ClofC wedstrijd 12: Gree-Tour of Guangxi 16 tot en met 21 oktober 2018

« 1 2 3
Ceramiche Ariostea

Wedstrijd 12 in de Champions League of Cycling competitie, de Ronde van Turkije bestaande uit 6 etappes gehouden van 16 oktober 2018 tot en met 21 oktober 2018.

Teams inleveren kunnen worden aangeleverd tot en met 15 oktober 23.59

De voorlopige deelnemerslijst is te vinden op procyclingstats.com.

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-guangxi/2018/startlist

Maak een team van 12 coureurs van de deelnemerslijst en stuur mij een pb
Evt wijzigingen kunnen worden doorgegeven tot en met 15 oktober 23.59

Top 20 krijgt punten per etappe en einduitslag in de vorm van.
1e/50 2e/44 3e/40 4e/36 5e/32 6e/30 7e/28 8e/26 9e/24 10e/22 11e/20 12e/18 13e/16 14e/14 15e/12 16e/10 17e/8 18e/6 19e/4 20e/2 – Er is geen keuze nodig voor een kopman per etappe

Top 5 puntenklassement – 1e/15 2e/12 3e/9 4e/6 5e/3
Top 5 bergklassement – 1e/15 2e/12 3e/9 4e/6 5e/3

Etappeschema en profielen

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-guangxi/2018/stages/all-stage-profiles

Voorbeschouwing Tour of Guangxi

Deelnemers:

Stand CLofC na speelronde 11 Ronde van Turkije

1 Pier Tol 1847 0 V
2 Ceramiche Ariostea 1827 20 V
3 Harstikkebedankt 1809 38 V
4 BrackenRidgeCycling 1796 51 V
5 Matt89 1760 87 V
6 Multispeed 1731 116 V
7 Silent Hill 1722 125
8 Dustin 1713 134 V
9 WCEendT 1713 134 V
10 Noud89 1711 136 V
11 Arry1337 1708 139 V
12 Coolietje 1687 160 V
13 Zwartebroekengeletrui 1687 160 V
14 Hofsje 1683 164 V
15 Queso 1634 213 V
16 Ezra 1615 232 V
17 Mathieu Moller 1582 265 V
18 Rahimns 1567 280 V
19 Peter Post Forever 1542 305 V
20 Jappe666 1533 314
21 Skylimit 1527 320
22 Bastaix 1520 327 V
23 Rimenno 1501 346 V
24 Kunske 1448 399 V
25 Gerrit Glomser 1343 504 V

Gerrit Glomser

Mocht je de profielen van de stages willen zien dan kan je hier kijken.

Ceramiche Ariostea

De ronde van Turkije zit er op vanaf dinsdag met de afsluitende wedstrijd uit de CLofC cyclus de Tour of Guangxi. De eerste teams zijn inmiddels weer ingeleverd. Maandagavond 15 oktober 23.59 verloopt de inschrijftermijn.

Ceramiche Ariostea

8 van de 25 teams ontvangen nog 25,5 uur tot sluiting deadline

BrackenRidgeCycling

team verzonden

Mathieu Moller

Team zojuist verstuurd.

Ceramiche Ariostea

22 van de 25 teams binnen. Nog 2 uur te gaan.

Final Call voor: Silent Hill, Jappe666, Skylimit

Laatst gewijzigd
Matt89

Hopelijk kan ik nog naar het podium stijgen, maar dat zal wel lastig zijn gelet op de achterstand. Eerste etappe is (denk ik) prima begonnen!

KJP

7 renners bij de eerste 8, maar ik vrees toch dat ik niet voldoende sprinters heb om dit rondje echt te winnen. Maar van Minali, Venturini en Janse van Rensburg was ik net niet overtuigd genoeg om ze te nemen.

BrackenRidgeCycling

hoeveel sprinters heb je dan Kimjungpoels? zelf deze keer maar 7 . In turkey had ik er toch eentje teveel voor mijn gevoel.
Miste toch wat punten in de afrekening

KJP

Ik heb er ook 7. Groenewegen, Ackermann, Demare, Trentin, Stuyven, Jakobsen & Walscheid. Ik had er eigenlijk voor 8 willen gaan, maar kon net geen 8ste naam vinden die me genoeg kon overtuigen.

Dus als aavnvullende renners heb ik Gilbert, Kragh Andersen, Chernetskiy, Uran & Moscon.

hartstikkebedankt

Ik heb er ook 7, vandaag 8 renners bij de eerste 12 dus dat gaat aardig so far. Ik probeer zelf altijd toch ook wat renners mee te nemen die het in de eindafrekening goed doen.

Matt89

Ik heb voor 9 sprinters gekozen. Meestal kies ik er minder en ga ook voor punten in de eindafrekening maar wilde nu de verdeling 9 + 3 testen. Ik heb overigens dezelfde sprinters als KJP + Minali en Venturini. Als klassementsmannen heb ik Moscon, Uran en Gilbert. 1e reserve klassementsman was Vuillermoz. Jammer want die sprint vandaag ook gewoon naar een 12e plek.

KJP

Ik denk eigenlijk dat dat slimmer is Matt89. De puntenverdeling in dit spel is zo dat 5x 11de worden beter is dan 1x eerste worden en het AK-winnen. Dus eigenlijk denk ik dat Minali & Venturini hoe dan ook meer gaan scoren dan Chernetskiy en Kragh Andersen.

Ik kon het alleen net niet over mijn hart verkrijgen om een sprinter te kiezen waarvan ik verwacht dat ie rond plaats 10 zal sprinten tov 2 mannen die ik het rondje eventueel wel zie winnen.

hartstikkebedankt

Het mindere aan sprinters is dat ongeveer een derde tot de helft meestal het einde van het rondje niet haalt, maar ik had er zo erover nadenkende misschien beter 1 meer meegenomen. Walscheid heb ik helaas niet, de 12e plek van Vuillermoz is daarom wel een leuke meevaller. Voor het klassement heb ik gekozen voor een aantal man die ook snel kunnen aankomen: Uran, Vuillermoz, LLS, Moscon en Visconti.

