Wielerflits Grandtour spel: Vuelta 2018

1 2 3 4 ... 7 8
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deadline voor de aanmeldingen zijn voorbij , maar we spelen toch weer met een fullhouse.... 50 deelnemers.

Helaas moeten we (voor nu) afscheid nemen van Honderdprocent (1e divisie) en Didanio, Dubai en Stoempen in de 2e divisie. Billi heeft vrijwillig afstand gedaan van zijn plekje om een nieuwe deelnemer een kans te geven om mee te doen. Waar ik hem zeer dankbaar voor ben. Hij is wel eerste reserve mochten er toch weer afhakers zijn. Fondista keert terug naar de 1e divisie omdat daar een plekje vrijgekomen was en hij de nr 23 was tijdens de TDF.

Vandaag of morgen verstuur ik de formulieren, alleen van Park111982 heb ik helaas geen emailadres, dus die krijgt een PB. Voor de 1e divisie geldt dat de formulieren bij voorkeur via de mail terug worden gestuurd, de 2e divisie mogen hun lijstjes eventueel ook via een pb doen toekomen. Is het voor een 1e divisionist niet mogelijk om het formulier in te vullen stuur dan je lijstje en overige antwoorden via een mail naar mij retour. Sterkte met puzzelen allemaal.

[B]lijst van 25[/b]
Zodra er meer duidelijkheid is over de startlijst zal ik de lijst van 25 in het eerste reactievak plaatsen.

Laatst gewijzigd
ivo001

Top! Dat wordt weer lekker puzzelen.

DiDanio

Ah, te laat! Nou dan pak ik jullie wel via een andere Vuelta spel ;) Succes allemaal!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Formulieren zijn verzonden voor de 1e en 2e divisie. Maak het liefst gebruik van deze optie. Alleen van Park111982 heb ik geen emailadres ontvangen, dus die kan eventueel reageren via een pb. Als je niet in staat bent om via het formulier te reageren stuur dan de namen en overige antwoorden in een email terug of eventueel via een pb. Laat dit dan wel even weten in een reactie. Maak aub gebruik van de startlijst van PCS en plak deze zonder de link. Dat doe je door bij plakken gebruik te maken van plakken met waarden. Dat is de 2e plakoptie in Excel.

Hopelijk hebben we snel een volledige startlijst en puzzel ze mensen.....

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nieuwe mail gestuurd ... nu met formulier.... ;)

Milsen

ontvangen :-)

Dubai

Jammer, te laat. Laat me weten graag als ik toch nog mee kan doen...
Tnx

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@didanio @Dubai stuur wel een lijstje in, dan kan je eventueel toegevoegd worden als niet iedereen reageert.

krypton

Ligt het aan mij of ontbreken er dingen (etappenummers, teamnamen etc.) bij de extra vragen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Krypton dom dom dom... ik ga het vanavond aanpassen en stuur ik een nieuw formulier. Heb per ongeluk het basisformulier gestuurd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nu dan toch echt het juiste formulier verstuurd

ivo001

Volgens mij heb ik geen nieuwe mail ontvangen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Klopt was alleen voor de 1e divisie... 2e divisie heeft geen bonusvragen.

pirazzi

De Vuelta heeft geen jongerenklassement maar dat is geen probleem neem ik aan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee.. die hou ik zelf bij... regels hetzelfde als bij de TDF. Dus 25 of jonger. Wel 25 geworden in dit jaar.

ivo001

Wacht je op de selecties van EF en SKy voordat je de lijst van 25 maakt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Uiterlijk morgen staat de lijst erop... EF is net bekend gemaakt en ik hoop dat SKY morgen volgt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst van 25 voor de 2e divisie is toegevoegd op de 1e pagina (1e reactieveld)

Arry1337

Even voor de duidelijkheid, klopt het dus dat alle renners vanaf Gougeard en jonger meedingen om het jongerenklassement?

Al deze 43 renners dus: Gougeard, Conti, Petilli, Carapaz, Lastra, Sarreau, Walscheid, van Poppel, Haig, Tusveld, Pibernik, Saez, Edmondson, Kudus, Lopez, Benoot, Peters, Ravasi, Soto, Gibbons, Gebreigzabhier, Consonni, Schultz, Kuss, Cabedo, Restrepo, Mas, Asgreen, Rodriguez, Le Turnier, Geoghan Hart, Rodriguez, De Plus, Thomas, Aranburu, Vincent, Garcia, Hindley, Padun, Conci, Storer, Lambrecht, Sivakov

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Arry1337 klopt...

ivo001

Team ingeleverd!

shyguy

Team verstuurd.

arviidd

Bij de lijst van 25 renners staat Adam Yates. Had dat niet Simon Yates moeten zijn? Ik heb er in ieder geval gebruik van gemaakt dus hoop dat het zo blijft.

ivo001

'@arviidd

Geen slapende honden wakker maken he, daar gaan onze topnoteringen en bonuspunten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Arvidd klopt... dat Simon moeten zijn. Maar gedaan is gedaan, dit blijft zo staan. Nu is Adam wel weer interessant om eventueel als aanvaller mee te nemen ;)

Ik kreeg een vraag hoe deze lijst tot stand komt... hij is gebaseerd op een zo eerlijk mogelijke verdeling van toprenners van diverse ploegen. Sprinters en klassementsrenners/aanvallers zodat ik dus niet alleen de toprenners erin zet. Dat maakt het dat er wat meer toprenners van diverse ploegen te kiezen zijn en het maakt de 2e divisie dan toch wat diverser. Met alleen kopmannen in de lijst was het toch minder.

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.