WIELERFLITS GRANDTOUR SPEL: Tour de France 2019

1 2 ... 7 8 9 10 »
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het winnende team van Rimenno:

ALAPHILIPPE Julian
BARDET Romain
BERNAL Egan
EWAN Caleb
FUGLSANG Jakob
GROENEWEGEN Dylan
KRUIJSWIJK Steven
MARTIN Dan
MATTHEWS Michael
PINOT Thibaut
PORTE Richie
QUINTANA Nairo
SAGAN Peter
THOMAS Geraint
VIVIANI Elia

hartstikkebedankt

Ik zou het recept niet aan mij vragen rahimns haha, gefeliciteerd winnaars en handhavers!

Als ik nu naar mijn team kijk dan heb ik te veel gespeeld op uniciteit en de extra punten die daar aan hangen door Barguil, Mas, Nibali, Schachmann, Teuns, Valverde, Van Avermaet en Woods te kiezen. Daar ben ik kennelijk in doorgeslagen. Geen Alaphilippe en Bernal bijvoorbeeld en dat breekt toch aardig op. Daarbovenop hebben Kristoff, Mas, Nibali, Schachmann en Woods ook niet genoeg uitslagen gereden.

In de Vuelta weer de 2e divisie, eigenlijk wel leuk(er?) met die lijst!

Dank rahimns!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bijna alle renners die 1 tot 3x gekozen waren vielen eigenlijk volledig door de mand. Geen van deze renners heeft echt een doorslag kunnen geven in deze editie van het spel.
Had het gekund.... ja Tim Wellens had je bijvoorbeeld ruim 600 punten opgeleverd. Daarmee was de nr 21 van dit spel OHBnibbik, winnaar geworden.

Laatst gewijzigd
LeoR 16

'@Rahimns, bedankt voor alweer een zeer aangename organisatie. Ik kijk al uit naar de vuelta !

(btw, zou het kunnen dat de punten voor het eindklassement van de witte trui niet verwerkt zijn?)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@leor 16 alles is verwerkt, maar aangezien iedereen voor dezelfde jongere had gekozen had het geen invloed op de uitslag.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bedankt rahimns, feli rimenno!
Bardet en Quintana reden eigenlijk teleurstellend, vandaar dat ze in etappe 18 met de vluchters mee mochten en zodoende hun punten haalden.
Zelf 5de geworden, mijn beste prestatie ooit vanaf 2014, toen deed ik ook mee d8 ik.

Rembo

Tja, dat zat eraan te komen. Rahimns weer bedankt voor het organiseren en tot bij de Vuelta in de 2e divisie..

rimenno

Rahimns, bedankt voor alle inspanningen voor dit spel.

Verrassend voor mij deze 1e pl,volgens mij is van doorslag geweest dat
Romain Bardet en Nairo Quintano in mijn team zaten ivm. ritzege en bergtrui pnt.

Winnaars proficiat.

ivo001

Gefeliciteerd Promovendi en winnaars!

Zelf blij dat ik uiteindelijk toch nog van de laatste plek af kom, en zelfs nog 4 teams achter me laat.

LeoR 16

'@Rahimns, ik bedoel niet de bonusvragen, maar de punten voor de top-10 van de witte trui. (ik denk dat dit nieuw was sinds deze ronde)

Voor de mensen met Bernal in hun team (in 2de divisie), scheelt dit toch al rap 98.08. Zou mogelijk dus nog een verschil kunnen maken voor iemand. ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het archief van het forum "overige wielerspellen" gaat terug tot 4 jaren, 5 maanden geleden. Daar staat de Giro 2015 nog in, toen werden de teams nog niet gepubliceerd. Er is sindsdien dus wel wat verbeterd!

Luuuuuuukk

En we glijden weer terug af naar waar we in de Giro begonnen waren.. Dramatisch. Gokjes Konrad en Mohoric vielen tegen. Verder reden Uran en A. Yates praktisch achteruit deze Tour. Pinot en Fuglsang nog uitgevallen ook.

Kortom: viel te verwachten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Leor16 nee je hebt een jongere gekozen en daar krijg je bonuspunten voor als die in de top 5 is geëindigd.

Peter Post Forever

Rimenno en andere winnaars/promovendi gefeliciteerd. Ben zelf wel tevreden met mijn 6e plek op beperkte afstand van het podium. Rahimns weer bedankt voor de organisatie!!

pirazzi

'@ Luuk: Ben je nu Volendam of Sparta?

Reyn

Felicitaties aan alle winnaars. Dank aan de organisatie. Weer een podiumplaats voor Team Reyn. De formule voor winst ook nog steeds niet gevonden. Al diverse keren op het podium gestaan, maar winst is dus nog een ander paar mouwen. We blijven het echter proberen.

Laatste man

Ontzettend leuk weer. Felicitaties aan de winnaars en Rahimns weer prima georganiseerd.

Zelf gegokt tussen een dagteam en klassement. Niet goed. Vuelta nieuwe ronde en nieuwe kansen en het idee voor die Ronde had ik al voor de Tour.

John Berger

Top: promotie naar de 1e divisie via een bewust gekozen afwijkende strategie die meerdere dagzeges opleverde en dat in mijn 2e deelname (1e deelname was de giro en door Carapaz direct winnaar in de 3e divisie). Nu al aan het voorbereiden en broeden op een "vreemde" strategie voor de vuelta zodat ik niet gelijk weer degradeer. Mede door dit spel was de tour van dit jaar leuk/spannend. Alle andere winnaars gefeliciteerd. Rahimns weer bedankt voor de vlekkeloos verlopen organisatie.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Bedankt Rahimns voor het vele werk je hierin steekt. Ik ben direct kampioen geworden in mijn eerste deelname. Verrassend, want ik heb niet echt nagedacht over een tactiek. In de Vuelta kijken of het toeval was, die eerste plaats ;)

shyguy

Winnaars en promovendi gefeliciteerd!
Rahimns bedankt voor de organisatie.

Op een haar na promotie naar de 1e divisie gemist,maar ff een paar weken nadenken over het tactische plan voor de Vuelta :-)

ZwartebroekengeIetrui

Rahimns bedankt voor het organiseren en winnaars gefeliciteerd. De tour was niet geweldig voor mij een aantal goede keuzes maar ook veel slechte, Gelukkig was ik al vroeg uit degradatiezorgen door twee dagzeges. Toch maar kijken of in de Vuelta een andere tactiek gebruikt kan worden om ook weer een keer mee te doen voor een top 10 plek.

Queso

Dank voor de organisatie Rahim! Mooi werk.

Zelf buiten verwachting goed gespresteerd. In het verleden niet heel gelukkig geweest in het spel maar nu opeens gewonnen. Was zelf bang dat het uitvallen van Pinot mij de das om zou doen maar dat viel gelukkig erg mee. Hopelijk gaat het in de eerste divisie ook goed.

Gefeliciteerd ook aan de overige winnaars en promovendi.

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.