Wielershirt verkopen?

Veloburto

Ik heb de roze trui met handtekening van Froome gewonnen. Waar zou ik deze het beste kunnen verkopen voor een mooi bedrag?

FDJ

even serieus... verkopen? Dat is een bijzonder verzamelitem. En dat ga je verkopen? Als ik hem zou winnen hing die een dag later ingelijst ergens in huis.

Retro Lex

ik bied 10 eur

Romāns Vainšteins

Is gewoon een roze truitje waar ie zelf 'cfroome' opgekalkt heeft. Ook zoiets kun je inlijsten trouwens.

skylimit

'@veloburto serieus???? jouw afkeer van Sky en Froome moet wel heel hoog zitten voor een paar euro.

Verweggistan

Veilen voor het goede doel bedoel je neem ik aan? Het Astmafonds bijvoorbeeld ;)

kielabokki

Wat wil je er voor hebben?

Veloburto

Haha, ik heb de trui inderdaad ingelijst, maar als ik er een mooi bedrag voor zou kunnen krijgen :) Ik ben niet zo materialistisch ingesteld. @RV, het is een nog nooit gedragen roze trui van Castelli waar Froome inderdaad zijn handtekening heeft opgezet. Ik heb mijn ventolin puffer er niet bij ingelijst

Veloburto

'@kielabokki, lastig. Wat de gek ervoor geeft. Ik zag dat de gele trui met Wiggins' handtekening voor 1000 pond was verkocht. Zelf wil ik minimaal 750 euro, anders blijft ie inderdaad lekker aan mijn muur hangen

Platje

Edit: laat maar, je hebt hierboven al je reactie aangepast met de prijs

Laatst gewijzigd
kielabokki

Ja dat is Wiggo, veel hogere populariteit. En een gele trui he, de Tour. In een periode dat cycling in GB booming was.

Ik zat aan een bedrag van hoogstens een derde daarvan te denken en dan zou ik er al over twijfelen. Maar succes, wie weet vind je iemand zo gek. Verkoop hem op Ebay aan de Britse markt zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Even googlen en je komt op dit uit:

https://www.ebay.com/bhp/signed-cycling-jersey

Het shirt zal dus zo'n 200-250 euro waard zijn.

Laatst gewijzigd
Veloburto

Thanks voor jullie hulp. Ik had inderdaad al Ebay en Ebid in GB gevonden. Ik dacht, misschien kent iemand op deze site toevallig nog een winkel of website in Nederland die dit soort dingen leuk vindt. Catawiki en Markplaats zijn iig niet geschikt.

Jelmer-038

15 euro?
Gozer, deze ga je toch niet echt verkopen?

kartje

Ik zou deze ook zeker en vast niet weg doen hoor, je mag je vereerd voelen dat je dit hebt gewonnen.

FDJ

'@kartje inderdaad. Ik heb een keer via een prijsvraag een gesigneerd truitje van Kittel gewonnen, maar voor geen goed dat ie weg gaat

KJP

Laat iedereen dat lekker zelf beslissen. Als je liever 500 euro hebt dan een roze trui van Froome dan moet je mooi voor die 500 euro gaan. ;)

Romāns Vainšteins

Ik heb hier thuis nog de Bidon van Foliforov, geratseld bij de giro start 2016 toen ie even niet keek. Nooit leeggemaakt.

Place your bets.

Timocycling

'@RV Daar zal wellicht nog wat dope in zitten, heb je die getest?

Veloburto

'@RV, place your bets? Oke, ik wed dat een blauwe bidon is.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.