De Afvalkoers: Tour 2018 !

1 2 ... 10 ... 13 14
Baiskeli

Wat ben ik toch blij met Gaviria in mijn team!

pirazzi

Zou 1052 punten gehad hebben, maar wel R. Porte kwijt.

WCEendT

Met dit bergteam ga ik het ook niet halen
[s]PORTE Richie (1228)[/s]
BARDET Romain (1162)
YATES Adam (847)
THOMAS Geraint (810)
FUGLSANG Jakob (703)
LATOUR Pierre (453)

25056

Echt zonde dat Porte weer uitvalt

Fondista

Silent Hill, ff bij de afvallers (1e post) de juiste meest recente afvaller vermelden ;) Rimenno doet nog steeds mee :)

Weinig actieve spelers die Porte hebben trouwens...in dat opzicht van de schade mee (helaas ;) )

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@WCEendT
Ik heb slechts Martin, Yates, Jungels en Navarro die het van de aanval moet hebben.
Jij hebt dus geen klagen.

Fondista

Haha, ja dat was overduidelijk een erg doorzichtige poging om zichzelf in een underdog positie te manoeuvreren :) :)

Rahim Vlasblom
admin

'@WCEendt je hebt een prima ploeg nog voor de komende periode. Je gaat normaal gewoon de laatste week hiermee halen.

Matt89

Tot nu toe makkelijk kunnen volgen. Met Valverde, Thomas, Yates, Navarro en Fraille gaat het de komende etappes een stuk spannender worden denk ik.

Poeksel

Ik vind vooral vandaag spannend. Want als Groenewegen besluit morgen niet te starten gaat etappe 13 lastig voor me worden...

Ab Normaal

Etappe 13 maak ik me juist helemaal geen zorgen over :)

Fondista

Ben benieuwd wat Latour nog kan en mag...

Zelf gevallen en AG2R al twee uitvallers.

Fondista

Wordt nog linke soep vandaag. 18 man vooruit, net geen 20.

In geval dat nr 19 en 20 ook geen punten voor mij halen dan zou Poeksel momenteel mijn enige redding zijn qua CQ puntentotaal. Maar dan moet de nr 19 en 20 ook niet in zijn team zitten.

Wanneer Impey wegvalt, heb ik wat meer opties....

Wat een scenario!

Ab Normaal

Ik ben er alleen maar blij mee.
Geen renner van mij in de kopgroep, maar vertrouw op mijn tiebreak kwaliteiten...

Matt89

Met Impey in de groep zit ik wel veilig denk ik. Anders wint Valverde vast de sprint voor plek 19 :)

Ab Normaal

Dan Martin staat zo ver achter, die demareert de laatste 500 meter voor de top en finished na een afdaling met 15 sec voorsprong op de groep favorieten.

Ab Normaal

Ai, Bob...
Gelukkig redt Dan mij weer.

Laatst gewijzigd
Niels22

Een topscore halen terwijl je uit het spel ligt....

Silent Hill

Sprinten kon hij als één van de betere, maar bij de eerste beste berg is het al prijs. Dat wordt sleutelen aan je team, Robin5887, maar ... daar is geen tijd meer voor. Onverbiddelijk vlieg je uit het spel. Dank voor je deelname !

1. Coolietje: 762
2. Kokkie1975: 650
3. Ezequiel: 370
4. Abdoe: 360
5. Rahimns: 350
6. Baiskeli: 320
7. Poeksel: 290
8. WCEendt: 290
9. Rimenno: 250
10. Ab Normaal: 220
11. Fondista: 210
12. Matt89: 180
13. Robin5887: 150

Robin5887 zijn team:
GAVIRIA RENDON Fernando (1268)
GROENEWEGEN Dylan (1139)
KITTEL Marcel (1038)
THOMAS Geraint (810) 100
JUNGELS Bob (784)
FUGLSANG Jakob (703) 50
CORT NIELSEN Magnus (480)
LATOUR Pierre (453)
DUPONT Timothy (420)
LAPORTE Christophe (310)
CAVENDISH Mark (257)
NAVARRO GARCIA Daniel (167)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik schreef

Ik ben wel benieuwd of iemand dezelfde briljante oplossing als ik bedacht heeft. Althans, ik vond het briljant toen ik er op kwam. Het kan ook waanzin zijn.

Nou, die oplossing (Mollema kiezen) neigt voorlopig naar waanzin, al doe ik wel een goede gooi naar de Zubeldia-award.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ach, wie weet krijgt ie daardoor later de zegen van sky en kan hij een dagzege halen = een zekere ronde verder.

Robin5887

Helaas, was er al bang voor toen ik steeds bovenin stond bij de sprintetappes.
Was leuk en succes voor de rest!

Rahim Vlasblom
admin

Weer een dag overleefd.... het gaat een stuk beter als bij mijn debuut ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Een variant van dit spel zou kunnen zijn Afvalkoers bollentrui.
Nu gaat het om de eerste twintig over de finish maar je zou ook een klassement kunnen maken met de bergpunten.

Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi gaat we lastig worden met zo'n begin als in deze TDF... voor de Giro of Spanje zou het misschien werken, maar voor de Tour denk ik niet.

1 2 ... 10 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.