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

Ik had eerst Betancur in mijn team en hem last minute nog gewisseld voor Vuillermoz. Dat patk vooralsnog dus goed uit. Mijn team lijkt verder best veel op dat van KimJungPoels.

Mijn team:
Fabio Jakobsen
Pascal Ackermann
Gianni Moscon
Dylan Groenewegen
Søren Kragh Andersen
Jasper Stuyven
Rigoberto Uran
Daniel McLay
Maximilian Schachmann
Sergei Chernetski
Arnaud Démare
Alexis Vuillermoz

Matt89

Ik durfde het 'risico' in deze sprintkoers wel te nemen met 9 sprinters. Nadeel is idd dat sprinters maar zo kunnen afstappen. Het voordeel is dat sprinters er wel vaak staan en dat ze maar liefst 5 kansen hebben deze ronde. In Turkije liep ik tegen het tegenvallen van Bevin en Padun waardoor ik 2 plekjes weggooide. Normaal gesproken kies ik ook voor meer zekerheid in de klassementsmannen, maar we gaan het zien :)

Pier Tol

Het lijkt er op dat de meeste teams erg op elkaar lijken, waardoor de verschillen klein zullen zijn. Ook ik heb me in Turkije gestoten aan het tegenvallen van Bevin en Padun (had gelukkig wel Prades), en ben deze keer dus ook voor wat meer zekerheid gegaan met 8 sprinters en 4 klassementsmannen:

Dylan Groenewegen
Max Walscheid
Fabio Jakobsen
Arnaud Demare
Matteo Trentin
Pascal Ackermann
Jasper Stuyven
Riccardo Minali
Rigoberto Uran
Sergei Chernetski
Gianni Moscon
Peter Kennaugh

skylimit

Mijn team:

1. Luis Leon Sanchez
2. Mekseb Debesay
3. Clement Venturini
4. Jurgen Roelandts
5. Pascal Ackermann
6. Luka Mezgec
7. Fabio Jakobsen
8. Dylan Groenewegen
9. Soren Kragh Andersen
10. Max Walscheid
11. Jasper Stuyven
12. Ben Swift

Een paar gokjes met Debesay(vermoedelijk zou de keuze voor van Rensburg beter zijn/meer zeker zijn geweest), Swift (hopen op een uitschieter), Mezgec als backup-sprinter, Roelandts voor eigen kans...
Voor het eind-klassement waarschijnlijk te weinig. Vuillermoz / Visconti wel overwogen, ook Moscon maar die was de laatste koersen toch niet zo geweldig. Duo Uran/Carthy kon mij ook niet bekoren. Schachmann zou wel een optie zijn, maar dan ten koste van bijvoorbeeld Jakobsen. Er zijn maar 12 plekjes.
Denk niet dat het beter als Turkije gaat worden, maar we zullen zien. Misschien dat het nog slecht weer gaat worden in China.

BrackenRidgeCycling

Deze mannen moeten het voor mij doen:
Dylan Groenewegen
Pascal Ackermann
Arnaud Demare
Max Walscheid
Fabio Jakobsen
Ricardo Minali
Matteo Trentin
Rigoberto Uran
Hugh Carthy
Gianluca Brambilla
Alexis Vuilermoz
Hermann Pernsteiner

Durfde niet om Uran en Carthy eruit te laten, we zullen zien.
Vuilermoz zei dat ie super gemotiveerd is, dus die mag het laten zien!!

Arry1337

1. Alexey Lutsenko
2. Ricardo Minali
3. Jurgen Roelandts
4. Pascal Ackermann
5. Arnaud Demare
6. Fabio Jakobsen
7. Rigoberto Uran
8. Daniel McClay
9. Dylan Groenewegen
10. Luis Leon Sanchez
11. Max Walscheid
12. Gianluca Brambilla

Zij gaan mijn top 10 moeten redden, helaas was ik te laat voor Turkije :(

BrackenRidgeCycling

Venturini and Stuyven doen het goed deze eerste 2 ritten, jammer genoeg heb ik ze niet.

skylimit

'@brackenridge jij hebt demare en trentin, waarvoor ik mezgec en roelandts heb, en minali heb je nog extra, tegenover stuyven en venturini. Het grote verschil zal gemaakt worden in de 4e etappe op de slotklim van 3km, tenminste als er geen verrassende ontsnapping de ruimte neemt/gaat krijgen in de overige etappes al dan niet veroorzaakt door slechtere weersomstandigheden.

dustin

mijn ploegske, 8 sprinters en 4 anderen

Gree-Tour of Guangxi

ACKERMANN Pascal
GROENEWEGEN Dylan
DÉMARE Arnaud
JAKOBSEN Fabio

TRENTIN Matteo
WALSCHEID Max
MINALI Riccardo
STUYVEN Jasper

URÁN Rigoberto
MOSCON Gianni
VUILLERMOZ Alexis
KRAGH ANDERSEN Søren

Gerrit Glomser

Met dit ploegje moet ik toch laatste kunnen blijven... Dit keer weinig vreemde namen, of het moeten de laatste 2 zijn...

1. Riccardo Minali
2. Pascal Ackermann
3. Dylan Groenewegen
4. Matteo Trentin
5. Fabio Jakobsen
6. Max Walscheid
7. Alexis Vuillermoz
8. Matej Mohoric
9. Rigoberto Uran
10. Gianni Moscon
11. Jan Polanc
12. Vyacheslav Kuznetsov

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.