Het Transferspel

Bappos

31 juli 2017

Je favoriete renner heeft nog geen ploeg voor volgend jaar. Het is precies die renner die jouw favoriete team compleet maakt. Het talent wat volgend jaar kan gaan vechten voor zijn eigen kans en hele mooie dingen kan gaan doen. Je volgt deze renner al jaren op de voet en ziet dat dit de kans is.
Twee dagen later, dezelfde renner gaat naar Team Sky en mag een jaar knechten. Jouw favoriete team haalt niet het grote talent, maar komt met een renner uit de B-categorie van drie jaar terug. Je denkt bij jezelf: dit kan ik veel beter.

Dit is je kans om het beter te doen. Grupetto introduceert Het Transferspel. Een spel wat niet met gekke simulaties werkt, waardoor vooraf al beslist is wie er gaat winnen. Nee dit spel werkt met echte teams en echte renners. Jij kiest je team en je vrije renner en juicht het jaar erop mee als die renner voor jou CQ-punten binnen harkt.

Hoe werkt dit? Allereerst bied je op jouw team waarmee je gaat strijden voor de winst, de hoogste bieder wint. Alle renners die op 31 juli 2018 al een contract voor 2019 hadden zitten standaard in je team. Op alle overige renners kan je bieden. Je biedt tegen je concurrenten, waarbij de hoogste bieder wint. Goedkoop je talenten binnen halen is dus mogelijk, maar teveel risico en je eindigt uiteindelijk alsnog met die afschuwelijke aankopen welke jezelf haat in het echte wielrennen.

Je eindigt uiteindelijk met een volledig team. Dat team gaat voor jou in 2019 CQ-punten binnen halen. Het team met de meeste punten, wint het spel.

Geïnteresseerd en wil je meer weten? Klik dan snel op de volgende link en schrijf je in: http://www.grupettopoules.com/t344-het-transferspel-2019

glenn485

Nog 7 plekken over!

Luuuuuuukk

Nu nog slechts zes als ik goed heb geteld.

Christian

Mooi spel dit, ik ga zeker inzenden.

Gerrit Glomser

Dan moet je je wel eerst aanmelden op die site...

glenn485

Morgen beginnen we!

KJP

Ik kom helemaal niet meer op dit forum, iemand een idee wat er aan de hand is?

glenn485

Huidige url is http://grupetto.actieforum.com/.

We hadden via de aanbieder van de forumsoftware ook het domein aangekocht voor een jaar aan een redelijke prijs. Dit jaar zag ik echter dat ze hun prijs zo'n 5x hoger hadden gelegd voor dezelfde functionaliteit en daar was ik niet bereid voor te betalen. Vandaar zijn we nu terug naar een gratis domein en moet nu de url zoals hierboven staat gebruikt worden om ons forum te bereiken.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.