De deadline voor de aanmeldingen zijn voorbij , maar we spelen toch weer met een fullhouse.... 50 deelnemers.
Helaas moeten we (voor nu) afscheid nemen van Honderdprocent (1e divisie) en Didanio, Dubai en Stoempen in de 2e divisie. Billi heeft vrijwillig afstand gedaan van zijn plekje om een nieuwe deelnemer een kans te geven om mee te doen. Waar ik hem zeer dankbaar voor ben. Hij is wel eerste reserve mochten er toch weer afhakers zijn. Fondista keert terug naar de 1e divisie omdat daar een plekje vrijgekomen was en hij de nr 23 was tijdens de TDF.
Vandaag of morgen verstuur ik de formulieren, alleen van Park111982 heb ik helaas geen emailadres, dus die krijgt een PB. Voor de 1e divisie geldt dat de formulieren bij voorkeur via de mail terug worden gestuurd, de 2e divisie mogen hun lijstjes eventueel ook via een pb doen toekomen. Is het voor een 1e divisionist niet mogelijk om het formulier in te vullen stuur dan je lijstje en overige antwoorden via een mail naar mij retour. Sterkte met puzzelen allemaal.
[B]lijst van 25[/b]
Zodra er meer duidelijkheid is over de startlijst zal ik de lijst van 25 in het eerste reactievak plaatsen.
Formulieren zijn verzonden voor de 1e en 2e divisie. Maak het liefst gebruik van deze optie. Alleen van Park111982 heb ik geen emailadres ontvangen, dus die kan eventueel reageren via een pb. Als je niet in staat bent om via het formulier te reageren stuur dan de namen en overige antwoorden in een email terug of eventueel via een pb. Laat dit dan wel even weten in een reactie. Maak aub gebruik van de startlijst van PCS en plak deze zonder de link. Dat doe je door bij plakken gebruik te maken van plakken met waarden. Dat is de 2e plakoptie in Excel.
Hopelijk hebben we snel een volledige startlijst en puzzel ze mensen.....
Even voor de duidelijkheid, klopt het dus dat alle renners vanaf Gougeard en jonger meedingen om het jongerenklassement?
Al deze 43 renners dus: Gougeard, Conti, Petilli, Carapaz, Lastra, Sarreau, Walscheid, van Poppel, Haig, Tusveld, Pibernik, Saez, Edmondson, Kudus, Lopez, Benoot, Peters, Ravasi, Soto, Gibbons, Gebreigzabhier, Consonni, Schultz, Kuss, Cabedo, Restrepo, Mas, Asgreen, Rodriguez, Le Turnier, Geoghan Hart, Rodriguez, De Plus, Thomas, Aranburu, Vincent, Garcia, Hindley, Padun, Conci, Storer, Lambrecht, Sivakov
'@Arvidd klopt... dat Simon moeten zijn. Maar gedaan is gedaan, dit blijft zo staan. Nu is Adam wel weer interessant om eventueel als aanvaller mee te nemen ;)
Ik kreeg een vraag hoe deze lijst tot stand komt... hij is gebaseerd op een zo eerlijk mogelijke verdeling van toprenners van diverse ploegen. Sprinters en klassementsrenners/aanvallers zodat ik dus niet alleen de toprenners erin zet. Dat maakt het dat er wat meer toprenners van diverse ploegen te kiezen zijn en het maakt de 2e divisie dan toch wat diverser. Met alleen kopmannen in de lijst was het toch minder.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.