fantasy.letour.fr

« 1 2 3
Poeksel

De officiële site van de Tour heeft een gratis Tourspel (met wielershirts als prijzen). 8 renners kiezen met een budget van 100 punten, elke etappe een renner kiezen wiens punten verdubbeld worden, op de rustdagen 1 wissel toegestaan. De puntenverdeling voor de renners is hier en daar wat vreemd, maar dat merk je wel als je je aanmeldt.

https://fantasy.letour.fr

BlingSagan

Punten zijn te verdienen voor etappe-uitslag, tussensprints, beklimmingen, de diverse klassementen en zelfs de ploegentijdrit.
Ik heb een ploeg aangemeld en een subleague gemaakt.
Naast truien is er ook een “vip-prijs” voor een etappe in de Tour 2019.
Password Wielerflits-league: NDWRU

Laatst gewijzigd
n92

Ik heb mij ook aangemeld voor de Wielerflits-League. Het lijkt niet heel druk! Ik vind het idee en de opzet van het spel heel leuk. Je kunt op veel verschillende manieren punten verzamelen en daarnaast kunnen renners op een slechte dag ook punten behalen omdat het puntensysteem heel uitgebreid is. Daarnaast vind ik het wel leuk dat je 1 wissel kan doen op rustdagen.

Overigens is de puntenverdeling en de indeling van renners niet helemaal logisch inderdaad. Dat geeft ons nog meer puzzelplezier zullen we maar zeggen.

edit: Voorlopig sta ik op 0 in de stand van wielerflits. Lijkt erop als hij de eerste etappe voorlopig niet meetelt in die stand.

Laatst gewijzigd
ONCE

Vanwege dit spel is Velogames uit de lucht gehaald door de ASO

Poeksel

Da's wel naar. Copyrightgedoe of zo? Of wat?

BlingSagan

Je punten staan er nu wel. Tenminste, ik zie mezelf nu onderaan staan😉.

Laatst gewijzigd
Reyn

Zojuist aangemeld voor de WF league. Voorlopig inderdaad met 0 punten.

n92

Ja volgens mij duurt het even voordat alles verwerkt is als je je aanmeld in een league. Komt vanzelf wel tevoorschijn. Bij mij duurde het inderdaad ook een tijdje voordat alles er stond.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

joined a minute ago, wist niet dat je mocht wisselen op de rustdag

Poeksel

Eerste les van tourspellen is om de spelregels goed te lezen, toch probeerde ik vandaag een sprinter voor een klimmer te wissel, terwijl ik al drie sprinters had. Nou ga ik mijn wissel toch maar bewaren...

Poeksel

Het spel is weer online. Dit jaar kun je ook wisselen buiten de rustdagen om. Wel jammer dat je renners kan selecteren die niet meedoen, maakt het wat minder overzichtelijk.

TLJCAMPS

Ik wil ook wel eens een gokje wagen!

TLJCAMPS

Ik kan de subpoule niet vinden, kan iemand mij misschien even helpen?

Als ik Wielerflits-League opzoek krijg ik niets te vinden.

Ludi

Ik denk dat die van vorig jaar was. Ik vind de site wel echt extreem matig overigens.

Poeksel

Ik zat nog wel in een andere subleague. Misschien moet BlingSagan zich eerst aanmelden, ik heb hem een bericht gestuurd.

rosencrantz

Vorig jaar niet meegedaan, maar ga het wel eens proberen. Op het eerste zicht lijkt dit niet zo heel overzichtelijk. Ik heb liever eenvoudigere puntentellingen. Heel intensief ook als game, net zoals Scorito en Sporza.

BlingSagan

Ik heb de Wielerflits subleague aangemaakt. WW = VNAFK
Succes !

Silenzio31

Heb me opgegeven.

Wisselen werkt anders dan jullie schrijven. Je hebt 400 credits en voor 50 credits kun je een renner vervangen gedurende de tour.

rimenno

Ga het ook proberen!

Ludi

Ik hoorde dat je extra cretids kon verdienen door vrienden uit te dnodigen. Als dat echt zo is dan haak ik af. Dat vind ik zo naar.

Silenzio31

Dat zou wel heel sick zijn idd

Silenzio31

Je kunt idd 100 extra credits krijgen als je 4 extra mensen aan laat melden ^^

BrackenRidgeCycling

heb me ook weer aangemeld

Ludi

Team is weer leeg, vorig jaar best een aardig spel, misschien volgend jaar weer maar niet met dit soort wedstrijdvervaling.

TLJCAMPS

Ik ben de Wielerflits subleague gejoind!

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.