BRC, ik snap wat je bedoelt en dat is shit.
@de rest: archive.org/wayback machine baseert zich op 'screenshots' uit het verleden. Van de ene pagina zijn meer shots gemaakt dan van de andere. Van de top 100 was een screenshot voorhanden van gisteren. Echter, van de pag 101-200 dateert het shot van 30 juni 2017 en daarmee is deze methode dus onbetrouwbaar helaas...
Puur toevallig had ik de top 1000 alvast gekopieerd naar Excel, daarmee heb ik het gros van de renners wel te pakken denk ik, ze gaan iig tot een CQ van 50 ofzo...maar om dat nu hier te posten, dat wordt een hele lap tekst...
Hopen dat de website weer snel online is dus...
'@Mathieu: In het verleden heb ik ook wel es een megaflits editie georganiseerd en daar was de juiste spelling cruciaal, omdat ik in Excel met de Verticaal zoeken-formule vervolgens enkel de dagscore hoefde in te voeren qua renners en dan werd het bij elke deelnemer automatisch doorberekend. Scheelt je een hoop werk ;) zeker nu het deelnemersaantal maar blijft groeien en groeien.
Ja, dat doe ik ook zo. Als ik een team aangeleverd krijg, check ik altijd eerst even of de kosten wel kloppen en dan plaats ik ze daarna op een sheet met alle teams. Als de spelling niet helemaal klopt, merk ik dat bij de check al en kan ik het er makkelijk uithalen.
Zo had rimenno bijvoorbeeld een team met Markel Irizar, maar dat valt dan meteen op, omdat die niet meedoet.
Ik mocht een hele leuke actie bedenken voor de tour de France namens onze winkel.
Wij geven bij iedere Nederlandse etappewinst een oakley zonnebril naar keuze bij ons in de winkel weg!!!!
Deel de link op facebook en like onze facebook pagina en maak kan!!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2186913597992511&id=218452018172022
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.