Gefeliciteerd! WielerFlits 10 jaar!

leegloper

Jee, we zijn jarig! :)
10 jaar geleden kwam het volgende korte bericht online: http://www.wielerflits.nl/nieuws/1

Er zouden nog vele volgen en inmiddels zijn er 26000+ accounts aangemaakt om op al die berichten te reageren. Beeld je eens in hoe we afgelopen decennium al die momenten hadden beleefd zonder WielerFlits... Lastig he?
Redactie, van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook alle medeflitsers!

Overigens klopte de inschatting van Cavendish en haalde hij Parijs niet, maar Cavendish boekte wel zijn eerste 4 ritzeges. En ook hij is er 10 jaar later nog steeds bij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van harte Wielerflits... en dat er nog vele jaren mogen volgen

KJP

Gaaf! Gefeliciteerd Wielerflits, uitgegroeid tot een prachtige site, waar ik al vele jaren het wielrennen nog wat extra kan volgen!

Jachtluipaard van de Baroniese vlakke wegen

Van harte gefietseliteerd Wielerflits !

Ik geniet elke dag van jullie prachtige site en berichten......... en natuurlijk reacties van de forumleden. Veel waardering voor de wijze waarop jullie mij deelgenoot maken van wielernieuws. Moet me vaak inhouden om niet mee te gaan in de flow van de soms stemmige reacties, maar ieder zijn mening.
Zou het zeer waarderen wanneer Wielerflits nog hééééééééél lang mag blijven bestaan.
Naar welk adres kunnen de bloemen worden gestuurd ?

Edjahh

Van harte! Op naar de volgende tien jaar! :)

lnnrt

Wow, tien jaar alweer! Gefeliciteerd aan de redactie, en ook een klein beetje aan ons allemaal. Hoe heette de site ook alweer eerst? Althans de site waar je ook kon reageren? Ben het even kwijt, maar het is dan ook al weer meer dan tien jaar geleden ;-)

jvh93

Redactie, gefeliciteerd en dank voor al jullie wielernieuws. Ik had het niet willen missen ;)

Ab Normaal

Tijd om jezelf eens op de schouders te slaan.
Wielerflits is hét instituut in wielrennen inmiddels en daar mogen jullie heel, heel trots op zijn!
Alleen al het aantal volgers en accounts bevestigd dit al.
Kortom; hele dikke veer in jullie reet!

Romāns Vainšteins

Staat hier ergens een potje ether open en zijn de ramen dicht ?

Karsten

Van harte! Hopelijk mogen we nog lang genieten van de site!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.