1e Wisselmoment Veldrit Spel (tot donderdag 18 oktober)

1 2 »
ajvs

Mijn team via pb ingeleverd. Voornamelijk lang getwijfeld tussen Soete en Iserbyt, toch maar Soete gekozen na zijn superweekend. Qua 0 punters toch Baestaens erin gehouden, en nu hopen dat ook dat goed uitpakt tegenover Aernouts en Nieuwenhuizen.

Oud:
1. Quinten Hermans (40)
2. Gianni Vermeersch (10)
3. Vincent Baestaens
4. Steve Chainel
5. Simon Zahner

Budget: 49

Uit:
Steve Chainel
Simon Zahner

In:
Daan Soete (30)
Marcel Meissen (10)

Nieuw:
1. Quinten Hermans (40)
2. Daan Soete (30)
3. Gianni Vermeersch (10)
4. Marcel Meissen (10)
5. Vincent Baestaens

Budget: 9

Laatst gewijzigd
Poeksel

Deadline geweest! De aankoop van Soete en Meissen voor 40 punten leek me logisch gezien de resultaten tot nu toe, toch heb ik voor David van der Poel gekozen. Het leek me leuker voor het spel als er verschillende keuzes gemaakt werden en het geeft me ook een grotere kans op de bonuspunten (in Woerden b.v.). Zijn EV in de WB en SP schat ik wel iets lager in dan die van Soete + Meissen, maar ook weer niet zo heel veel lager.

CeRo

'@Lnnrt, je keuze voor Iserbyt pakt al meteen goed uit!

Verweggistan

Leuk om al die beschouwingen en tactieken te lezen. Veel deelnemers die gewisseld hebben, ook erg leuk. En wederom erg bedankt voor de notatie van de teams. :)
@CeRo: Ja, dezelfde teams hebben is toegestaan. Het kan zelfs een stukje tactiek zijn om juist wel of niet hetzelfde te doen als anderen.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Stand na wisselmoment: Cormet is de enige die niet wisselde en staat daardoor bovenaan.

1 Cormet de Roselend 45
2 runner_123 23
3 PeterPostForever 21
4 Silent Hill 21
5 ajvs 9
6 lnnrt 15
7 rimenno 18
8 ezequiel 11
9 Sagan=hulk 10
10 Thombvb 10
11 Arry1337 10
12 CeRo 9
13 coolietje 9
14 Javier 9
15 Verweggistan 8
16 Drikkes 8
17 Gerrit Glomser 7
18 ditisdavid 5
19 Poeksel 5
20 Imbatido 4
21 Rahimns 3
22 billi 2
23 ChefSpijker 2
24 jefgodfather 2
25 waggie 2
26 Voetbalkampi 1

Laatst gewijzigd
jefgodfather

Hallo, ik wil niet moeilijk doen. Maar ik reken het spel ook na omdat ik het eerste keer meespeel om wat makkelijker te volgen.
AJVS heeft Marcel Meisen verkeerdelijk met 2 SS geschreven. Ga je het dan toepassen dat hij hiermee geen punten kan scoren of ga je het aanpassen ?
Indien je het aanpast verlaagt zijn budget en puntentotaal met 10 punten

Verweggistan

'@Jef: Dank voor het opmerken.
Ik had gezien dat Meisen verkeerd was gespeld en heb (om Chainel-gedoe te voorkomen) de spelling aangepast, maar ben vervolgens vergeten om die 10 punten te verrekenen.
Dus blijf vooral narekenen, dat is alleen maar goed. :)

Cormet de Roselend

Geen tijd gehad om te wisselen en je bericht te laat gezien :-(

Verweggistan

Score van Rimenno aangepast; dat is geen 13 maar 18 na het wisselmoment.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.