Ik zou het recept niet aan mij vragen rahimns haha, gefeliciteerd winnaars en handhavers!
Als ik nu naar mijn team kijk dan heb ik te veel gespeeld op uniciteit en de extra punten die daar aan hangen door Barguil, Mas, Nibali, Schachmann, Teuns, Valverde, Van Avermaet en Woods te kiezen. Daar ben ik kennelijk in doorgeslagen. Geen Alaphilippe en Bernal bijvoorbeeld en dat breekt toch aardig op. Daarbovenop hebben Kristoff, Mas, Nibali, Schachmann en Woods ook niet genoeg uitslagen gereden.
In de Vuelta weer de 2e divisie, eigenlijk wel leuk(er?) met die lijst!
Dank rahimns!
Bijna alle renners die 1 tot 3x gekozen waren vielen eigenlijk volledig door de mand. Geen van deze renners heeft echt een doorslag kunnen geven in deze editie van het spel.
Had het gekund.... ja Tim Wellens had je bijvoorbeeld ruim 600 punten opgeleverd. Daarmee was de nr 21 van dit spel OHBnibbik, winnaar geworden.
'@Rahimns, ik bedoel niet de bonusvragen, maar de punten voor de top-10 van de witte trui. (ik denk dat dit nieuw was sinds deze ronde)
Voor de mensen met Bernal in hun team (in 2de divisie), scheelt dit toch al rap 98.08. Zou mogelijk dus nog een verschil kunnen maken voor iemand. ;)
Top: promotie naar de 1e divisie via een bewust gekozen afwijkende strategie die meerdere dagzeges opleverde en dat in mijn 2e deelname (1e deelname was de giro en door Carapaz direct winnaar in de 3e divisie). Nu al aan het voorbereiden en broeden op een "vreemde" strategie voor de vuelta zodat ik niet gelijk weer degradeer. Mede door dit spel was de tour van dit jaar leuk/spannend. Alle andere winnaars gefeliciteerd. Rahimns weer bedankt voor de vlekkeloos verlopen organisatie.
Rahimns bedankt voor het organiseren en winnaars gefeliciteerd. De tour was niet geweldig voor mij een aantal goede keuzes maar ook veel slechte, Gelukkig was ik al vroeg uit degradatiezorgen door twee dagzeges. Toch maar kijken of in de Vuelta een andere tactiek gebruikt kan worden om ook weer een keer mee te doen voor een top 10 plek.
Dank voor de organisatie Rahim! Mooi werk.
Zelf buiten verwachting goed gespresteerd. In het verleden niet heel gelukkig geweest in het spel maar nu opeens gewonnen. Was zelf bang dat het uitvallen van Pinot mij de das om zou doen maar dat viel gelukkig erg mee. Hopelijk gaat het in de eerste divisie ook goed.
Gefeliciteerd ook aan de overige winnaars en promovendi.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.