Alle beklimmingen in de koersen van 2019

ditisdavid

Ben de laatste weken profielen van de beklimmingen in de komende koersen aan het opzoeken en verzamelen geweest. Met San Juan voor de deur bedacht ik me dat anderen ook wat aan deze informatie hebben. Hier gaan (hopelijk) de nodige koersen aan toegevoegd worden in de loop van het seizoen.

Zuid-Amerikaanse koersen
Momenteel af: Vuelta a San Juan, Colombia 2.1
Nog toe te voegen: -

Spaanse openingskoersen
Momenteel af: Challenge Mallorca, Ronde van Valencia, Ronde van Murcia, Clásica de Almeria, Ruta del Sol
Nog toe te voegen: -

Franse openingskoersen
Momenteel af: GP La Marseillaise, Ster van Bessèges, Tour la Provence, Tour du Haut Var, Classic de l'Ardèche, Drome Classic
Nog toe te voegen: -

Italiaanse voorjaarskoersen
Momenteel af: Trofeo Laigueglia, Strade Bianche, GP Industria & Artigianato, Milano-Sanremo, Settimana Internazionale Coppi e Bartali, Giro di Sicilia
Nog toe te voegen: Tour of the Alps, Giro dell’Appennino

Arabische koersen
Momenteel af: Tour of Oman, UAE Tour
Nog toe te voegen: -

Vlaamse voorjaarskoersen
Momenteel af: Omloop Het Nieuwsblad, Kuurne-Brussel-Kuurne, GP Monseré, Nokere Koerse, Bredene Koksijde Classic, Driedaagse Brugge-De Panne, E3 BinckBank Classic, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen
Nog toe te voegen: Ronde van Vlaanderen, Brabantse Pijl

Parijs-Nice
Momenteel af: Alle etappes
Nog toe te voegen: -

Tirreno-Adriatico
Momenteel af: Alle etappes
Nog toe te voegen: -

Volta a Catalunya
Momenteel af: Alle etappes
Nog toe te voegen: -

Spaanse koersen april/mei
Momenteel af: GP Miguel Indurain
Nog toe te voegen: Klasika Primavera de Amorebieta, Vuelta a Castilla y León, Vuelta Asturias, Vuelta Comunidad de Madrid, Vuelta Aragón

Tour de France
Momenteel af: Etappes 1, 2, 3, 5, 6
Nog toe te voegen: De rest (van sommige etappes is er sowieso nog geen profiel)

Vuelta a España
Momenteel af: Alle etappes
Nog toe te voegen: Parcourswijzigingen (deze volgen altijd eind juli)

Voor alle duidelijkheid, de profielen zijn niet van mij, ik heb ze alleen verzameld. Heb er voor gekozen ze in Google-documenten te zetten omdat dat makkelijker werkt voor mij. Op- en aanmerkingen zijn welkom, in dit topic lees ik ze waarschijnlijk eerder dan via PB.

ditisdavid

Bump. Voor de koersen van de rest van deze maand is inmiddels alles toegevoegd.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.