Cyclingmaster Girospel 2019

1 2 3 4
TychoCycling

Met pijn in mijn hart heb ik Ackermann niet in mijn team gedaan. Ik vond hem een te dure gok..

ivo001

Ik heb hem ook niet. Selig nog overwogen, maar vond hem al prijzig en verwachte geen horse bonus meer. Verwacht dat Ackerman het wel gaat proberen om zo zijn paarse trui nog wat te verdedigen.
Ik heb Consonni er maar bij genomen

Silent Hill

Lonardi is intussen ook al zijn status van darkhorse kwijt. De Apostelen blijven het (halsstarrig) proberen met Haller. Een trofee voor volharding als dat loont !

Vazilii

Ja, toch beter Consonni genomen ipv Lonardi
De 3 Nippo's reden ieder voor zich in de achterhoede, waarvan Lonardi als 3e

pirazzi

Nu komen de meer onvoorspelbare etappes.

pirazzi

Last minute Ciccone en De Gendt gewisseld voor Carapaz en Mollema. Blijken die eerste twee het meest gekozen te zijn.

TychoCycling

Auw, niemand uit de kopgroep :(

ivo001

Alleen Dunbar :(

Vazilii

Dunbar en polanc. En cataldo maar die liet zich voor een paar seconden voor Lopez 9 minuten terugzakken. Houd ook geen rekening met pooltjes ;p

tvm

Mollema en Zakarin worden bedankt...door jullie is mijn pool verpest.
Ik had 4 man in de kopgroep... Ciccone, Dombrowski, Masnada, Cattaneo.

Wat verwachten jullie van morgen? Gaat et tussen de GC-mannen of blijft er nu wel een vlucht met b-garnituur vooruit denken jullie?

ivo001

Ik had vanmorgen nog Mollema en Zakarin ingewisseld voor Ciccone en Sosa. Die worden vervolgens 16e en 22e :(

En Chaves zat ook nog netjes in de groep favorieten totdat yates ontplofte.

Desondanks gewoon op plek 8 blijven staan, maar als ik niet gewisseld was naar extra aanvallers had ik nu 1e gestaan

pirazzi

Morgen dezelfde 9 opstellen, twijfel tussen Nieve en MAL.

BossaJr

Opvallend dat Yates vandaag weer zo sterk voor de dag komt, maar ook dat zoveel mensen hem hebben vandaag! Vanaf nu ga ik maar wat meer gokken op vluchters, in de hoop dat ik nog met een reuzesprong terug kan komen in top van klassement!

BossaJr

Overigens heeft Knockout, iemand uit onze subleague, vandaag het dagklassement gewonnen, nadat hij (of zij) ook al donderdag heeft gewonnen! Kan me niet herinneren wanneer iemand zo snel achter elkaar 2x het dagklassement heeft gewonnen!

Gefeliciteerd Knockout met je 2e dagzege in 3 dagen tijd!

Vazilii

Ik had naast de 6 top ak mannen nog masnada, ciccone en sosa, die wel in de ontsnapping mee waren. Maar ja , te korte etappe om vooruit te blijven ook denk.
2 dagprijzen, niet verkeerd van die Knockout

Laatst gewijzigd
pirazzi

geselecteerde renners: resultaat:
Hugh John Carthy Darkhorse € 87.263
Miguel Angel Lopez Moreno € 274.970
Mikel Landa Meana € 359.498
Pavel Sivakov € 261.999
Primoz Roglic € 53.028
Rafal Majka € 455.853
Richard Carapaz € 828.904
Simon Philip Yates € 660.261
Vincenzo Nibali € 510.945

Dat was het team van gebruiker Knockout.

Het team van Vazilii's Ravijncrashers:

geselecteerde renners: resultaat:
Fausto Masnada Greyhorse € -86.251
Giulio Ciccone € -77.001
Ivan Ramiro Sosa Cuervo Greyhorse € -64.168
Miguel Angel Lopez Moreno € 274.970
Mikel Landa Meana € 359.498
Primoz Roglic € 53.028
Rafal Majka € 455.853
Richard Carapaz € 828.904
Vincenzo Nibali € 510.945

Dus Vazilii is niet Knockout, laat dat duidelijk zijn! :)

Laatst gewijzigd
Vazilii

"Dus Vazilii is niet Knockout, laat dat duidelijk zijn! :)"

Huh, gaf ik die indruk dan? Haha
Zal er 2 woorden bijplaatsen, misschein dat dat iets duidelijker is ;)

BossaJr

Onze topspeler Ivo (#9 in AK) is zijn team vergeten?

Laatst gewijzigd
ivo001

Iets met bierfestival en stapavond :(

pirazzi

Dat is goed Vazilii maar dat kwam ook omdat er eerst stond niet verleerd nee, vandaar dat die indruk gewekt werd.

pirazzi

Rahimns had al een week geleden een team gemaakt voor vandaag denk ik want daar zat Tao Geoghegan Hart nog in die in etappe 13 uitviel.

ivo001

Van 5 naar 18 gezakt gisteren, zeer slecht resultaat :(

BossaJr

Nou vandaag de laatste etappe voor de massasprint: aangezien ik al 4x eerder Haller heb gehad, ga ik nu vrolijk nog een keer voor hem. Zul je zien dat Haller weer pech krijgt en Biermans gaat sprinten... ;-)

Vazilii

Had alles gegokt op een grote ontsnapping die vooruit bleef. Helaas maar 3 man en voldoende controle in peloton.
Kon wel safe op de sprinters inzetten, maar dan kwam ik zeker de top 10 niet meer in. Alles minder maakt dan ook niet meer uit

ivo001

Spelen voor het jaar jlassement, de Hall of Fame.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.