meldt je dan snel aan via http://cyclingclassics.forumotion.com/ en schrijf in, in het desbetreffende topic. Op dit moment hebben we Landbouwkrediet Colnago nog als vrij team.

Ceramiche Ariostea

Bump, Landbouwkrediet nog vrij voor een fanatieke manager

kschiffmacher

Ik gooi 'm ook even omhoog! Ik speel het spel nu een jaar en ik kan nu uit ervaring zeggen dat het echt leuk is. Omdat er nog een team vrij is, kopieer ik de oproep van park111982 nog even.

Team Landbouwkrediet – Colnago is nog op zoek naar een manager !

Landbouwkrediet – Colnago

Mohorič Matej
Gallopin Tony
Brambilla Gianluca
Meurisse Xandro
Bonifazio Niccolò
Hagen Carl Fredrik
Frame Alex
Felline Fabio
Cavendish Mark
Cima Damiano
Navardauskas Ramūnas
Barbier Rudy
Duval Julien
Warbasse Larry
Vliegen Loïc
Atapuma Darwin
Montaguti Matteo
Howes Alex
Müller Patrick
Owen Logan
van Empel Etienne
Cañellas Xavier
Morin Emmanuel

Als je mee wilt doen ga dan naar http://cyclingclassics.forumotion.com/ maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 1 plaats open dus wie zich als eerste inschrijft in het inschrijvingstopic kan zsm meespelen !, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

Ceramiche Ariostea

Het Cycling Classics managerspel loopt sinds het begin van 2018, bij het spel krijg je een ploeg tot je beschikking en renners uit je ploeg presteren naar mate hoe ze in het echt presteren. Met je ploeg kun je transfers doen met andere ploegen/managers en ook kunnen er renners aangetrokken worden van een lijst met nog niet gekozen renners, hier komen ook elk jaar de neo profs op te staan.
Je team zal nooit worden gereset en je kan dus met een lange termijn visie te werk gaan. Er spelen al heel wat mensen van Wielerflits mee en we zouden het leuk vinden als jij ook mee gaat doen!

Binnenkort vanaf 4 januari 2020 is de jaarlijkse Neo verkoop en met een budget van 103 miljoen kan dit team versterkt worden met neo renners

Er is op dit moment 1 team vrij Team Columbia. Dit team bestaat op dit moment uit onderstaande renners

Impey Daryl
Latour Pierre
Schachmann Maximilian
Soler Marc
Costa Rui
de la Cruz David
Martínez Daniel Felipe
van Baarle Dylan
Roche Nicolas
Joyce Colin
Howson Damien
McNulty Brandon
Gidich Yevgeniy
Polanc Jan
Gogl Michael
Fernández Rubén
Rosskopf Joey
Dombrowski Joe
Craddock Lawson
Carpenter Robin
Sütterlin Jasha
Ganna Filippo
Guernalec Thibault
Biermans Jenthe
Bennett Sean
Carretero Héctor
Samitier Sergio
Kämna Lennard

Als je mee wilt doen ga dan naar http://cyclingclassics.forumotion.com/ maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 1 plaats open dus wie zich als eerste inschrijft in het inschrijvingstopic kan zsm meespelen !, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

bbflood

Heb me net aangemeld. Hopelijk is het plekje nog vrij.

Ceramiche Ariostea

De lege teams zijn weer opgevuld en daarmee is het spel op het moment weer vol. Inschrijven voor de wachtlijst kan nog altijd wel.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.